1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    156
    25-11-2003

    Marokko vakantieland

    Telkens weer zie je dezelfde rituelen in Marokko tijdens de zomerperiode. Ik schaam me diep als marokkaans zijnde en denk dat van is dit een film die ik zie of is het werkelijkheid.
    Elke zomer weer hetzelfde in Marokko ineens zie je ze allemaal rijden met de laatste nieuwe auto of het nu een mercedes is of een Bmw, Audi, Golf, ... ja horen wij marokkanen van hier moeten weer overdrijven en alle nieuwe snufjes laten zien aan de marokkanen van daar om te laten zien hoe rijk we wel zijn ZEHMA en hen alles wijsmaken.
    Natuurlijk heb je er die alles hard voor hun auto hebben gewerkt en het verdienen.
    Zie zie asahbie laatste nieuwe gsm nokia met camera en al kost 500Euro goedkoop hé ja het geld in algariesch stroomt gewoon binnen
    Je ziet ze dan met merkkledij rondlopen of het nu schoenen is of kledij als het maar een merknaam heeft.
    Ik lach me dood als ik ze zie die europeanen dan denk ik bij mij eigen hoe laag gevallen ben je tzzz
    En ja hoor men komt hier terug en men kan lekker alles afbetalen elke maand en hard zwoegen om alles te betalen. Of voor de zielige hun gehuurde auto terug brengen naar de garage.
    Dan zeggen ze ooooooooh die marokkanen van Marokko kunnen zeuren willen alles van ons en willen dat je alles geeft jullie eigen schuld en kom niet zeuren die illegalen zien vies en willen papieren tja Europa betekent een rijke land in jullie dromen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    156
    25-11-2003

    Re: Re: Marokko vakantieland

    Origineel gepost door Miss_Magrebia
    Vergeet niet dat er mensen tussen zitten die het WEL eerlijk hebben verdiend en er hard voor moesten werken!
    Die mensen zijn een kleine minderheid en dat weet men ondertussen ook wel.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    hhahahhahah ewa ja


    daar zijn we populair ze kijke ons aan enz..

    en hiero in nederland zijn we stil
    Summer 2006

  4. #4
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    wat je zegt klopt voor een deel wel, maar de marokanen van tegenwoordig hebben wel wat meer bereikt dan een paar jaar terug

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    471
    24-08-2002

    Origineel gepost door knaleiland
    hhahahhahah ewa ja


    daar zijn we populair ze kijke ons aan enz..

    en hiero in nederland zijn we stil
    O ja, vindt jij dat?
    Hier in Nederland maken we ons beroemd door weer voor problemen te zorgen.....
    En ik zeg niet dat iedere marokkaan een crimineel is voordat ik weer belaagd wordt met maitljes. Maar in de media komen we niet bepaald positief over.....
    Dorita's eindeloos genieten...

  6. #6
    Amin; my №¹. ❤

    Reacties
    10.026
    16-11-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Marokko vakantieland

    Origineel gepost door Azrak
    Telkens weer zie je dezelfde rituelen in Marokko tijdens de zomerperiode. Ik schaam me diep als marokkaans zijnde en denk dat van is dit een film die ik zie of is het werkelijkheid.
    Elke zomer weer hetzelfde in Marokko ineens zie je ze allemaal rijden met de laatste nieuwe auto of het nu een mercedes is of een Bmw, Audi, Golf, ... ja horen wij marokkanen van hier moeten weer overdrijven en alle nieuwe snufjes laten zien aan de marokkanen van daar om te laten zien hoe rijk we wel zijn ZEHMA en hen alles wijsmaken.
    Natuurlijk heb je er die alles hard voor hun auto hebben gewerkt en het verdienen.
    Zie zie asahbie laatste nieuwe gsm nokia met camera en al kost 500Euro goedkoop hé ja het geld in algariesch stroomt gewoon binnen
    Je ziet ze dan met merkkledij rondlopen of het nu schoenen is of kledij als het maar een merknaam heeft.
    Ik lach me dood als ik ze zie die europeanen dan denk ik bij mij eigen hoe laag gevallen ben je tzzz
    En ja hoor men komt hier terug en men kan lekker alles afbetalen elke maand en hard zwoegen om alles te betalen. Of voor de zielige hun gehuurde auto terug brengen naar de garage.
    Dan zeggen ze ooooooooh die marokkanen van Marokko kunnen zeuren willen alles van ons en willen dat je alles geeft jullie eigen schuld en kom niet zeuren die illegalen zien vies en willen papieren tja Europa betekent een rijke land in jullie dromen
    Al-Hamdoeli'allah Niet Iedereen!

    Amin, the love of my life!


  7. #7
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    mijn nationaliteit en identiteit & Afkomst ,

    is Islam punt , en dat marokkaanse gedeelte kan me niets schelen ,

    ik noem mezelf liever geen marokaanse want ik ben er bijna NOOIT trots op,

    Maar Alhamdollilah er zijn mensen die het goed doen ALHAMDOLLILAh

    mOGE Allah ons leiden naar Sirata el moestaqiem inshá ALLah ,
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.