1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    101
    24-05-2004

    Zielige reacties omtrent Boulahrouz

    Ik verzoek dan ook dat de desbetreffende moderator de boel in 1 topic laat lopen ipv 10 verschillende topics

    Vele hebben niet in de gaten dat Khalid Boulahrouz nooit door Zaki is gevraagd en zelfs in de toekomst niet gevraagd zou worden, dus zijn keuze is verstandig geweest. Verder hebben we kunnen zien dat Khalid het vertrouwen van Van Basten heeft gekregen wat dus echt een compliment is.

  2. #2
    Keukenmeid

    Reacties
    853
    03-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja precies als ie was gevraagd had ie heus wel voor marokko gespeeld. Dus hou op met dat gezeur aub damz

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    101
    24-05-2004

    Origineel gepost door Ewasaaafi
    Ja precies als ie was gevraagd had ie heus wel voor marokko gespeeld. Dus hou op met dat gezeur aub damz
    Ja er zijn niet echt veel mensen die eerst nadenken en dan pas oordelen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    142
    06-07-2004

    Gatver wat walg ik weer van onze Marokkanen, een goede keuze van Khalid, het Marokkaanse elftal stelt geen ene ruk voor. Het verste waar ze ooit zijn gekomen is bij de laatste 16 op een wk. Verder spelen ze geen mooit voetbal, een vedette als Zidane hebben ze nooit gehad...triest meer ook niet.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    19
    04-06-2004

    Ik ben het helemaal met jullie eens, want Boula is gewoon een top kanjer. Hij speelt dan wel in het Nederlandse elftal maar dat wil niet zeggen dat hij een land verader is.
    kom op man ben je dan ook een landverader als je in nederland leeft en een nederlandse natinaliteit in plaats van een marokaanse nationaliteit hebt of kan dat soms geen kwaad!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Boula er zijn altijd nog mensen die jaloezie in hun bloed blijven houden.

  6. #6
    Pavel Nedved

    Reacties
    206
    11-05-2004

    Hebben jullie dat zwart op wit gelezen dat als hij door Zaki gevraagd was wel voor Marokko zou spelen.

    Jongens er zijn hier in Nederland genoeg Marokkanen die geen verbintenis met Marokko willen.
    Die zeg maar hun roots verloochenen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    ben het met je eens man
    Summer 2006

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    695
    25-09-2003

    Origineel gepost door RealMadrid
    Hebben jullie dat zwart op wit gelezen dat als hij door Zaki gevraagd was wel voor Marokko zou spelen.

    Jongens er zijn hier in Nederland genoeg Marokkanen die geen verbintenis met Marokko willen.
    Die zeg maar hun roots verloochenen.
    Dat zie je verkeerd: het zijn niet zij die hun roots verloochenen met marokko, maar het is Marokko die zijn kinderen verloochend.
    Als daar een menselijke systeem was met gelijke kansen voor iedereen zal niemand daar weg gaan. Maar helaas....

    Boulahrouz heeft gelijk als hij voor Ned wil uitkomen, hij leeft en voetbald hier. Dat maakt hem niet meer of minder marokkaan.
    Lang heb ik gezocht naar de zon in de zomer maar nooit gevonden, de rivieren zijn droog alsnog kan ik niet oversteken!!!

  9. #9
    Pavel Nedved

    Reacties
    206
    11-05-2004

    Origineel gepost door ieffies
    Dat zie je verkeerd: het zijn niet zij die hun roots verloochenen met marokko, maar het is Marokko die zijn kinderen verloochend.
    Als daar een menselijke systeem was met gelijke kansen voor iedereen zal niemand daar weg gaan. Maar helaas....

    Boulahrouz heeft gelijk als hij voor Ned wil uitkomen, hij leeft en voetbald hier. Dat maakt hem niet meer of minder marokkaan.
    Dat is zijn keus,daar heb ik niks mee te maken
    Dus ik respecteer zijn keus.
    Maar waarom moet Zaki hem oproepen??
    Zaki heeft de keuze uit 100den spelers zowel in Marokko als het buitenland.
    En hier op het forum kraken ze gelijk Marokko af,omdat Boulahrouz niet is opgeroepen

    Hij is toch niet de voetbaluiverkorene of zo

  10. #10
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    Ik vind het goed dat hij in t Nederlands elftal voetbalt.. ze moeten nie zo mauwen.. hij voetbalt tenminste op een goed en vrij hoog niveau..


    Dus vind m


    En er zijn ook meer goed marokkaanse voetballers in Nederland die voor Marokko zouden kunnen spelen ma welloe zo ver k t heb begrepen word er nog niemand van hier opgeroepen door Zaki
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    101
    24-05-2004

    Origineel gepost door RealMadrid
    Hebben jullie dat zwart op wit gelezen dat als hij door Zaki gevraagd was wel voor Marokko zou spelen.

    Jongens er zijn hier in Nederland genoeg Marokkanen die geen verbintenis met Marokko willen.
    Die zeg maar hun roots verloochenen.
    RM ik zou er 100% vanuit zijn gegaan dat hij voor marokko zou spelen als hij zou worden gevraagd door Zaki maar Boulahrouz voetbalde nu eenmaal niet bij een club dat je U zou zeggen, dus kon je ervanuit gaan dat hij niet/nooit opgeroepen zou worden.

  12. #12
    I LOVE MOROCCO

    Reacties
    2.601
    20-04-2003

    Hebben jullie dat zwart op wit gelezen dat als hij door Zaki gevraagd was wel voor Marokko zou spelen.

    Jongens er zijn hier in Nederland genoeg Marokkanen die geen verbintenis met Marokko willen.
    Die zeg maar hun roots verloochenen.

    IK BEN HET VOOR 100 PROCENT MET DEZE MENEER EENS


  13. #13
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    tja en ook al zou hij opgeroepen zijn door badou zaki spelen zou hij toch niet omdat we simpelweg achterin al overvol zitten met hele goede spelers voor die positie een naybet een tallal een ouaddou een hrbaty een alloui een bekkari en noem maar op hele was lijst en dan zat deze jongenman echt wel achteraan de lijst
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!