1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Willebrord de pro jood is opgepakt

    Citaat Geplaatst door lalala
    Willibrord Frequin opgepakt in tuin Duisenberg

    SBS-programmamaker Willibrord Frequin is vanochtend gearresteerd in de tuin van ECB-voorzitter Duisenberg in Amsterdam. Op Radio 538 werd gemeld dat Frequin als tegenactie voor het aan het balkon hangen van de Palestijnse vlag door Gretha Duisenberg, met behulp van twee hoogwerkers een Israelische vlag van 20x40 meter over het huis van de Duisenbergs wilde hangen.

    Omdat Willibrord weigerde het terrein te verlaten, zou de politie hem gearresteerd hebben. De producer van Willibrord Frequin, die in de radio-uitzending bij Edwin Evers was, meldde dat Willibrord vast zat op een politiebureau en dat het niet bekend was wanneer hij vrijgelaten zou worden.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    290
    07-12-2002

    Angry Willibrord Frequin opgepakt in tuin Duisenberg

    Willibrord Frequin opgepakt in tuin Duisenberg

    AMSTERDAM - SBS-programmamaker Willibrord Frequin is vrijdagochtend gearresteerd in de tuin van de familie Duisenberg in Amsterdam. Volgens de politie zwaaide Frequin daar met een enorme Israëlische vlag en weigerde hij, door de politie gesommeerd, het terrein te verlaten.

    Een woordvoerder stelt dat het gaat om een 'ludieke' actie waartoe Frequin en zijn filmploeg afspraken maakten met de beveiligers van de familie Duisenberg. De televisiemaker zou met een grote Israëlische vlag plaatsen in de tuin, het is bekend dat Gretta Duisenberg zich sterk maakt voor de Palestijnse zaak, en daarna weer weggaan.

    Dit laatste deed hij echter, tegen de afspraken in, niet. Hierna ging de politie over tot arrestatie. Frequin zat enkele uren vast op het politiebureau en werd tegen half elf vrijgelaten, zo deelde de politie mee.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Pro joods zijn is toch net zo goed een recht als pro moslim zijn in Nederland? Trouwens joden zijn niet per definitie zionist.

    Beter kun je in dit geval "pro-Israel/Sharon" zeggen. En wat dan nog, dit is een democratisch land waar iedereen een politieke mening MAG hebben. Hij is alleen maar fout dat hij aktie voerde in/op andermans grond zonder toestemming.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Die gast doet alles voor kijkcijfers
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    290
    07-12-2002

    jah zeker man!!!
    Ik Chil Em Met Me Mattie's, De Ene Zoekt Z'n Doekkoe's In De Waggie's, De Andere Stopt Z'n Handen In De Hasjies!!
    íæÓÝ Èä áÇ Ï ä --- Youssef Bin Laden---¥øµ$$€F l3¡N £@ЀN

  6. #6
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    hahaa wl grappig hahhaaa


    je zal maar zo'n mongool voor de deur hebben die nog eens zwaait met zo'n vlag hahahaa



    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    39
    20-12-2002

    echt die man is raar, soms begrijp ik hem niet

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    376
    04-07-2002

    Zou het geen goed idee zijn als we het huis van willibrord opzoeken en daar voor de deur actie gaan voeren. En bijvoorbeeld een hele grote vlag ophangen aan zijn huis van de palestijnen. En pamfletten uit delen voor zijn studio met vermoorde palestijnse kinderen.

    Zo kunnen we laten zien dat wij ook achter onze palestijnse broeders staan. En dat wij ook verenigd zijn.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    290
    07-12-2002

    ik begrijp hem helemaal niet!!!
    Ik Chil Em Met Me Mattie's, De Ene Zoekt Z'n Doekkoe's In De Waggie's, De Andere Stopt Z'n Handen In De Hasjies!!
    íæÓÝ Èä áÇ Ï ä --- Youssef Bin Laden---¥øµ$$€F l3¡N £@ЀN

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    13-02-2002

    ja he hee hee he in iedere zin gebruikt ie die woorden he hee he hee vind je dat nou normaal he hee

  11. #11
    ..Happy..

    Reacties
    12.635
    07-11-2002

    HOE VAAK IS DIE MAN WEL NIET OPGEPAKT??

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    290
    07-12-2002

    hij heeft wa7ed hele waslijst, en in elke land is hij op z'n minst 2 keer opgepakt
    Ik Chil Em Met Me Mattie's, De Ene Zoekt Z'n Doekkoe's In De Waggie's, De Andere Stopt Z'n Handen In De Hasjies!!
    íæÓÝ Èä áÇ Ï ä --- Youssef Bin Laden---¥øµ$$€F l3¡N £@ЀN

  13. #13
    eerste klasse temschoent

    Reacties
    150
    18-10-2002

    Hij mag bij mijn huis een Joden vlag PROBEREN op te hangen
    Ik zeg dan ook PROBEREN want voordat hij die vlag uitpakt ligt hij plat op z'n rug netals toen met onze grote vriend Kale Pim.

    Mazzel mensen
    MissBenThaib





  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Waarom eisen jullie van kaaskoppen begrip en ruimte voor jullie cultuur? Je geeft het ook niet aan Nederlanders zoals Frequin. Ik mag die man ook niet, maar voorgaande reakties snap ik ook echt niet.

  15. #15
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Re: Willebrord de pro jood is opgepakt

    Origineel gepost door lalala
    Willibrord Frequin opgepakt in tuin Duisenberg

    SBS-programmamaker Willibrord Frequin is vanochtend gearresteerd in de tuin van ECB-voorzitter Duisenberg in Amsterdam. Op Radio 538 werd gemeld dat Frequin als tegenactie voor het aan het balkon hangen van de Palestijnse vlag door Gretha Duisenberg, met behulp van twee hoogwerkers een Israelische vlag van 20x40 meter over het huis van de Duisenbergs wilde hangen.

    Omdat Willibrord weigerde het terrein te verlaten, zou de politie hem gearresteerd hebben. De producer van Willibrord Frequin, die in de radio-uitzending bij Edwin Evers was, meldde dat Willibrord vast zat op een politiebureau en dat het niet bekend was wanneer hij vrijgelaten zou worden.

    hij had zichzelf aan de hoogwerkers moeten hangen

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou