1. #1
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    DWVDMV dieet club!

    Salaam dames,

    Deze topic is voor de afvallers onder ons die heel graag hun ideale gewicht willen bereiken en hun conditie willen verbeteren. Vermeld je huidige en streefgewicht en de reden waarom je graag wilt afvallen. Insha'Allah lukt het ons allemaal. Yes we can!



    Mods: willen jullie aub deze topic niet naar gezondheid hoekje verplaatsen. Deze topic is speciaal voor dwvmv dames.
    Terug na een lange afkickperiode.


  2. #2
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Dan begin ik maar!

    Huidige gewicht: 66 kg
    Streefgewicht: 55 kg

    Reden: Op mijn 9e werd ik erg ziek en moest prednisolon pillen slikken. Daar kan je zwaarder van worden omdat je eetlust krijgt. Dat was bij mij het geval. Ik kwam heel veel kilo's aan. Op mijn 13e begon ik met afvallen en verloor veel kilo's. Totdat ik weer ziek werd en weer die pillen moest slikken. Ik werd weer zwaarder. Nu ben ik gezond alhamdoelilah en wil van die kilo's af. Wil weer mijn oude figuurtje terug en maat 38 dragen.
    Terug na een lange afkickperiode.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    Hey girly!

    Ik begin op 1 januari inshallah.

    Reden dat ik wil afvallen is gewoonweg omdat ik tijdens mijn huwelijk beetje ben bijgekomen...

    Ik zou heel graag 7 kg willen afvallen. Dit voornamelijk door gezonder te gaan eten, geen frisdranken meer te drinken.
    Heb nl geen tijd om naar de sportschool te gaan wegens late werkuren,...

    Dus uppie voor allen die willen afvallen!

  4. #4
    Breaking Dawn

    Reacties
    3.642
    22-11-2010

    Ik wil ook beginnen, maar al dat lekkers! Ik wil 5 kg kwijt. Hopelijk lukt het ons

    Hoe pakken jullie het aan lady's? Ik wil in ieder geval even alle zoetigheid/vetigheid laten liggen.
    You could run from someone you feared, you could try to fight someone you hated. All my reactions were geared toward those kinds of killers – the monsters, the enemies. When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it? If it was someone you truly loved?

  5. #5
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005

    Notificatie, voor na mijn zwangerschap.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    229
    22-09-2008

    ahum, notif
    Kplaats later alles wel

  7. #7
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door pride_bride Bekijk reactie
    Hey girly!

    Ik begin op 1 januari inshallah.

    Reden dat ik wil afvallen is gewoonweg omdat ik tijdens mijn huwelijk beetje ben bijgekomen...

    Ik zou heel graag 7 kg willen afvallen. Dit voornamelijk door gezonder te gaan eten, geen frisdranken meer te drinken.
    Heb nl geen tijd om naar de sportschool te gaan wegens late werkuren,...

    Dus uppie voor allen die willen afvallen!
    Hey wijfie,

    Welkom bij de groep. 7 kg is niet veel. Gaat je vast en zeker lukken. Waarom begin je niet eerder?

    Je kan ook thuis oefeningen doen.
    Terug na een lange afkickperiode.


  8. #8
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door bellaswan Bekijk reactie
    Ik wil ook beginnen, maar al dat lekkers! Ik wil 5 kg kwijt. Hopelijk lukt het ons

    Hoe pakken jullie het aan lady's? Ik wil in ieder geval even alle zoetigheid/vetigheid laten liggen.
    Welkom!

    Wat is je huidige gewicht? Jij hoeft ook niet veel te afvallen.

    Ik ga me van de week weer aanmelden bij de sportschool en dan ga ik proberen om elke dag 1 a 2 uur per dag te fitnessen. En gezonder eten\drinken.
    Terug na een lange afkickperiode.


  9. #9
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door meryamxx Bekijk reactie
    ahum, notif
    Kplaats later alles wel
    Ben benieuwd.
    Terug na een lange afkickperiode.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.267
    24-01-2009

    Ik meld mij ook. Wil mijn oude figuurtje terug..dan heb ik het vooral over mijn buik die ooit heel plat was, maar na de zwangerschap is er weinig van over.

    Ik begin inshAllah 1 januari en begin dan inshAllah ook met 28 dagen te vasten. Streefgewicht: 65 kilo!



    "De vrouw is geschapen uit de rib van de man. Niet uit het hoofd om hoger te zijn. Niet uit zijn voet om vertrapt te worden. Maar uit zijn rib om gelijk te zijn. Naast de arm om beschermd te worden & naast het hart om bemind te worden".


  11. #11
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Ik doe ook mee .

    Ik ben al begonnen met de auto en de fiets te laten staan en elke werkdag van en naar het werk TE VOET af te leggen ...

    Ook al vriest het buiten, ik hou het vol .
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  12. #12
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Citaat Geplaatst door Classy- Bekijk reactie
    Ik meld mij ook. Wil mijn oude figuurtje terug..dan heb ik het vooral over mijn buik die ooit heel plat was, maar na de zwangerschap is er weinig van over.

    Ik begin inshAllah 1 januari en begin dan inshAllah ook met 28 dagen te vasten. Streefgewicht: 65 kilo!
    Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kindje!

    Hoeveel weeg je nu en ga je ook sporten?
    Terug na een lange afkickperiode.


  13. #13
    proud to be a mom

    Reacties
    264
    19-10-2005

    Ik ben ander half week bezig met sonja bakker. Ik ben 1.73 lang en weeg 80 kilo. Ja ik weet het ben flink aangekomen na mijn zwangerschap. Eigenlijk niet zo zeer door mijn zwangerschap, maar doordat ik nu een jaar thuis ben en niks doe. Maar ik hoop dat ik weer net als voor heen 66 ga wegen. Dus ik wil 14 kilo afvallen. Het is mij al eens gelukt om 20 kilo af te vallen. En nu probeer ik het weer.
    Trotse mama van Mooie Aya

  14. #14
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Citaat Geplaatst door lamia1312 Bekijk reactie
    Ik ben ander half week bezig met sonja bakker. Ik ben 1.73 lang en weeg 80 kilo. Ja ik weet het ben flink aangekomen na mijn zwangerschap. Eigenlijk niet zo zeer door mijn zwangerschap, maar doordat ik nu een jaar thuis ben en niks doe. Maar ik hoop dat ik weer net als voor heen 66 ga wegen. Dus ik wil 14 kilo afvallen. Het is mij al eens gelukt om 20 kilo af te vallen. En nu probeer ik het weer.

    Gelukkige verjaardag aan Aya'tje hé

    Het kan je wel lukken.
    GEwoon veeel zelfdiscipline hebben

    En NEEN kunnen zeggen tegen al dat zoets enzo
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  15. #15
    proud to be a mom

    Reacties
    264
    19-10-2005

    JA idd. Ik denk als je deze periode kunt volhouden om niet te snoepen, dan lukt het de rest van het jaar ook. hahah aangezien nu allerlei lekkernij in de schappen ligt
    Trotse mama van Mooie Aya