1. #1
    Hadji Kenza

    Reacties
    601
    04-12-2007

    kind betrapt je

    nachtmerrie van elke ouder denk ik wel, een kind die je betrapt op sex.
    mijn zoontje heeft ons laatst betrapt op sex en hij is net niet oud genoeg om te begrijpen wat het is.
    het was snachts en kennelijk is hij wakker geworden door een nare droom en kwam toen onze kamer binnen terwijl we... inderdaad.... bezig waren.
    het was donker, dus weet niet precies hoeveel en wat die gezien heeft. het enige wat ik hoorde was "wat doen jullie?"

    serieus, schaad dit een kind niet?
    mijn zoontje is een kleuter

    PLEASE DO NOT
    TEASE, TORMENT, ANNOY, HARASS, BUG, WORRY, HASSLE, NETTLE, TANTALIZE, FEED, PESTER, PLAQUE, IRK, CHASE, OR RUFFEL THE ANIMALS


  2. #2
    100% MARRAKCHIA

    Reacties
    1.950
    07-11-2008

    Citaat Geplaatst door tease Bekijk reactie
    nachtmerrie van elke ouder denk ik wel, een kind die je betrapt op sex.
    mijn zoontje heeft ons laatst betrapt op sex en hij is net niet oud genoeg om te begrijpen wat het is.
    het was snachts en kennelijk is hij wakker geworden door een nare droom en kwam toen onze kamer binnen terwijl we... inderdaad.... bezig waren.
    het was donker, dus weet niet precies hoeveel en wat die gezien heeft. het enige wat ik hoorde was "wat doen jullie?"

    serieus, schaad dit een kind niet?
    mijn zoontje is een kleuter
    hahahahha je laat me echt lachen gekkie!! Het was donker en ik neem aan dat jullie geen "rare/freaky" dingen aan t doen waren.

    was t onder de dekens dan is het safe en kan je nog van alles verzinnen en je zoontje wijsmaken, en was er geen deken en lag je daar naakt te flikflooien ewa ja dan moet je de deur voortaan op slot doen voordat je aan de daad gaat beginnen.


  3. #3
    [L] Manlief!

    Reacties
    2.336
    01-09-2008

    Dat lijkt me echt vreselijk!!

    Nasini el Donya


  4. #4
    ----------

    Reacties
    7.651
    15-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    "Wat doen jullie"?

    Hahahahaa

  5. #5
    Samen met Patatje

    Reacties
    4.064
    27-01-2003

    Ahhh wat zielig voor die kleine!!!

  6. #6
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik geloof je niet
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  7. #7
    Hadji Kenza

    Reacties
    601
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door ghzala_djelkoem Bekijk reactie
    hahahahha je laat me echt lachen gekkie!! Het was donker en ik neem aan dat jullie geen "rare/freaky" dingen aan t doen waren.

    was t onder de dekens dan is het safe en kan je nog van alles verzinnen en je zoontje wijsmaken, en was er geen deken en lag je daar naakt te flikflooien ewa ja dan moet je de deur voortaan op slot doen voordat je aan de daad gaat beginnen.

    deur heeft geen slot en dat is dus nou net het probleem

    hij bleef vragen wat we aan het doen waren en zijn vader keek mij aan en verwachtte dat ik een kant en klaar antwoord had. ik weet niet eens meer wat ik gezegd heb. papa en mama zijn de lakens even goed aan het doen ofzo zei ik.
    arme jongen keek me wazig aan. volgens mij geloofde hij er geen bal van.
    volgende dag vroeg hij aan het ontbijt waarom ik toen pas de lakens goed ging doen en niet overdag.

    PLEASE DO NOT
    TEASE, TORMENT, ANNOY, HARASS, BUG, WORRY, HASSLE, NETTLE, TANTALIZE, FEED, PESTER, PLAQUE, IRK, CHASE, OR RUFFEL THE ANIMALS


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.446
    14-10-2005

    wat erg

  9. #9
    Hadji Kenza

    Reacties
    601
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door stanga Bekijk reactie
    Ahhh wat zielig voor die kleine!!!

    Eigenlijk wel he.

    geen één kind zou zijn eigen ouders mogen zien sexen!

    is gewoon Trauma for life

    PLEASE DO NOT
    TEASE, TORMENT, ANNOY, HARASS, BUG, WORRY, HASSLE, NETTLE, TANTALIZE, FEED, PESTER, PLAQUE, IRK, CHASE, OR RUFFEL THE ANIMALS


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.735
    12-09-2010

    Meskien
    Oemair inb sa'd al a n saari RA :
    De Islam zal sterk blijven zolang de sultan of de centrale leider sterk is. De kracht van de sultan komt niet van zijn afranseling met de zweep, noch van het doden met zijn zwaard maar van het leiden met gerechtigheid en het vasthouden aan de waarheid.

  11. #11
    Getrouwd!

    Reacties
    24.907
    18-11-2006

    omg nachtmerrie voor je zoontje zal je bedoelen

  12. #12
    Hadji Kenza

    Reacties
    601
    04-12-2007

    ja, zeker nachtmerrie voor hem

    PLEASE DO NOT
    TEASE, TORMENT, ANNOY, HARASS, BUG, WORRY, HASSLE, NETTLE, TANTALIZE, FEED, PESTER, PLAQUE, IRK, CHASE, OR RUFFEL THE ANIMALS


  13. #13
    getrouwd geen pms

    Reacties
    5.272
    22-04-2010

    een kleuter weet meer dan je denkt. Vergeet niet dat ze al voorlichting krijgen in groep 1 maar dan op een hele kinderelijke manier.

    ik zal je een filmpje laten zien dat meisje was wel iets groter maar toch..

    kinderen begrijpen veel meer dan ouders denken...

  14. #14
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Was net op TV. Wat is erger: jouw ouders betrappen jou op sex of jij betrapt jouw ouders op sex.

    Jouw topic heeft er wel voor gezorgd dat mijn opgelopen trauma in het verleden weer opspeelt Gelukkig waren het niet mijn ouders, maar mijn tante die in ONS huis met haar man tekeer ging in MIJN bed...........te erg voor woorden en heb eigenlijk sindsdien (en dat is dus echt al ruim 20 jaar geleden) nog steeds plaatsvervangende schaamte als ik haar of haar man zie

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  15. #15