1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-08-2010

    Koran Reciteren In Droom

    Salaam,

    Wie kan mij helpen.
    Ik loop al een tijd met een aantal vragen.
    Ik droom vaak dat ik de koran citeer, en ook dat mensen die bezeten zijn ik weer beter maak door keihard koran over hun te lezen.
    Wat heeft dit te betekenen.
    Na zo een droom ben ik de hele dag van de kaart.
    Ik hoor graag van iemand die hier meer verstand over heeft en wat dit zou kunnen betekenen.

    Ik hoor graag van jullie incheallah

    mha salama

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    18
    19-07-2008

    Welke Sorat´s dan?
    Allah Rahimakoum Soumia, Hamza, Rayan & Khalid

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    15
    10-09-2008

    Walaikom salam

    bij mij is het een ander geval. Ik lees de quran zelf niet, maar ik ben dan half slapend half wakker wanneer ik een mannenstem hoor reciteren nadat ik het fadjergebed heb vericht en weer terug ga slapen. Ik weet niet of dit een beetje met elkaar te maken heeft, maar ik hoor het dus ook graag als iemand dit ook wel eens heeft? En wat het eigenlijk betekend?

    Salam

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-08-2010

    welke soeraat weet ik niet, maar het moet een betekenis hebben vandaar dat ik wil dat er iemand reageert met verstand over dit onderwerp.

  5. #5
    Getrouwd

    Reacties
    139
    25-05-2010

    heb dit ook eens meegemaakt
    dat ik in mijn droom soerah al fatiha aant
    reciteren was.

    Maar ik zou oppassen met dromen
    vooral met dromenboek van ibn sirien
    heel onbetrouwdbaar !!!
    “Geef mijn boodschap door aan de mensen, al is het maar één zin.”

    Overgeleverd van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) door Abdullah ibn Amr (moge Allah tevreden met hem zijn). Bukharie

  6. #6
    utr

    Reacties
    252
    19-02-2009

    laats droomde ik dat er een man achter me aan liep in een ijzeren harnas .
    hij liep letterlijk net een robot en alleen zijn rode ogen waaren te zien . maar iedere x als ik me om draai stopt hij en blijft me aan kijken , vervolgens draai ik me om en loop door en weer loopt hij achter mij en als ik stop en me om draai stopt hij ook , na de 3x liep ik naar hem toe en hij begon ongeloofelijk hard te lachen , ik schrok zo erg dat ik uit angs a3oedoe billah iemina chaytan irajim schreewde , waarop hij aan schreven ontplofte en de stukken ijzer vlogen in vlammen op.

    ook heb ik dit met 2 dwergen vrouwen gehad die met mij in een kamer waren.
    ik kon ze niet maar ineens waren ze daar . ze lachten zo hard en scherp en tegelijkertijd sprongen ze van hier naar daar en sloegen me met schoenen terwijl ze me uit lachten , ze droegen grijze djelebas en een l tam voor hun gezicht. ik had voor me een bak met naalden liggen en greep volle handen met de naalden bekogelde ze . ik raakte ze wel maar de naalden gingen gewoon dwars door hun heen er er weer uit , ze lachen als maar harder en harder . en ik ging als maar sneller en sneller gooien , ik raakte helemaal in paniek en begon hard te hijgen en te hyperventileren. en toen hoorde ik een manne stem die zei ""ooohhh nu raak ineens je in paniek he , niks dat je nu helpt. ewa zeg kol howa lah o ahad , zeg kol howa lah o ahad. het huis waar die 2 vrouwen aanwezigg zullen zijn , zal nooit een engel binnen treden''. ik zei ja ja oke , ik zei kol howa lah...en ineens boemm de 2 vrouwen explosierden net een bom en vlogen in glazen scherven.

    en mijn meest voorkomende droom is ayat el kursie citeren.

    ik heb veel rond gevraagd, maar weet van geen enkele droom de betekenis

  7. #7
    Sba ayour ino, sba..

    Reacties
    778
    15-02-2008

    Citaat Geplaatst door tulpp Bekijk reactie
    laats droomde ik dat er een man achter me aan liep in een ijzeren harnas .
    hij liep letterlijk net een robot en alleen zijn rode ogen waaren te zien . maar iedere x als ik me om draai stopt hij en blijft me aan kijken , vervolgens draai ik me om en loop door en weer loopt hij achter mij en als ik stop en me om draai stopt hij ook , na de 3x liep ik naar hem toe en hij begon ongeloofelijk hard te lachen , ik schrok zo erg dat ik uit angs a3oedoe billah iemina chaytan irajim schreewde , waarop hij aan schreven ontplofte en de stukken ijzer vlogen in vlammen op.

    ook heb ik dit met 2 dwergen vrouwen gehad die met mij in een kamer waren.
    ik kon ze niet maar ineens waren ze daar . ze lachten zo hard en scherp en tegelijkertijd sprongen ze van hier naar daar en sloegen me met schoenen terwijl ze me uit lachten , ze droegen grijze djelebas en een l tam voor hun gezicht. ik had voor me een bak met naalden liggen en greep volle handen met de naalden bekogelde ze . ik raakte ze wel maar de naalden gingen gewoon dwars door hun heen er er weer uit , ze lachen als maar harder en harder . en ik ging als maar sneller en sneller gooien , ik raakte helemaal in paniek en begon hard te hijgen en te hyperventileren. en toen hoorde ik een manne stem die zei ""ooohhh nu raak ineens je in paniek he , niks dat je nu helpt. ewa zeg kol howa lah o ahad , zeg kol howa lah o ahad. het huis waar die 2 vrouwen aanwezigg zullen zijn , zal nooit een engel binnen treden''. ik zei ja ja oke , ik zei kol howa lah...en ineens boemm de 2 vrouwen explosierden net een bom en vlogen in glazen scherven.

    en mijn meest voorkomende droom is ayat el kursie citeren.

    ik heb veel rond gevraagd, maar weet van geen enkele droom de betekenis
    SubhanAllah, ik heb ook zoiets ongeveer gedroomd. Er was iets & ik was echt bang. En iets zei de hele tijd tegen mij RECITEER AYAT L KURSI. Ik heb toen de hele tijd Ayat lkursi gereciteerd. Ik werd wakker maar was nog steeds aan het reciteren. Ik droom ook wel eens dat ik surat al fatiha reciteer. Ik heb geen idee van de betekenissen, Allahou 3alem. Ben wel heel benieuwd.
    Never gone.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.760
    29-11-2005

    Ik heb een keer gedroomd dat ik samen met mijn moeder en zussen in een bos wandelden. We kwamen een wat oudere vrouw tegen, die we hebben gegroet behalve ik niet. Mijn zussen en ik liepen door maar het oude vrouwtje hield mijn moeder tegen en begon met haar te praten. Op een gegeven moment liep ik terug naar mijn moeder en heb ik toch het oude vrouwtje gegroet en een hand gegeven, waarop zij opeens begon te lachen zo van ik heb je en een deur open en dicht deed drie keer, vraag me niet hoe een deur in een bos terechtkomt maar in dit geval was die deur er opeens en haar gelaat begon een ander wending aan te nemen, heel bizar allemaal. Ik begon meteen daarop Ayat al koursie te reciteren en sourat Al Ighlaas, Annaas en Al Falaq. Dat oude vrouwtje begon haar handen voor haar oren te houden, ze wilde het niet horen. En toen werd ik wakker, bezweet en bang..ik heb meteen maar 3 maal a3oedoebilah ieminashjetan irajim opgezegd en ben opgestaan, kon niet meer verder slapen.
    Ik weet absoluut niet wat het te betekenen heeft, maar ik vond het wel eng..
    Laatst gewijzigd door pretty_womann: 30-11-2010 om 23:00 Reden: ..
    "When a word is in your mouth, you control it, but when it leaves your mouth, it controls you." [Ali Ibn Abi Talib]

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1
    13-11-2010

    salaam o alaikoum tulpje, wat een vervelende droom, wat je benoemt over die man en wat hij tegen je zegt, misschien wil hij je duidelijk maken dat je uit moet uitkijken met al het haram wat je pad opkomt.
    Of dat er nu mensen zijn in je omgeving, die niet het beste met je voor hebben en je willen doen afdwalen van het rechte pad.
    Soms moet je ook niet heel ver zoeken naar een antwoord.

    sterkte ermee

  10. #10
    utr

    Reacties
    252
    19-02-2009

    Citaat Geplaatst door menena Bekijk reactie
    salaam o alaikoum tulpje, wat een vervelende droom, wat je benoemt over die man en wat hij tegen je zegt, misschien wil hij je duidelijk maken dat je uit moet uitkijken met al het haram wat je pad opkomt.
    Of dat er nu mensen zijn in je omgeving, die niet het beste met je voor hebben en je willen doen afdwalen van het rechte pad.
    Soms moet je ook niet heel ver zoeken naar een antwoord.

    sterkte ermee

    he meid , die man die achter me aan liep zei niks .
    hij heeft helemaal niet tegen mij gepraat , hij liep alleen achter me aan

  11. #11
    utr

    Reacties
    252
    19-02-2009

    Citaat Geplaatst door AlostAngel Bekijk reactie
    SubhanAllah, ik heb ook zoiets ongeveer gedroomd. Er was iets & ik was echt bang. En iets zei de hele tijd tegen mij RECITEER AYAT L KURSI. Ik heb toen de hele tijd Ayat lkursi gereciteerd. Ik werd wakker maar was nog steeds aan het reciteren. Ik droom ook wel eens dat ik surat al fatiha reciteer. Ik heb geen idee van de betekenissen, Allahou 3alem. Ben wel heel benieuwd.

    ik weet het niet .
    misschien betekend het dat we ons beter moeten gaan gedragen of zo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8
    26-11-2010

    ik denk dat het betrekking heeft tot dit:

    Doe goed op de wereld
    bega geen zonde

    het is sitan die je uitlacht omdat hij je maklijk overhalt om voor fadj door te gaan slapen bv. En ik denk echt dat het Sitan is die je aan het uitlachen is, want zodra je dan zegt aoudoe billah imina shitani raghiem verdwijnt hij.


    en dat van die bos is denk ik allah die je duidelijk wik maken dat er altijd een deur voor je open staat en laat je niet afleiden door de satan en de mensen om je heen die een slechte invloed op je hebben.


    Ik heb zelf ook ooit een droom gehad maar dat vertel ik liever niet.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    6.746
    01-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik had een tijdje geleden gedroomd dat ik werd bezeten SoubhanAllah.
    Weet iemand hier iets meer over..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    415
    24-05-2013

    Citaat Geplaatst door haninaaa Bekijk reactie
    Salaam,

    Wie kan mij helpen.
    Ik loop al een tijd met een aantal vragen.
    Ik droom vaak dat ik de koran citeer, en ook dat mensen die bezeten zijn ik weer beter maak door keihard koran over hun te lezen.
    Wat heeft dit te betekenen.
    Na zo een droom ben ik de hele dag van de kaart.
    Ik hoor graag van iemand die hier meer verstand over heeft en wat dit zou kunnen betekenen.

    Ik hoor graag van jullie incheallah

    mha salama
    Preciesssss dit droom ik keer op keer. Maar weet iemand wat het betekent ??
    Phucking Fab.

  15. #15
    *Rosa,inter amicos*.

    Reacties
    38.711
    19-01-2011

    Ter info over droominterpretatie het onderstaande: