1. #1
    Sami de Bami

    Reacties
    750
    16-03-2003

    Draagmoeder en ons geloof

    Salem Dames,

    Nav een ander topic moest ik hier even aan denken. Ik las nou net dat een meisje na een aantal jaren zwanger is geworden. Alhamdullilah heeft Allah haar hiermee beloond.

    Maar het feit blijft dat er nog steeds dames zijn die helaas (nog) geen kinderen kunnen krijgen.

    Ik was dan ook benieuwd of het vanuit ons geloof zou mogen om draagmoeder te zijn. Ik heb daar wel eens vaker serieus over nagedacht of ik in staat zou zijn omdat te doen.

    Wie weet hier meer van??
    Moge je hart zweven van geluk, en je ziel stralen van vreugden, moge je ogen schijnen als de zon,
    en je innerlijk zijn schoonheid behouden!

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    250
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik zou niet weten of het "mag", ik houd me totaal niet bezig met het geloof.
    Wat ik wel interessant vind is hoe je mening is buiten het geloof om..uit menselijk oogpunt?

    zou je het overwegen om iemand te helpen of zou je zelf iemand willen vragen om draagmoeder te worden?

    ps: ik ben zelf voor adopteren, als ik geen kinderen kan krijgen dan adopteer ik ze. Genoeg kinderen zonder ouders...maar dat ligt aan je eigen wens natuurlijk
    'Maar dat had je natuurlijk zelf al bedacht'


  3. #3
    Sami de Bami

    Reacties
    750
    16-03-2003

    Als iemand het mij zou vragen dan zou ik er serieus over nadenken of ik heb zou doen.Ik sta er zeker voor open in ieder geval. Mij maakt het geloof wel uit dus het zou wel toegestaan moeten zijn anders is het helaas geen optie.

    Ik zelf heb een zoontje van 9 maanden.
    Moge je hart zweven van geluk, en je ziel stralen van vreugden, moge je ogen schijnen als de zon,
    en je innerlijk zijn schoonheid behouden!