1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    71
    13-03-2009

    Exclamation hij maakt me dood als hij erachter komt dat ik....

    Ik en mijn vriend zijn al 4 jaar samen.
    Maar nog steeds doe hij moeilijk over zijn familie ik mag ze niet zien

    Zijn familie is niet dom en weet heel goed dat hij een vriendin heeft en hun beginnen toch ook wel heel nieuwsgierig te worden.
    In de zomer heeft hij voor het eerst openlijk verteld over ons (wat al heel wat is voor zijn doen)
    Zijn zus heeft mijn nr uit zijn telefoon gehaalt en heeft me toen gebeld ik heb ook heel even met zijn moeder gesproken die zelfs zei: waarom ben jen iet hier volgende keer moet je mee gaan.

    MIjn vriend heeft altijd tegen mij gezegd dat zijn moeder het nooit goed zou vinden nadat ik had gesprokken met zijn moeder kon hij dat natuurlijk niet meer zeggen en nu gooit hij het dus maar op zijn vader
    ik en zijn zus hebben gewoon contact en hebben elkaar ook al ontmoet en dat weet hij ook.

    Nou is dit weekend zijn broer naar me toe gekomen en hij weet hier niks van:S en ik durf het hem niet te zeggen.
    Zijn broer zegt dat hun familie heel graag kennis wil maken en dat hij vind dat zijn broertje raar doet.
    Vandaag vroeg ik het weer aan me vriend en hij blijft gewoon volhouden dat ze mij niet willen zien terwijl ik nu al van zijn broer en zus heb gehoord dat, dat niet zo is .

    Ik weet niet wat ik met hem aan moet hoor, zijn broer zegt eisen dat je me ouders leert kennen anders zoekt hij het maar uit
    K _ N

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11.021
    15-11-2007

    Citaat Geplaatst door ezra86 Bekijk reactie
    Ik en mijn vriend zijn al 4 jaar samen.
    Maar nog steeds doe hij moeilijk over zijn familie ik mag ze niet zien

    Zijn familie is niet dom en weet heel goed dat hij een vriendin heeft en hun beginnen toch ook wel heel nieuwsgierig te worden.
    In de zomer heeft hij voor het eerst openlijk verteld over ons (wat al heel wat is voor zijn doen)
    Zijn zus heeft mijn nr uit zijn telefoon gehaalt en heeft me toen gebeld ik heb ook heel even met zijn moeder gesproken die zelfs zei: waarom ben jen iet hier volgende keer moet je mee gaan.

    MIjn vriend heeft altijd tegen mij gezegd dat zijn moeder het nooit goed zou vinden nadat ik had gesprokken met zijn moeder kon hij dat natuurlijk niet meer zeggen en nu gooit hij het dus maar op zijn vader
    ik en zijn zus hebben gewoon contact en hebben elkaar ook al ontmoet en dat weet hij ook.

    Nou is dit weekend zijn broer naar me toe gekomen en hij weet hier niks van:S en ik durf het hem niet te zeggen.
    Zijn broer zegt dat hun familie heel graag kennis wil maken en dat hij vind dat zijn broertje raar doet.
    Vandaag vroeg ik het weer aan me vriend en hij blijft gewoon volhouden dat ze mij niet willen zien terwijl ik nu al van zijn broer en zus heb gehoord dat, dat niet zo is .

    Ik weet niet wat ik met hem aan moet hoor, zijn broer zegt eisen dat je me ouders leert kennen anders zoekt hij het maar uit

    Al 4jaar lang een relatie....en zeg niet dat het alleen bij handje vasthouden gebleven is..

    Is het nog niet duidelijk voor je dan waarom hij erover liegt?
    Hij wilt je zelfs niet aan zijn famillie voorstellen, hij speelt maar met je. Hij vind je niet waardig genoeg om bij zijn famillie te horen

  4. #4
    KomHierNooitMeer

    Reacties
    859
    27-02-2010

    Citaat Geplaatst door Smooth_criminal Bekijk reactie
    Al 4jaar lang een relatie....en zeg niet dat het alleen bij handje vasthouden gebleven is..

    Is het nog niet duidelijk voor je dan waarom hij erover liegt?
    Hij wilt je zelfs niet aan zijn famillie voorstellen, hij speelt maar met je. Hij vind je niet waardig genoeg om bij zijn famillie te horen


    Wat een boel shit reactie.

  5. #5
    (A) My first Love.

    Reacties
    6.871
    30-01-2005

    HIER KLOPT IETS NIET.

    Mannen ( niet allemaal) zullen altijd onverspelbaar blijven.

    Ik wens je hier heel veel suc6 mee.
    Trotse Liefdevolle moeder van twee zoontjes genaam Mohamed & Yassine.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    71
    13-03-2009

    Citaat Geplaatst door Smooth_criminal Bekijk reactie
    Al 4jaar lang een relatie....en zeg niet dat het alleen bij handje vasthouden gebleven is..

    Is het nog niet duidelijk voor je dan waarom hij erover liegt?
    Hij wilt je zelfs niet aan zijn famillie voorstellen, hij speelt maar met je. Hij vind je niet waardig genoeg om bij zijn famillie te horen

    Als dat zo zou zijn waarom zou hij dan na 4 jaar op vakantie toch vertellen over mij???? en wat ik van zijn broer en zus hoor zegt hij vaak genoeg hoeveel die van me houd enzo dus dat rijmt niet echt he
    K _ N

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11.021
    15-11-2007

    Citaat Geplaatst door Benmaareenmens Bekijk reactie
    Wat een boel shit reactie.
    Voel je je aangesproken ?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.021
    15-11-2007

    Citaat Geplaatst door ezra86 Bekijk reactie
    Als dat zo zou zijn waarom zou hij dan na 4 jaar op vakantie toch vertellen over mij???? en wat ik van zijn broer en zus hoor zegt hij vaak genoeg hoeveel die van me houd enzo dus dat rijmt niet echt he
    Dat zou je beter aan hem moeten vragen ipv aan mij...

  9. #9
    Haute Couture enzo.

    Reacties
    200
    14-12-2007

    Hmm wat vaag , misschien schaamt hij zich voor z'n familie kan ook een optie zijn.

  10. #10
    KomHierNooitMeer

    Reacties
    859
    27-02-2010

    Citaat Geplaatst door Smooth_criminal Bekijk reactie
    Voel je je aangesproken ?

    Boel shit reactie, omdat wij hen niet kennen en zijn familie ook niet. Kunnen andere redenen zijn. Maar om te zeggen dat zij het niet waard is om voor te stellen aan zijn familie is not done.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    16.442
    12-10-2008

    Dit klinkt niet zo best voor jou. Alleen moet jij er nog achter zien te komen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    71
    13-03-2009

    Citaat Geplaatst door Smooth_criminal Bekijk reactie
    Dat zou je beter aan hem moeten vragen ipv aan mij...
    jij weet het toch allemaal zo goed te vertellen dat hij mij niet waardig genoeg zou vinden enzo
    K _ N

  13. #13
    808

    Reacties
    2.289
    13-10-2007

    Hij wil je nog niet voorstellen, duidelijk toch? Waarom dat weet hij alleen.
    We sterven allemaal. Waarom je verbazen over iemands dood?

    -Ben best klaar met deze site

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.021
    15-11-2007

    Citaat Geplaatst door Benmaareenmens Bekijk reactie
    Boel shit reactie, omdat wij hen niet kennen en zijn familie ook niet. Kunnen andere redenen zijn. Maar om te zeggen dat zij het niet waard is om voor te stellen aan zijn familie is not done.
    Welke redenen zou er dan moeten zijn? Zij houden toch elkaar zoals zij zegt? Zijn moeder, zussen weten dat ze een relatie hebben?
    Dus waarom liegt hij erover dan?

    Citaat Geplaatst door ezra86 Bekijk reactie
    jij weet het toch allemaal zo goed te vertellen dat hij mij niet waardig genoeg zou vinden enzo
    Ik denk dat hij je aan het lijntje houdt, en dat ie na 4jaar nog geen
    één stap heeft genomen zegt al genoeg..

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    936
    25-10-2010

    4 jaar en dan hang je nog om hem heen, ik zou zeggen stik maar jij en je familie, misselijke straattuig