+ Reageer
Pagina 1 van 11 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 152
    Gain Proebliem!

Reacties
    22.653
    26-05-2002

Make up

Gebruik je het?

Zo ja, wat gebruik je aan make up en waarom?

Zo nee, waarom niet?

TrotSe MaMmie

Reacties
    3.643
    10-07-2002

Ja, mascara, Rouge...

Omdat ik het gewend ben, waarom ik er ooit mee ben begonnen omdat ik mijn zussen het zag doen..

en jij?
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

MVC Lid

Reacties
    208
    14-12-2010

mascara, beetje oogpotlood, en blush.
    soms oogschaduw en glossje

Gain Proebliem!

Reacties
    22.653
    26-05-2002

Citaat Geplaatst door Miss_Nerd Bekijk reactie
    Ja, mascara, Rouge...

Omdat ik het gewend ben, waarom ik er ooit mee ben begonnen omdat ik mijn zussen het zag doen..

en jij?

Nopez, gebruik niks.

Zou niet weten waarom ik het zou moeten gebruiken. Hou niet van gepriegel gesmeer en gedoe. Doe maar lekker gewoon dan doe je al gek genoeg

Oh, zie je me?

Reacties
    2.906
    26-07-2010

Ik ben eindelijk van mijn make-up-verslaving af! Voorheen kon ik niet zonder, ik moest altijd mascara en oogpotlood op!

Nu doe ik alleen wat voor onder me ogen en heeeel soms rouge.. Maar het scheelt tijd, ik sta ruim 20 minuten later op!

TrotSe MaMmie

Reacties
    3.643
    10-07-2002

Citaat Geplaatst door maaltje Bekijk reactie
    Nopez, gebruik niks.

Zou niet weten waarom ik het zou moeten gebruiken. Hou niet van gepriegel gesmeer en gedoe. Doe maar lekker gewoon dan doe je al gek genoeg
    Men gebruikt het om er mooier op te worden...

Ik denk dat jij al een schoonheid op zich bent

MVC Lid

Reacties
    3.097
    11-12-2008

Nop, nooit gebruikt. Oorspronkelijk was dit zelf niet Islamitisch gericht, omdat ik niet wist dat het haraam is. Heb van mezelf lange gekrulde wimpers, egaal huidje, rode wangen en rode lippen (Alhamdoulilah). Het enige wat ik opdoe is vaseline.
    Meerdere gebruikers (lees: persoonlijkheden)

MVC Lid

Reacties
    3.535
    09-12-2003

Ben heel laat begonnen met make-up. Was 20 toen ik mijn eerste mascara kocht ahahaha.
    Ben niet van het dagelijks make-up dragen....ook geen mascara.
    Maar als ik dat wel doe dan is het meestal mascara, wat rouge en een kleurtje op delippen.

MVC Lid

Reacties
    208
    14-12-2010

ik zeg jullie eerlijk dames, als ik geen mascara draag of oogpotlood, heb ik t gevoel dat me ogen klein lijken, dat is missch nie waar en waarschijnlijk stel ik me zwaar aan wat dat betreft want heb best grote ogen van nature
    maar zonder blush door t leven?? dat kan echt niet, ik ben echt spierrrrrrrwit.. als ik niks op heb denkt iedereen dat ik ziek ben

TrotSe MaMmie

Reacties
    3.643
    10-07-2002

Citaat Geplaatst door Sfinks Bekijk reactie
    Nop, nooit gebruikt. Oorspronkelijk was dit zelf niet Islamitisch gericht, omdat ik niet wist dat het haraam is. Heb van mezelf lange gekrulde wimpers, egaal huidje, rode wangen en rode lippen (Alhamdoulilah). Het enige wat ik opdoe is vaseline.
    voor je gezicht.....???

Gain Proebliem!

Reacties
    22.653
    26-05-2002

Men gebruikt het om er mooier op te worden...

Ik denk dat jij al een schoonheid op zich bent

Ik prefereer echte schoonheid boven gemaakte schoonheid.

Zelfs een aardappel kun je mooi maken met make up, maar of ie daar ook daadwerkelijk mooi van wordt.... Make up weg, schoonheid weg

Oh, zie je me?

Reacties
    2.906
    26-07-2010

Citaat Geplaatst door Sfinks Bekijk reactie

Wat fijn dat je niks nodig hebt..

MVC Lid

Reacties
    3.097
    11-12-2008

voor je gezicht.....???
    Nee neee, vettig lijkt me dat. Op de lippen uiteraard, heb gisteren een gehaald uit de Kruidvat met aloe vera. Heerlijk
    Meerdere gebruikers (lees: persoonlijkheden)

Lerares.

Reacties
    5.995
    08-05-2008

- Mascara, oogpotlood en een beetje blush.
    I have curves, so I'm fat. If I wear makeup, I'm fake. If I like to get dressed up, I'm a hoochie. If I say what i think, I'm a bitch. If I cry sometimes, I'm a drama queen. If I have guy friends, I'm a slut. If I stand up for myself, I'm mouthy. Seems like you can't do anything now a days without being labeled.. So what, go ahead and label me, see if i give a shit. ©
    Sport jij ook? Doe mee: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4620317

TrotSe MaMmie

Reacties
    3.643
    10-07-2002

Citaat Geplaatst door maaltje Bekijk reactie
    Ik prefereer echte schoonheid boven gemaakte schoonheid.

Zelfs een aardappel kun je mooi maken met make up, maar of ie daar ook daadwerkelijk mooi van wordt.... Make up weg, schoonheid weg

Het is ook echte schoonheid alleen je benadrukt het met een lijntje daar en een kleurtje hier hahahahahah....

Dat is niet waar

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport