1. #946
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door xxMeissiexx Bekijk reactie
    Hey hallo meissie

  2. #947
    SuNShiNe

    Reacties
    3.433
    11-12-2003

    Citaat Geplaatst door sunset Bekijk reactie
    Hey hallo meissie

    Hey

  3. #948
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door xxMeissiexx Bekijk reactie
    Hey
    En hoe is het met jou?

  4. #949
    *GELUKKIG GETROUWD*

    Reacties
    4.443
    01-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hello ladies...

    Het mooiste ooit gegeven, het beste in ons bestaan, de liefde van ons leven, Lina is haar naam!


  5. #950
    SuNShiNe

    Reacties
    3.433
    11-12-2003

    Citaat Geplaatst door sunset Bekijk reactie
    En hoe is het met jou?

    Hamdoelilah goed, met jou?

    en iemand nog wat van loulou gehoord?

  6. #951
    SuNShiNe

    Reacties
    3.433
    11-12-2003

    Citaat Geplaatst door malikab Bekijk reactie
    hello ladies...


  7. #952
    MVC Premium

    Reacties
    9.357
    22-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door xxMeissiexx Bekijk reactie

    waarom ??

  8. #953
    so delicious

    Reacties
    1.665
    15-05-2010

    goeiemorgen.


    hoe gaat het hier?

  9. #954
    SuNShiNe

    Reacties
    3.433
    11-12-2003

    Citaat Geplaatst door sweet_Anneke Bekijk reactie
    waarom ??

    Sjomaar

  10. #955
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door xxMeissiexx Bekijk reactie
    Hamdoelilah goed, met jou?

    en iemand nog wat van loulou gehoord?
    Elhamdoulillah ook goed, Loullou heeft een topic geopend, alles gaat goed met haar en haar zoontje heet Gibril, ze wordt volop verwend door haar lieve moeder, die is bij haar op bezoek

  11. #956
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door memelicious Bekijk reactie
    goeiemorgen.


    hoe gaat het hier?
    Hallooooooo, lange tijd niet meer hier gezien we zijn bijna allemaal compleet we missen alleen Loullou nog

  12. #957
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009



    hey lieverdjes alles goed met jullie effkes een snelle update van mij heb het echt onwijs druk met me 2 kids en de huishouden en mezelf natuurlijk..ben nog niet hellemaal de 'oude' heb last van opgezwollen voeten die erg pijn doen...en een blubbende buik die ik telkens in een speciale band moet zetten...dus dan kan ik moeilijk zitten en buigen.. dus waloe tijd...ga a.s zaterdag inchallah sebe3 geven dus..ben nu aan het voorbereiden me ma meskina..die verwend me volop en geniet echt van me rust..het voelt echt vertrouwd je eigen moeder in me omgeving...mohim zijn er nog leuke sappige vragen of moet ik maar een x terugkomen als ik tijd heb

    yallah thalao fi ba3diatkom ik spreek jullie gauw weer inchallah dikke kus LOULOU

  13. #958
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie


    hey lieverdjes alles goed met jullie effkes een snelle update van mij heb het echt onwijs druk met me 2 kids en de huishouden en mezelf natuurlijk..ben nog niet hellemaal de 'oude' heb last van opgezwollen voeten die erg pijn doen...en een blubbende buik die ik telkens in een speciale band moet zetten...dus dan kan ik moeilijk zitten en buigen.. dus waloe tijd...ga a.s zaterdag inchallah sebe3 geven dus..ben nu aan het voorbereiden me ma meskina..die verwend me volop en geniet echt van me rust..het voelt echt vertrouwd je eigen moeder in me omgeving...mohim zijn er nog leuke sappige vragen of moet ik maar een x terugkomen als ik tijd heb

    yallah thalao fi ba3diatkom ik spreek jullie gauw weer inchallah dikke kus LOULOU
    Hey lieverd, wat leuk dat je even op deze topic komt, fijn dat alles goed met jou en je kleintje gaat, die opgezwollen voeten verdwijnen wel weer, veel water drinken en veel komkommer eten is vocht afdrijvend ik hoop dat je snel weer de oude Lou wordt en weer hier bij ons terug komt met je gekke vragen geniet van je kraamtijd en van je kleine nieuwe mannetje en van je moeder, we missen jou...kus sunset

  14. #959
    SuNShiNe

    Reacties
    3.433
    11-12-2003

    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie


    hey lieverdjes alles goed met jullie effkes een snelle update van mij heb het echt onwijs druk met me 2 kids en de huishouden en mezelf natuurlijk..ben nog niet hellemaal de 'oude' heb last van opgezwollen voeten die erg pijn doen...en een blubbende buik die ik telkens in een speciale band moet zetten...dus dan kan ik moeilijk zitten en buigen.. dus waloe tijd...ga a.s zaterdag inchallah sebe3 geven dus..ben nu aan het voorbereiden me ma meskina..die verwend me volop en geniet echt van me rust..het voelt echt vertrouwd je eigen moeder in me omgeving...mohim zijn er nog leuke sappige vragen of moet ik maar een x terugkomen als ik tijd heb

    yallah thalao fi ba3diatkom ik spreek jullie gauw weer inchallah dikke kus LOULOU

    Gefeliciteerd Meid, geniet lekker van je mannetjes en van je mama