1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    10-09-2003

    weet je hoe je bij een man kan zien of hij maagd is

    hey allemaal


    weet je hoe je het kan merken bij een man of ie maagd is de eerste keer komt hij sneller klaar dan de tweede keer dus zo kom je er achter
    dit heb ik gehoort van zo meisje nederlandse meisje

    de groeten van mij

  2. #2
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    yeah right

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    whwhahahwhawhw die is goedddd, hahahhaha dat is bij elke man a hooofd!
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand but wakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el waldik.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    als alle meisjes zo slim als jij waren dan, zou ik tege me vrouw kunnen zeggen dat ik maagd ben!, iedere man komt de tweede keer met een meisje later klaar dan de eerste keer
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand but wakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el waldik.

  5. #5
    Pavel Nedved

    Reacties
    206
    11-05-2004


  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    2.892
    07-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik denk dat je er zo achter komt..als een jongen nog maagd is, is hij op dat gebied preuts en verlegen...
    lijkt me simpel...ik weet niet zeker of het waar is, maar ik kijk wel hoe het bij mijn toekomstige man is inscha'Allah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    71
    11-12-2003

    ik weet hoe je er achter kan komen als ie hem in je oor stopt in plaats van waar die hoor hihihihiihihih

  8. #8
    Hoi

    Reacties
    414
    19-08-2004

    Origineel gepost door zina_sohela
    ik weet hoe je er achter kan komen als ie hem in je oor stopt in plaats van waar die hoor hihihihiihihih

    hahahahhahh of in de navel

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    111
    08-06-2004

    Stelletje Oenen

    Mannen kunnen geen maagd zijn

  10. #10
    Mooi meisje

    Reacties
    90
    14-04-2004

    Vrouwen tegenwoordig ook niet meer, dus is het gelijkspel

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    29
    23-12-2003

    door op de woorden van je man te vertrouwen, hij kan wel tegen jou gaan liegen maar allah soubhana ta'allah is de alwetende en ziet alles

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    2.892
    07-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door ____
    Stelletje Oenen

    Mannen kunnen geen maagd zijn
    waar haal jij dat vandaan?als een man het nog nooit heeft gedaan is ie ze3ma geen maagd?vreeemd
    je bent zeker zo'n berggeit, he?

  13. #13
    LOVE YOU MOESS 4EVER

    Reacties
    4.714
    26-04-2004

    Origineel gepost door ____
    Stelletje Oenen

    Mannen kunnen geen maagd zijn
    mannen kunnen wel maagd zijn! ze weten niet hoe ze moeten gedragen net als wij meisje die ook niet op dat gebiet moet doen of gedragen. ze zijn dan verlegen enzo!!


    1 op de 100 is nog maagd van de jongens!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    142
    06-07-2004

    Re: weet je hoe je bij een man kan zien of hij maagd is

    Origineel gepost door powergirl
    hey allemaal


    weet je hoe je het kan merken bij een man of ie maagd is de eerste keer komt hij sneller klaar dan de tweede keer dus zo kom je er achter
    dit heb ik gehoort van zo meisje nederlandse meisje

    de groeten van mij
    als een man een weekje niet klaar is gekomen en hij mag weer eens zal ie ook binnen de korste keren klaar komen...dus hierboven onzin

  15. #15
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    Re: weet je hoe je bij een man kan zien of hij maagd is

    Origineel gepost door powergirl
    hey allemaal


    weet je hoe je het kan merken bij een man of ie maagd is de eerste keer komt hij sneller klaar dan de tweede keer dus zo kom je er achter
    dit heb ik gehoort van zo meisje nederlandse meisje

    de groeten van mij
    assalaam wa aleikum

    ik heb hier zo de indruk dat jijzelf degene bent die achter die conclusie kwam en niet "shi nederlands meisje".

    in ieder geval, bedankt om het ons te laten weten.

    ohja, nog voor ik het vergeet: je hebt het helemaal verkeerd hoor meisje! de enige die kan weten of de jongen nog maagd is of niet is de Allah SWT en de jongen in kwestie zelf. en dan maar hopen dat hij eerlijk is hé?

    mha salama