1. #1
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    ik heb een theorie over marokkaans elftal

    wat was de beste wedstrijd die marokko speelde sinds zaki er is en met deze selectie speelt dat was in CAN tegen mali toen zaki heel toevallig ook nog van systeem veranderde en voor een keer 4-4-2 speelde is dat gewoon toeval of is dat systeem beter dan die 3-5-2 toen speelden we met hadji naast chamakh maar wat zou er gebeuren met zairi naast chamakh en hadji daarachter op het middenveld want dan hebben we een kopsterke aanval en een hele snelle aanvalstrio weejaw wat zou er veel veranderen als ik de bondscoach was
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    2.807
    06-07-2002

    ik vond de 4-4-2 positie het best, of dat persoonlijk is weet ik niet..

  3. #3
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    nee volgens mij bedoel je die wedstrijd van algerije...toen zairi achter hadji en chamakh speelden toen hadden ze alledrie gescoord maar dat was een helemooie wedstrijd.....pfff...
    Fc Barcelona Messi > Everyone

  4. #4
    Jbel-power

    Reacties
    435
    26-04-2004

    jongens we kunne prate wat we wille maar het laatste woord is tog aan zaki
    hij houd niet van veranderinge dus en het is nog niet egt fout gegaan dus laat hem het maar uitzoek hij weet wat hij doet
    Allahu akbar

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: ik heb een theorie over marokkaans elftal

    Origineel gepost door amstermoro
    wat was de beste wedstrijd die marokko speelde sinds zaki er is en met deze selectie speelt dat was in CAN tegen mali toen zaki heel toevallig ook nog van systeem veranderde en voor een keer 4-4-2 speelde is dat gewoon toeval of is dat systeem beter dan die 3-5-2 toen speelden we met hadji naast chamakh maar wat zou er gebeuren met zairi naast chamakh en hadji daarachter op het middenveld want dan hebben we een kopsterke aanval en een hele snelle aanvalstrio weejaw wat zou er veel veranderen als ik de bondscoach was

    Beste wedstrijd tot nu toe met Zaki .....Ik vond deze wedstrijd echt niets......Marokko heeft binna hele wedstrijd lange ballen lopen spelen...ze verspeelde tiental doelpunten.....
    DIt was onder hun niveau


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    695
    25-09-2003

    marokko moet zidane, ronaldo, roberto carlos, crespo, simeone, raoul rooney etc opkopen en laten naturaliseren, dan winnen ze mischien iets

    en omdat allemaal te legaliseren wat smeergeld betalen aan de fifa (kunnen ze toch goed) en hoppa marokko wereldkampioen!!!


    Anders worden we dat nooit!!!! Of alle voetbal landen moetten 50 jaar slapen mischien dat we dan bijkomen!
    Lang heb ik gezocht naar de zon in de zomer maar nooit gevonden, de rivieren zijn droog alsnog kan ik niet oversteken!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    97
    30-08-2004

    O ka waar was safri eigelijk

  8. #8
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Re: ik heb een theorie over marokkaans elftal

    Origineel gepost door amstermoro
    wat was de beste wedstrijd die marokko speelde sinds zaki er is en met deze selectie speelt dat was in CAN tegen mali toen zaki heel toevallig ook nog van systeem veranderde en voor een keer 4-4-2 speelde is dat gewoon toeval of is dat systeem beter dan die 3-5-2 toen speelden we met hadji naast chamakh maar wat zou er gebeuren met zairi naast chamakh en hadji daarachter op het middenveld want dan hebben we een kopsterke aanval en een hele snelle aanvalstrio weejaw wat zou er veel veranderen als ik de bondscoach was
    goh begin je eindelijk het licht te zien hoe vaak zei ik al 4-4-2???????????????????????? das niet zomaar en met andere spelers ook nog dan zouden we nog ver komen
    het liefst ook met een andere coach
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  9. #9
    Droomland..,

    Reacties
    663
    15-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Het probleem bij ons elftal is dat men het olympische elftal samen met het nationale elftal mengen, wat niet de bedoeling is.De keeper die tegen Tunesië speelde , kwam ook van het olympische elftal.De taktiek waarop het nationale team speelt, is verschillend met het olymische.En dat merkte ik toen de keeper veel uitkwam.De goal van Tunesië is een fout van de keeper, omdat hij te ver van het net was verwijdert.

  10. #10
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    Origineel gepost door abdelito
    Het probleem bij ons elftal is dat men het olympische elftal samen met het nationale elftal mengen, wat niet de bedoeling is.De keeper die tegen Tunesië speelde , kwam ook van het olympische elftal.De taktiek waarop het nationale team speelt, is verschillend met het olymische.En dat merkte ik toen de keeper veel uitkwam.De goal van Tunesië is een fout van de keeper, omdat hij te ver van het net was verwijdert.
    nee hoor de keeper lemyaghri speelde alleen op de olympische spelen voor het olympische team en voor de rest speelt er geen speler mee die ook bij het olympische team speelt ze zitten wel in de selectie maar niet in de basis
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  11. #11
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    jawel man badr kaddouri...
    Fc Barcelona Messi > Everyone