1. #1
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Mijn verhaal

    Zoals jullie al weten ben ik onlangs bevallen van ons derde kindje.
    Ik heb er lang mee gelopen om het wel of niet met jullie te delen omdat ik het erg moeilijk vindt het heeft me heel erg geraakt in het diepste.
    Maar toch wil ik deze ervaring met jullie delen, ten eerste om mijn verhaal echt voor het eerst te doen na de bevalling en om jullie te behoeden voor zo iets.

    Mijn 1e bevalling was ook heel erg heftig en daar heb ik ook heel lang daarna nog mee gelopen, het duurde 24 uur zonder pijnstilling ik was uitgeput en kreeg hoge koorts op het einde ik zakte weg tussen de weeen door en begon echt te hallucineren ik d8 dat ik dood ging en die angst heb ik altijd bij me gehouden het was in het begin heel erg heftig ik ga niet verder op details in uit respect voor de zwangere dames.
    Ik werd geknipt tussen een wee en heb die echt gevoeld, werd ook afgesnauwd door de assistente in een woord Horror!!!!

    Mijn 2e bevalling was wbt begeleiding van het de arts super ik was eerst erg wantrouwend omdat ik bij me eerste echt werd afgesnauwd maar toen ze er eenmaal was ging het super. Ik voelde me veilig het was wel erg pijnlijk omdat ik ingeleid werd zonder pijnstilling maar als ik zo terug kijk was dit mijn beste bevalling.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    Mabrouk! Ik ben benieuwd naar je verhaal

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    546
    14-10-2010

    ben blij voor je dat de bevallingen alleen maar beter zijn gegaan.. niemand heeft gezegd dat kinderen kriijgen makkelijk is...

  4. #4
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    meskina...maar alhamdoellah allah swt heeft je een gezonde kindje gegeven.

  5. #5
    féufeéuféuúe

    Reacties
    1.057
    20-03-2010

    top.
    mijn eerste bevalling was ook niet prettig...
    heb er verder niks van gezegd alhoewel ik wel een werk van wilde maken..
    ze had me weeén opwekkers verhoogt gelijk nadat ik aan de infuus was.en ook ik werd ingeleid.
    de weeén waren erg hoog en te snel en het leek alsof me kleine zich daar niet prettig voelde omdat moment...heb gelijk op het rood knopje gedrukt aangezien dit gewoon absuurd is!!het was trouwens een rassist .....uiteindelijk kwam de Vk langs en zag die hoge weeén en zelfs zij schrok ervan en snel snel had ze het verlaagt...ook werd er in mijn gezicht geschreeuwd letterlijk dr face voor de mijne ik rook zowat haar adem!en soms negeerde zij mijn oproep helaas.


    http://www.*************.nl/promoot.php?x=2950

  6. #6
    Al-Amaanah

    Reacties
    540
    04-07-2009

    ja ben ook benieuwd!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door InToMyEyes Bekijk reactie
    top.
    mijn eerste bevalling was ook niet prettig...
    heb er verder niks van gezegd alhoewel ik wel een werk van wilde maken..
    ze had me weeén opwekkers verhoogt gelijk nadat ik aan de infuus was.en ook ik werd ingeleid.
    de weeén waren erg hoog en te snel en het leek alsof me kleine zich daar niet prettig voelde omdat moment...heb gelijk op het rood knopje gedrukt aangezien dit gewoon absuurd is!!het was trouwens een rassist .....uiteindelijk kwam de Vk langs en zag die hoge weeén en zelfs zij schrok ervan en snel snel had ze het verlaagt...ook werd er in mijn gezicht geschreeuwd letterlijk dr face voor de mijne ik rook zowat haar adem!en soms negeerde zij mijn oproep helaas.



    Heb je daar niets van gezegd?
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  8. #8
    féufeéuféuúe

    Reacties
    1.057
    20-03-2010

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie


    Heb je daar niets van gezegd?
    nope ...en heb echt spijt en nu ik er aan terug denk zal ik dit doorgeven inshea'Allaah bij me volgenden afspraak bij de Gync.


    http://www.*************.nl/promoot.php?x=2950

  9. #9
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ben benieuwd, hoop dat het wat beter met je gaat...

    Snap echt niet dat er dokters zijn die gewoon niet goed begeleiden of afsnauwen of wat dan ook! Bij mij waren ze juist heel aardig en aanmoedigend gelukkig..
    Weg

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door InToMyEyes Bekijk reactie
    nope ...en heb echt spijt en nu ik er aan terug denk zal ik dit doorgeven inshea'Allaah bij me volgenden afspraak bij de Gync.

    Moet je echt doen...

    Ik had een surinaamse dame, die assisteerde bij de bevalling..
    Na mijn bevalling werd ik echt emotioneel, dat ze gewoon riep, van stel je toch niet aan meid.. In afrika is het er erger aan toe.. Wij stonden echt zo van
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  11. #11
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Mijn 3e bevalling:

    Na woensdag te zijn gestript en geen reactie werd ik donderdagssmiddags op nieuwe gestript anders zou ik de dag erop ( vrijdag ) om 0700 ingeleid worden, maar dat wilde ik niet.
    Ik had van te voren aan gegeven dat ik pijnstilling wilde en ook tijdens het strippen nogmaals benoemd.
    Donderdagmiddag rond 1400 liepen we het ziekenhuis uit en ik voelde gelijk al wat maar het was nog niet regelmatig. Thuis aangekomen heb ik me terug getrokken in bed met een warme deken en de gordijnen dicht.
    Daar heb ik de hele middag en avond gezeten het was ramadan en zolang het nog uit te houden was wilde ik wachten tot na etenstijd zodat mijn man eerst thuis kon eten en vol energie mee kon.
    Na het gebed om 2300 gingen we richting het ziekenhuis. Ik ging echt met
    angst weg heb huilend afscheid genomen van me kinderen ik was zo bang die angst kwam weer terug.

    Aangekomen in het ziekenhuis werden we ontvangen in de verloskamer door de AA ( arts-assistent). Ik heb een bacterie in me dus ik moet altijd met antibiotica bevallen.
    De AA legde uit dat haar prioriteit ligt bij het toedienen van de antibiotica.
    Ik vraag haar of ik al pijnstilling kan krijgen omdat ik al 4 cm heb voor het geval het te laat is.
    De AA zegt dat ze eerst de antibiotica erin gaat en dat pijnstilling later ook mag en soms doen ze het ook nog als je meer hebt dan 6 cm daar deden ze niet moeilijk over zeiden ze.
    Om 00.00 en om 04.00 kreeg ik de giften antibiotica teogediend, de weeen waren goed te doen.
    Ik heb tussen de giften nog geslapen zelfs. ( had een artikel gelezen over toegeven aan de pijn, dat je lichaam endorfine aanmaakt waardoor het dragelijk is het werkt echt)
    Tot 05.00 is het een mooie rustige bevalling.

    Mijn man gaat naar de badkamer om zich klaar te maken voro het gebed.
    Op dat moment komt de AA toucheren 5 cm heb ik dan. Dan komt ze met een grote lange dun instrument ( net als een breinaald) en brengt die bij me naar binnen zonder wat te zeggen.
    OP dat moment voel ik paniek ik sla me benen dicht en vraag wat ze doet, ze wil de vliezen breken om het te laten vlotten.
    Ik vertel haar dat ik graag wil weten wat ze doet en eerst uitleg moet geven voordat ze een handeling doet.
    De vliezen worden gebroken ze staat op ik vraag haar nogmaals Hoe zit het met de pijnstilling??? Waarop zij heel verbaasd reageert Huh pijnstilling?? had je dat gewild dan?? en loopt de kamer uit en laat mij zo achter. me man komt weer terug en vertel hem alles.
    We drukken op de bel maar de AA is druk daar zit ik dan helemaal in paniek wat moet ik nou ik voel die angst weer.
    De weeen worden heftiger en heftiger dit zijn de echte onsluitingsweeen.

  12. #12
    My Beloved Child...

    Reacties
    3.093
    10-12-2008

    Als ze zo tekeer gingen tegen jullie, waar waren jullie mannen dan?

    Onbeschoft personeel.

  13. #13
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door InToMyEyes Bekijk reactie
    top.
    mijn eerste bevalling was ook niet prettig...
    heb er verder niks van gezegd alhoewel ik wel een werk van wilde maken..
    ze had me weeén opwekkers verhoogt gelijk nadat ik aan de infuus was.en ook ik werd ingeleid.
    de weeén waren erg hoog en te snel en het leek alsof me kleine zich daar niet prettig voelde omdat moment...heb gelijk op het rood knopje gedrukt aangezien dit gewoon absuurd is!!het was trouwens een rassist .....uiteindelijk kwam de Vk langs en zag die hoge weeén en zelfs zij schrok ervan en snel snel had ze het verlaagt...ook werd er in mijn gezicht geschreeuwd letterlijk dr face voor de mijne ik rook zowat haar adem!en soms negeerde zij mijn oproep helaas.

    wat erg zeg

    was je man daar niet aanwezig , mijn man zou haar hebben afgemaakt

    wat denken ze wel
    good vibes here

  14. #14
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    ff een reactie tussendoor het overkomt je en als je zoveel pijn, angst en paniek voelt dan denk je alleen maar aan overleven ik moet hieruit komen en mijn kindje ook.

    me man die vond het ook heftig en pas nadat alles voorbij drong het tot hem door, hij wilde ook zijn mond open trekken maar d8 aan mij omdat paniek niet goed is voor mij ik kan dan ehct dicht slaan

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    omg! Meskina...

    Ik had hun allang een proces aangedaan!!!