1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    Mango Outlet!!!!

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met mango-outlet. Wie heeft er ooit wat van besteld? En krijg je gewoon je geld terug als je het terug stuurt?
    dit is de website:
    http://www.mangooutlet.com

    Ik zou graag wat willen bestellen, maar wil eerst zeker weten dat je geen weken hoeft te wachten op je bestelling enzo....

    alvast bedankt ladys!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    1- Exchanges and/or returns

    Once you have received your order, you have seven (7) days to exchange and/or return the article.

    Exchanges and returns can only be made by post to:

    MANGO-On Line, S.A.
    C/Matadors Esq. Torrent de Can Paya
    P.I. Pla de Can Coll
    08110 Montcada i Reixac
    Barcelona (España).

    - Returns will not be accepted in physical MNG/MANGO stores or physical MNG/MANGO Outlets.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    - Delivery times

    Orders will be delivered within two (2) to seven (7) working days.
    This deadline may be delayed in countries with customs administration.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    schat , dat heb ik allemaal wel gelezen..... ik vraag dit omdat ik bij bonprix een keer 2 jurkjes besteld. Dit kreeg ik weken later pas thuis. Wat bleek. Ik kreeg maar 1 jurk. De andere jurk bleek 3 weken later niet meer leverbaar te zijn! En op hun site staat ook van alles over levertijden etc.
    En weken later pas weer me geld.....bij H&M is dat bijvoorbeeld niet. Daar bestel ik vaak zonder problemen. Snap je .......

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    Citaat Geplaatst door Moedertje2 Bekijk reactie
    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met mango-outlet. Wie heeft er ooit wat van besteld? En krijg je gewoon je geld terug als je het terug stuurt?
    dit is de website:
    http://www.mangooutlet.com

    Ik zou graag wat willen bestellen, maar wil eerst zeker weten dat je geen weken hoeft te wachten op je bestelling enzo....

    alvast bedankt ladys!
    Citaat Geplaatst door Moedertje2 Bekijk reactie
    schat , dat heb ik allemaal wel gelezen..... ik vraag dit omdat ik bij bonprix een keer 2 jurkjes besteld. Dit kreeg ik weken later pas thuis. Wat bleek. Ik kreeg maar 1 jurk. De andere jurk bleek 3 weken later niet meer leverbaar te zijn! En op hun site staat ook van alles over levertijden etc.
    En weken later pas weer me geld.....bij H&M is dat bijvoorbeeld niet. Daar bestel ik vaak zonder problemen. Snap je .......
    Zie dikgedrukte, nav daarvan heb ik het even voor je opgezocht.

    Iig succes , heb er zelf nooit van besteld.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    up up , heeft er niemand hier wat van besteld?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    ik begrijp wat je bedoelt. Toch bedankt madame louissa!
    Wist je al eerder van deze site of zie jij die nu ook voor het eerst?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    Citaat Geplaatst door Moedertje2 Bekijk reactie
    ik begrijp wat je bedoelt. Toch bedankt madame louissa!
    Wist je al eerder van deze site of zie jij die nu ook voor het eerst?
    Graag gedaan hoor


    Ik zie hem voor het eerst, dus bedankt !

    Ik denk dat ik er niet zo snel van zal bestellen omdat retourneren weer helemaal naar spanje moet

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    Citaat Geplaatst door Madame_Louisa Bekijk reactie
    Graag gedaan hoor


    Ik zie hem voor het eerst, dus bedankt !

    Ik denk dat ik er niet zo snel van zal bestellen omdat retourneren weer helemaal naar spanje moet

    ja precies, daarom twijfel ik ook zo erg!
    Maar even iets anders.......
    Mijn zoontje heet ook Adam! Maar hij wordt bijna 3 !

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    868
    01-07-2007

    Het irritantne aan de mango online shop vind ik dat je met creditcard moet betalen. Dit geldt denk ik ook voor de Mango outlet.. Ik heb geen creditcard dus houdt het snel op

    Als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer morgen zal worden; en als het morgen wordt, verwacht dan niet dat het avond zal worden. Profiteer van je gezondheid voordat je ziek wordt en van je leven voordat je dood gaat"


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    owww dan houdt het voor mij ook meteen op! wat een teleurstelling zeg!
    nou ja......dan niet he!

  12. #12
    Niemand is perfect

    Reacties
    5.670
    20-10-2005

    Echt rare kledign verkoopt Mango, is dat niet markt kleding ??
    ''Vandaag heb Ik jullie godsdienst voor jullie vervolmaakt en heb Ik Mijn gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de islâm voor jullie als godsdienst gekozen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    250
    01-01-2010

    ik heb besteld op de normale mango en heb het terug gebracht in de mango winkel zelf, je hoeft het niet op te sturen gwn afgeven in de winkel met de bon en je krijgt een bewijs en krijgt je geld weer terug gestort...en ik heb ook geen creditcard betaal gwn met me paypal rekening maar by de mango outlet heb je wel echt CC nodig.