1. #16
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    De Nazi's hebben 6 miljoen joden vergast, das toch ff wat anders.
    dat is onzin.. ze hadden berekent hoeveel kolen ze dan nodig zouden hebben ofzo om 6 miljoen mensen te vergassen.. en toen was gebleken dat je echt veeeeel meer nodig had dan ze toendertijd beschikten.. in feite zijn dus veel minder joden vergast..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    De vrijheid van meningsuiting in Nederland is beter geregeld dan alle 'moslim landen' bij elkaar. Denk daar maar eens over na!
    Hoe kan het toch dat moslims altijd klaar staan met gezeik over ongelovigen, homo's en joden en tegelijkertijd absoluut nooit in staat zijn kritisch te kijken naar de 'eigen' groep?
    Als je je echt bekommert over rechten van de mens en vrijheid van meningsuiting, waarom ga je dan niet de straat op om te demonstreren tegen de zeer slechte situaties in landen als Saoedi-Arabie, Iran of Egypte??
    Maar nee hoor, daar hoor je natuurlijk niemand over op dit forum.

    Neem eens een kijkje op de site van Amnesty International:
    http://www.amnesty.nl/landeninfo.shtml

    Beterschap toegewenst aan alle forumleden met oogkleppen!!

  3. #18
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    De vrijheid van meningsuiting in Nederland is beter geregeld dan alle 'moslim landen' bij elkaar. Denk daar maar eens over na!
    Hoe kan het toch dat moslims altijd klaar staan met gezeik over ongelovigen, homo's en joden en tegelijkertijd absoluut nooit in staat zijn kritisch te kijken naar de 'eigen' groep?
    Als je je echt bekommert over rechten van de mens en vrijheid van meningsuiting, waarom ga je dan niet de straat op om te demonstreren tegen de zeer slechte situaties in landen als Saoedi-Arabie, Iran of Egypte??
    Maar nee hoor, daar hoor je natuurlijk niemand over op dit forum.

    Neem eens een kijkje op de site van Amnesty International:
    http://www.amnesty.nl/landeninfo.shtml

    Beterschap toegewenst aan alle forumleden met oogkleppen!!
    Als je dit berichtje nog 2x erop wil plaatsen maak je mij echt trots op jou..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  4. #19
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    en luister idioot.. begin niet over mensenrechten.. kijk wat die joden doen en iedereen houdt z`n bek erover ok
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    56
    07-12-2002

    Assalaam

    Vrijheid van meningstuiting...dat geldt alleen als het de Nederlandse overheid en de niet-moslims goed uitkomt....

    Hasta la vista

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Origineel gepost door masrawy
    en luister idioot.. begin niet over mensenrechten.. kijk wat die joden doen en iedereen houdt z`n bek erover ok

    Ook van jouw had ik natuurlijk niet verwacht dat je in staat bent kritisch te (durven??) kijken naar de eigen groep...

  7. #22
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Ook van jouw had ik natuurlijk niet verwacht dat je in staat bent kritisch te (durven??) kijken naar de eigen groep...
    ik kijk even kritisch naar "mijn" groep, als jij naar de joden & amerikanen kijkt..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Origineel gepost door masrawy
    ik kijk even kritisch naar "mijn" groep, als jij naar de joden & amerikanen kijkt..

    In Nederland hebben vele duizenden niet-moslims zich zeer negatief uitgelaten over de rol van israel in het MO conflict, denk aan bijvoorbeeld mevrouw Duisenberg.

    Waar het mij om gaat is dat nooit moslims kritisch hoor spreken over de rol van de Palestijnen in hetzelfde conflict. Terrorisme kan in het MO nooit tot vrede gaan leiden... Ik begrijp dat voor veel moslims er een zekere verbondheid bestaat met de Palestijnen, maar weinig tot geen moslims in Nederland zijn in staat te relativeren en het conflict van twee kanten te bekijken. En wie dat wel doet, is natuurlijk gelijk een troetel-allochtoon....

  9. #24
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    ik begrijp je punt wel..
    maar ik zie dat wat de palestijnen doen geen terrorisme is.. dan is wat israel doet veel ergere terrorisme.. maar zij hebben `t voordeel dat amerika achter hun staat, dus ook de driekwart van de wereld..
    Ik vind je land verdedigen geen terrorisme.. joden die in palestina onrechtmatig zijn gaan leven verdienen het niet om daar rustig te blijven leven..
    de palestijnen hebben geen tanks & vliegtuigen om hun land te verdedigen.. dat noemen jullie terrorisme..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Origineel gepost door masrawy
    ik begrijp je punt wel..
    maar ik zie dat wat de palestijnen doen geen terrorisme is.. dan is wat israel doet veel ergere terrorisme.. maar zij hebben `t voordeel dat amerika achter hun staat, dus ook de driekwart van de wereld..
    Ik vind je land verdedigen geen terrorisme.. joden die in palestina onrechtmatig zijn gaan leven verdienen het niet om daar rustig te blijven leven..
    de palestijnen hebben geen tanks & vliegtuigen om hun land te verdedigen.. dat noemen jullie terrorisme..

    Terrorisme is geen oplossing. Als jij niet inziet dat Israel voor een belangrijk deel de maatregelen heeft genomen om de eigen burgers te beschermen, dan kun jij ook niet relativeren en al helemaal geen bijdragen aan vrede in het MO...
    Waar er twee vechten, hebben er twee schuld. Zo simpel is het. De gewone man in de bezette gebieden heeft geen boodschap aan extremistische standpunten en bomaanslagen. Hij wil vrede en een bestaan opbouwen voor zijn gezin. Een WEDERZIJDS staakt-het-vuren is de enige weg die kan leiden naar vrede voor de Palestijnen en Israeli!

  11. #26
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Origineel gepost door Zelfkritiek
    Terrorisme is geen oplossing. Als jij niet inziet dat Israel voor een belangrijk deel de maatregelen heeft genomen om de eigen burgers te beschermen, dan kun jij ook niet relativeren en al helemaal geen bijdragen aan vrede in het MO...
    Waar er twee vechten, hebben er twee schuld. Zo simpel is het. De gewone man in de bezette gebieden heeft geen boodschap aan extremistische standpunten en bomaanslagen. Hij wil vrede en een bestaan opbouwen voor zijn gezin. Een WEDERZIJDS staakt-het-vuren is de enige weg die kan leiden naar vrede voor de Palestijnen en Israeli!
    dat wederzijdse staakt-het-vuren de enige oplosing is daar ben ik het 100% met je eens..

    maar ik ben het er niet mee eens dat wat de palestijnen doen terrorisme is & dat van israel niet.. leg me uit waarom waarom dat zo is dan ajb..
    je moet ook begrijpen dat geen van de joden op z`n eigen grond leeft.. dit was oorspronkelijk het land van de palestijnen, tot een engelsman rond 1902 of 1912 (ik weet het niet meer precies) voor de joden die geen land hadden, had geregeld dat die in het land van de palestijnen konden leven.. dat ging ook goed tot de joden er hun eigen land van wilden maken.. de palestijnen verdedigen slechts hun land met de enige middel die ze hebben..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  12. #27
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    als ik nu kijk naar wat die joden in palestina kijk... ja ik kan het me zeer goed voorstellen ja..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  13. #28
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Origineel gepost door jacko
    Ik vind dat Israel zich meteenmoet terugtrekken en dat Sharon berecht wordt in Den Haag, maar kunnen we ff die doden met rust laten?
    we hadden ze met rust gelaten, totdat jij er weer over begon..

    we hadden net `n andere discussie tot jij van onderwerp veranderde weet je nog..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    137
    01-11-2002

    Origineel gepost door AceChilla Q
    Extreem rechts mag ook geen nazi-symbolen gebruiken.

    Dat heeft met gevoeligheden uit de tweede wereldoorlog te maken.

    Maar wat heeft Israel met nazi te maken.

    Probeert Israel de wereld te veroveren?

    Heeft Sharon miljoenen mensen vermoord?

    Is Israel een dictotariale staat?

    enz enz enz enz.

    Het slaat gewoon helemaal nergens op.

    Wazzup
    Salam

    je gaat ons toch niet vertellen dat israel schone handen heeft en probeer de boel niet om te draaien.
    De zionisten hebben een korte gehugen, ze hebben snel vergeten wat lijden onder de nazi's betekent.
    israel heeft de wereld niet veroverd maar heeft Palestina geroofd en de palastijnen verpletterd.
    Sharon heeft in 1982 meer dan 1000 mensen in sabra en chatila laten slachten.
    Sharon is geen politicus maar kwam aan de macht om wraak te nemen en hij is een rasist als een pest.
    Israel is geen dectatoriale staat maar een terroristisch staat.
    Dat heeft nieks met de gevoeligheid te maken maar israel misbruikt wat er gebeurd in de tweede wereld oorlog terwijl wat ze nu doen met de palastijnen is niet te beschrijven en onmenselijk.
    En dat mag maar als iemand op een vredezaam manier zijn mening wilt uiten dan mag dat niet.
    En vertel mij waar ligt de logica , en wat democratie betekent????
    Wij haten niemand, wij zijn ook voor vrede en rechtvaardiheid maar niet voor een partijdige wereld die alleen maar israel steunt.

  15. #30
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Origineel gepost door Barkani

    Sharon is geen politicus maar kwam aan de macht om wraak te nemen
    wraak omdat de palestijnen zijn kloten eraf hebben geschoten.. (wallah dat is echt waar)
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent