+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 67
    MVC Lid

Reacties
    480
    24-04-2009

wie heeft een keizersnee gehad???

Is het eng??? Hoe lang duurt t??? Is t pijnlijk????

Ogen vertellen

Reacties
    20.548
    21-08-2009

Hoi ik heb een keizersnede gehd.
    Het was echt heel spannend ik trilde helemaal van de zenuwen. Ruggeprik deed niet pijn bij mij, en daarna met het snijden voel je ALLES alleen geen pijn.
    Je voelt ze drukken trekken etc.
    En de eerste dagen na operatie zijn een helll. Je kan nie draaien, je buik doet gewoon zo'n pijn..

Succes en Allah ie khemel bieghier.

Proud mammie

Reacties
    6.992
    19-04-2005

MVC Premium MVC Premium
    normale bevalling lijkt me enger... ik was zooo blij toen het een keizersnee werd
    Allaahumma aghfir lahoe wa rh’amhoe wa 3aafihi wa 3aa’fu anhoe wa akrim noezoelahoe wa wassi3 moedgalahoe wa aghsilhoe bi l-ma-i wa t-thaldji wa l-barad, wa naqqihi mina l-gataayaa kamaa naqqayta t-thawba l-abyada mina d-danasi wa abdilhoe daaran gayran min daarihi wa ahlan gayran min ahlihi wa zawdjan gayran min zawdjihi wa adgilhoe l-djannata wa-3aidhoe min 3adhaabi l-qabri wa 3adhaabi n-naar, pap Allaahi Ra7mek (04-03-2012)

MVC Lid

Reacties
    1.592
    29-01-2010

........

hoi meid,

ik heb ook een keizersnede gehad, het was ondanks de ruggenprik echt pijnlijk, je voelt ze trekken en duwen maar het doet gewoon echt pijn, ook als ze je weer gaan hechten. Dan duwen ze een beetje op je buik om de boel te hechten is ook echt pijnlijk!!

en als de verdoving is uitgewerkt dan begint de echt pijn pas!!
    je kan alleen maar plat liggen, bij iedere beweging voelde ik een branderige gevoel op mijn wond. Op dat moment denk je echt ga ik ooit pijnloos kunnen lopen .

ik er echt een trauma aan overgehouden

MVC Lid

Reacties
    480
    24-04-2009

oh jeetje meiden.

alhamdoelilah

Reacties
    897
    23-05-2002

als je er mentaal op voorbereid bent dan komt het al voor de helft goed....

inscha allah een gemakkelijke/snellle/pijnloze bevalling toegewenst

ps: mijn keizersnede was AFSCHUWELIJK 2j na datum kom ik te weten dat er nogal wat littekenweefsel hierdoor is ontstaan op mijn baarmoeder... snik
    Allah ie hdie ma glak!

MVC Lid

Reacties
    7.377
    10-01-2003

Ik heb tweemaal een keizersnede gehad en in maart de derde.
    Je voelt ze inderdaad trekken en duwen.Mijn bloeddruk ging tijdens de keizersnede omlaag dus moest overgeven.Verder herstel kwam ik snel bovenop maar eerste dagen was geen pretje.Vooral het draaien ik kan niet op mijn rug slapen maar dat was de enige manier om te kunnen slapen.Op mijn zij slapen lukte nauwelijks.
    Ook moest ik elke keer als ik wou hoesten of niezen mijn hand op de wond drukken want dat voelde minder pijnlijk.
    Het pijnlijkste vond ik toen ze een soort van bloedbuizen uit de wond gingen trekken waarin oud bloed werd verzameld.Dacht echt dat ik doodging voelde mijn hele buik weg trekken.
    Dit heb ik alleen bij mijn 2de keizersnede gehad.
    MAMMA VAN 3 KANJERS.

Bijna Lid

Reacties
    475
    09-11-2010

ik heb ook een keizersnee gehad en was indd pijnlijk precies wat de dames hierboven ook zeggen je voelt ze duwen en trekken enz.
    en ruggeprik deed bij mij ook pijn omdat het niet goed werd gedaan hele tijd.

en daarna heb ik er nog zeker 2weken enorme last van gehad en heb een hele pijnlijke terugval gehad waarin ik echt heb gehuild van de pijn in de nacht in het ziekenhuis en toen werd me verteld dat het kan voorkomen dat je soms echt zn pijn krijgt opeens.

en ohjah plassen enz gaat ook heel moeilijk 2weken lang ongeveer.

maar geloof me dat vergeet je allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel het is het allemaal dubbel en dwars waard!

MVC Lid

Reacties
    392
    25-02-2009

Ik ook. Alleen was ik helemaal onder narcose gebracht. Ging niet goed met mij en mijn meisje. Hamdoelah is alles wel goed gekomen. Eerste dagen waren echt zwaar.

MVC Lid

Reacties
    1.592
    29-01-2010

Citaat Geplaatst door lina_flower Bekijk reactie
    ik heb ook een keizersnee gehad en was indd pijnlijk precies wat de dames hierboven ook zeggen je voelt ze duwen en trekken enz.
    en ruggeprik deed bij mij ook pijn omdat het niet goed werd gedaan hele tijd.

en daarna heb ik er nog zeker 2weken enorme last van gehad en heb een hele pijnlijke terugval gehad waarin ik echt heb gehuild van de pijn in de nacht in het ziekenhuis en toen werd me verteld dat het kan voorkomen dat je soms echt zn pijn krijgt opeens.

en ohjah plassen enz gaat ook heel moeilijk 2weken lang ongeveer.

maar geloof me dat vergeet je allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel het is het allemaal dubbel en dwars waard!

wallahila die pijn vergeet ik never nooit meer!

Bijna Lid

Reacties
    475
    09-11-2010

Citaat Geplaatst door riffia19 Bekijk reactie
    Je voelt ze inderdaad trekken en duwen.Mijn bloeddruk ging tijdens de keizersnede omlaag dus moest overgeven.Verder herstel kwam ik snel bovenop maar eerste dagen was geen pretje.Vooral het draaien ik kan niet op mijn rug slapen maar dat was de enige manier om te kunnen slapen.Op mijn zij slapen lukte nauwelijks.
    Ook moest ik elke keer als ik wou hoesten of niezen mijn hand op de wond drukken want dat voelde minder pijnlijk.
    Het pijnlijkste vond ik toen ze een soort van bloedbuizen uit de wond gingen trekken waarin oud bloed werd verzameld.Dacht echt dat ik doodging voelde mijn hele buik weg trekken.

zo herkenbaar dit!!
    ik heb trouwens ook moeten overgeven was alleen maar gal aan het spugen toen ze bezig waren.
    soms moest ik gewoon op mn zij liggen omdat ik het zo zat was!
    en dan ging ik met vreselijk veel pijn op mn zij liggen en zodra ik lag deed het geen pijn meer..maar wanneer ik dan weer terug op mijn rug moest liggen ppppppppfffffffff wat een ellende haha..
    ach ja die dingen vergeet je snel eigelijk pas wanneer je er echt aan terug gaat denken weet je weer wat voor pijn het deed.

MVC Lid

Reacties
    1.592
    29-01-2010

Citaat Geplaatst door riffia19 Bekijk reactie

dit begrijp ik niet
    hadden ze dan bij de 1e keizersnede buizen geplaatst of zo?

MVC Lid

Reacties
    381
    08-08-2008

Geloof mij, een keizersnede is echt geen pretje. Ik heb ook een keizersnee gehad, kon niet lopen alles deed pijn heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met mijn kleine, nu komt het ergste ik was net 1 dag thuis met mijn mannetje. Ineens kreeg ik koorts. Nou je raad het al ik heb toen een wondinfectie gekregen, heb toen weer een week in het ziekenhuis gelegen, heb dus de 1e 2 weken niet van mijn mannetje kunnen genieten.

Dus een keizersnee is voor mij echt een bigg NO-NO

MVC Lid

Reacties
    7.377
    10-01-2003

Citaat Geplaatst door lalalina Bekijk reactie
    dit begrijp ik niet
    hadden ze dan bij de 1e keizersnede buizen geplaatst of zo?
    Haahha ik zeg het misscxhien verkeerd maar waren twee kabels die ze in de wond hadden vastgezet.En aan elke kant van mijn bed hing een bakje waarin oud bloed werd verzameld.
    Na 3 dagen haalde ze die kabels uit de wond.
    Ik weet niet hoe die dingen heten.
    MAMMA VAN 3 KANJERS.

MVC Lid

Reacties
    7.377
    10-01-2003

Citaat Geplaatst door lina_flower Bekijk reactie
    zo herkenbaar dit!!
    ik heb trouwens ook moeten overgeven was alleen maar gal aan het spugen toen ze bezig waren.
    soms moest ik gewoon op mn zij liggen omdat ik het zo zat was!
    en dan ging ik met vreselijk veel pijn op mn zij liggen en zodra ik lag deed het geen pijn meer..maar wanneer ik dan weer terug op mijn rug moest liggen ppppppppfffffffff wat een ellende haha..
    ach ja die dingen vergeet je snel eigelijk pas wanneer je er echt aan terug gaat denken weet je weer wat voor pijn het deed.
    Ja inderdaad je vergeet alles.Ik heb eerlijk na de eerste week niet veel pijn meer gehad.
    Had bij de tweede 7 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen ik naar huis mocht was ik vrijwel goed opgeknapt dat ik al meteen boodschapjes ging doen.
    MAMMA VAN 3 KANJERS.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport