1. #1
    silly

    Reacties
    760
    10-12-2007

    wie zijn er allemaal huismoeders

    en hoe bevalt het jullie?

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    182
    17-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben grotendeels van het jaar huismama.
    ik werk freelance voor een instantie doe aantal projecten per jaar bevalt me goed..

  3. #3
    silly

    Reacties
    760
    10-12-2007

    Citaat Geplaatst door n.adine Bekijk reactie
    ik ben grotendeels van het jaar huismama.
    ik werk freelance voor een instantie doe aantal projecten per jaar bevalt me goed..
    ok leuk..ik ben ook fulltime huismama voordat ik mijn 1ste kind kreeg het ik altijd fulltime gewerkt maar vind het goed zo...wil er graag voor mijn kind zijn en zorgen vertrouw die creches niet zo..misschien dat ik ooit partime zal gaan werken als mijn kind wat ouder is

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    Ik heb er bewust voor gekozen om te stoppen met werken toen mijn eerste was geboren. Heb er inmiddels 2 en mijn oudste gaat naar school en mijn jongste 4 dagen per week naar peuterspeelzaal.

    Ik werk vanuit huis als nagelstyliste en volg een opleiding. In maart ga ik als zelfstandige aan de slag inschaAllah

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    182
    17-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sennal Bekijk reactie
    ok leuk..ik ben ook fulltime huismama voordat ik mijn 1ste kind kreeg het ik altijd fulltime gewerkt maar vind het goed zo...wil er graag voor mijn kind zijn en zorgen vertrouw die creches niet zo..misschien dat ik ooit partime zal gaan werken als mijn kind wat ouder is
    ik zou wel iets blijven doen anders ben je dr te lang uit geweest mis je tog een stuk werkervaring door de jaren heen

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    182
    17-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _shopaholic_ Bekijk reactie
    Ik heb er bewust voor gekozen om te stoppen met werken toen mijn eerste was geboren. Heb er inmiddels 2 en mijn oudste gaat naar school en mijn jongste 4 dagen per week naar peuterspeelzaal.

    Ik werk vanuit huis als nagelstyliste en volg een opleiding. In maart ga ik als zelfstandige aan de slag inschaAllah

    en waar woon je??

  7. #7
    Vlindertjes

    Reacties
    5.255
    03-06-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben sinds mn huwelijk huisvrouw, nog geen moeder. EN bevalt me tot nu heel goed, laat staan als ik een kleine heb, dan heb ik een leuke bezigheid. Vind het super van jullie, dat je thuis blijft voor de kleine.

  8. #8
    silly

    Reacties
    760
    10-12-2007

    Citaat Geplaatst door _shopaholic_ Bekijk reactie
    Ik heb er bewust voor gekozen om te stoppen met werken toen mijn eerste was geboren. Heb er inmiddels 2 en mijn oudste gaat naar school en mijn jongste 4 dagen per week naar peuterspeelzaal.

    Ik werk vanuit huis als nagelstyliste en volg een opleiding. In maart ga ik als zelfstandige aan de slag inschaAllah
    wat leuk en hoelang ben je er tussenuit geweest dus niet gaan werken?

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door n.adine Bekijk reactie

    en waar woon je??
    Breda en jij?

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door sennal Bekijk reactie
    wat leuk en hoelang ben je er tussenuit geweest dus niet gaan werken?
    Ik heb vanaf het begin dat ik thuis was altijd wel iets voor mezelf gedaan. Van naailessen tot bruidsjurken verhuren.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    182
    17-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _shopaholic_ Bekijk reactie
    Breda en jij?
    limburg
    dacht als je in de buurt zat....heb binnenkort een feestje drm.

  12. #12
    silly

    Reacties
    760
    10-12-2007

    Citaat Geplaatst door n.adine Bekijk reactie
    ik zou wel iets blijven doen anders ben je dr te lang uit geweest mis je tog een stuk werkervaring door de jaren heen
    klopt heb heel veel werkervaring dus het zal niet moeilijk zijn voor mij om aan een baan te komen..het is nu gewoon dat ik er voor mijn kind wil zijn ipv bij vreemden te dumpen..misschien als mijn kind wat ouder is zal ik gaan kijken wat ik wil doen misschien ook iets voor mijzelf beginnen wie weet

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    182
    17-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sennal Bekijk reactie
    klopt heb heel veel werkervaring dus het zal niet moeilijk zijn voor mij om aan een baan te komen..het is nu gewoon dat ik er voor mijn kind wil zijn ipv bij vreemden te dumpen..misschien als mijn kind wat ouder is zal ik gaan kijken wat ik wil doen misschien ook iets voor mijzelf beginnen wie weet
    inshallah

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door n.adine Bekijk reactie
    limburg
    dacht als je in de buurt zat....heb binnenkort een feestje drm.
    Ik ben 1 keer in de week in Limburg. pm me effe waar precies in limburg je vandaan komt

  15. #15
    silly

    Reacties
    760
    10-12-2007

    Citaat Geplaatst door Dilara1983 Bekijk reactie
    Ik ben moeder van 2 en denk er echt aan om te stoppen.
    je bedoelt stoppen met werken? ik vond het zelf ook pittig heb altijd fulltime gewerkt dus 40 uur was zwanger en werkte 40 uur daarna 32 uur en dan moet je nog naar huis koken enz je weet hoe dat gaat ik was helemaal kapot als ik thuis was ik zag het voor mijzelf gewoon als een extraatje mijn man heeft een goede baan gelukkig misschien wil ik ooit iets voor mijzelf gaan beginnen of 2 a 3 dgn gaan werken of zo ...