1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Smile politie agente

    Citaat Geplaatst door Sweet_Yasmine
    wat vinden jullie van een vrouwelijk marokaanse politie agente
    want ik ben van plan om te solliciteren bij de politie maar ik krijg postive reactie maar ook negatieve nou wil ik weten wat vinden jullie er nou van een marokaanse politie agente !
    .

  2. #2
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Re: politie agente

    Origineel gepost door Sweet_Yasmine
    wat vinden jullie van een vrouwelijk marokaanse politie agente
    want ik ben van plan om te solliciteren bij de politie maar ik krijg postive reactie maar ook negatieve nou wil ik weten wat vinden jullie er nou van een marokaanse politie agente !
    het eerste wat je dan moet doen is: Frisk me !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  3. #3
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Re: politie agente

    Origineel gepost door Sweet_Yasmine
    wat vinden jullie van een vrouwelijk marokaanse politie agente
    want ik ben van plan om te solliciteren bij de politie maar ik krijg postive reactie maar ook negatieve nou wil ik weten wat vinden jullie er nou van een marokaanse politie agente !

    gewoon doen meid ik ken een enkele marokaanse meisjes die politie agente zijn en die hebben het onwijs naar hun zin en wat betreft die kleuters die alleen maar negatief reageren daar moet je boven staan.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #4
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Frisk me !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    31
    26-11-2002

    wat een tering **** zeg.

    weet ze dan niet dat haar plaats in de keuken is en niet buitenshuis in een baan (wat dan ook).
    Want vooral de maroc-moslims zijn erg betrokken bij de juiste leer. En die is als de taliban.

    Vrouwen moeten gehoorzaam zijn aan hun man
    en de man mag met vier vrouwen trouwen.
    Dat is al voldoende drukte in huis.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-12-2002

    Wink

    hoi, sweet yasmine

    Allereerst moet je iedereen die negatief is negeren , het is jou keuze die je moet maken.
    Dan moet je verder kijken dan alleen naar vandaag, hoe moet dat als je over en paar jaar een gezin hebt, en kun je dat combineren om ook in de avonden te werken, wat dat is verplicht bij de politie.

    Heel veel mannen accepteren niet dat hun vrouw een agent is ( meestal voor de buitenwereld dan voor hunzelf)

    Ik heb zelf gesolliciteerd bij de politie een aantal jaren terug en ik werd aangenomen om deel te nemen aan de opleiding.
    Toen ik heb ik er goed over nagedacht en het was niet echt een goed idee, je moest daar blijven slapen enzo op een internaat en alleen in de weekenden mag je naar huis.
    Toen heb ik een opleiding voor beveiligingsbeambte gedaan en ik heb dat werk ook een jaar lang gedaan.

    Het was best leuk, maar weer die avonden en nachten werken, op een gegeven moment heb je een gezin en dan blijf je niet zomaar een nacht weg of avond, toen heb ik gekeken wat mijn prioriteiten zijn.

    Ik heb nu inmiddels een gewone kantoorbaan, maar het was best wel leuk om mee te maken.

    Ik wens je veel succes met jou keuze.

  7. #7
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Petje af voor iedereen die politie-agent(e) wil worden, dus ook petje af voor Yasmine. Of misschien zelfs juist voor Yasmine, omdat ik denk dat minder Marokkaanse meiden voor dit beroep kiezen dan Hollandse en je dus meer een uitzondering zult zijn en meer tegen vooroordelen (zoals bijvoorbeeld die van Notorious) zult moeten opboksen. Het lijkt mij sowieso al een zwaar beroep, maar tegenwoordig helemaal omdat de politie het in de ogen van Jan en alleman nooit goed doet.

    Ik kan niet beoordelen of de Koran het misschien afkeurt, daar heb ik niet zo'n verstand van. Maar mij lijkt het dat het alleen maar goed kan zijn als je je op zo'n manier inzet voor de maatschappij! Ga d'r voor!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-12-2002

    hey notorious.

    Talk to the hand, cause the face ain't listening

    Amira25

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-12-2002

    luister jij noturius.

    jij bent echt zo dom he. jij vind jezelf heel slim maar dat ben je niet. landveraders!!!!!!!! sardisten?????????? manwijfen????????? jongen jij weet niet eens waar je het over hebt!!!!!! weet je wel de betekenis van deze woorden. ik heb bewondering voor elke vrouw die het maakt in deze samenleving op een goede en respectvolle manier, een samenleving die word bepaalt door mannen daar heb ik niets op tegen maar ik wel iets tegen mensne zoals jij, jij weet niet wat je schrijft en dat heb je niet in de gaten. jij vraagt alla'h om het kwaad uit yasmina en amira's ziel te halen. ik vraag allah swt om het uit jou te halen. allah ihdik notirius, trouwens als jij bij een plek staat waar veel dealers komen dan mag je erop rekenen dat er agenten naar je toe komen maar jij meskin bent za3ma zo onschuldig.

    wa 3aleikom salam en hopelijk let je nu meer op die domme dingen die je schrijft.
    anouar
    as danie liek ya was danie liek

  10. #10
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    ik sta nu al 2 dagen in de houding om gefouilleerd te worden !!!!!
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  11. #11
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door doc25
    ik sta nu al 2 dagen in de houding om gefouilleerd te worden !!!!!

    geduld is een schone zaak

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  12. #12
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door beppie_truus
    geduld is een schone zaak
    ja, maar ik begin nu wel kramp te krijgen !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  13. #13
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door doc25
    ja, maar ik begin nu wel kramp te krijgen !

    dan moet je ff oefeningen doen in de tussen tijd

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  14. #14
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door beppie_truus
    dan moet je ff oefeningen doen in de tussen tijd
    maar Sweet_Yasmine moet wel opschieten !
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  15. #15
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Eh Doc25, mannen worden altijd door mannen gefouilleerd...