1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    mijn zusje

    toen we klein waren een jaar of 7/10 stoeiden we vaak, soms ging het er heftig aan toe en dan raakte ik haar tegen me wil ergens waar ik haar nie wil raken ewa dat was bij mij gebeurd. ik schopte mijn zusje keihard tussen haar benen mskiena en toen ze naar de toilet ging zei ze tegen me dat het ging bloeden.
    kan het zijn dat haar maagdvliesen gescheurd zijn doordat

    aub serieuze reacties shokran
    f uck alle haters :melig: :melig:

  2. #2
    Bismillah.

    Reacties
    29
    20-08-2004

    hoi hoi

    ik denk niet dat het de maagdevlies was tenzij je er helemaal in bent gegaan ( sorry ik weet klinkt gek maar ik meen het serieus).. als je er niet in ben gegaan dan hoef je nergens bang voor te zijn.... een meisje word pas ontmaagd als ze iets in haar vagina krijgt....
    beslamma

  3. #3
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    is het een keer gebeurt dat ze is gaan bloeden of was dat wel vaker het geval??

    BD
    La vie est belle!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    nee ze is maar 1 keer gaan bloeden safie toen ze ging plassen dan
    f uck alle haters :melig: :melig:

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    131
    27-10-2003

    hmmm, ik weet niet hoor... grote kans van wel,, omdat je zegt dat ze pas bloeden toen ze ging plassen
    meissie nador

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    hahah nee gelukig lang niet meer gedaan dit is nou 10 jaar geleden ongeveer dus vandaar we waren toen nog jong je weet wel en heel wat speels
    f uck alle haters :melig: :melig:

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.056
    18-03-2003

    Allah ou aglam;

    zoals iemand hier al eerder vermelde kan je al ontmaagd zijn door te turnen, zwemmen , paardrijden enzz.
    Dus waarom ook niet door jou rake schop?
    Ik hoop het niet voor je zusje jongen.
    Lijkt me verschrikkelijk erg te zijn denk ze dat ze nog maagd is terwijl ze dat niet meer is door een ongelukje tijdens het stoeien methaar broer.
    Ewa ik hoop echt dat dit niet het geval is.
    Hoe moet ze het anders uitleggen. Maar goed ik doe hier net alsof het werkelijk zo is. Hehe
    beslama
    La illaha illa Allah........

    Ik Hou Van Jullie Omwille Van Allah s.w.t.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    546
    26-12-2003

    Gatverdamme! Kga kotsen! Tfoe! Wat je zegt! Ye3ouuuuukkkkk! Dit is het smerigste verhaal wat ik hier ooit heb gelezen!
    Girl You Know Who I Am... In Case You Don't See My Face No More... I"m A Rider... And I've Got To Face The Streets Tonight...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    380
    07-11-2002

    laat hem nassira1982, de halvewaarheid kan niet normaal reageren.

  10. #10
    gelukkig getrouwd

    Reacties
    1.120
    24-06-2004

    wat erg als ze in problemen komt dan is het jou schuld!!
    trotse mama]

  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Hoe oud is ze nu als ik vragen mag... Meskiena
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    26
    12-02-2004

    Origineel gepost door 87zahra87
    Allah ou aglam;

    zoals iemand hier al eerder vermelde kan je al ontmaagd zijn door te turnen, zwemmen , paardrijden enzz.
    Dus waarom ook niet door jou rake schop?
    Ik hoop het niet voor je zusje jongen.
    Lijkt me verschrikkelijk erg te zijn denk ze dat ze nog maagd is terwijl ze dat niet meer is door een ongelukje tijdens het stoeien methaar broer.
    Ewa ik hoop echt dat dit niet het geval is.
    Hoe moet ze het anders uitleggen. Maar goed ik doe hier net alsof het werkelijk zo is. Hehe
    beslama
    en dan als ze ontmaagd is door die schop??? Ze3ma dat is haar schuld dan?? Als die echtgenoot van haar haar niet gelooft of wat dan ook, zou ik gelijk scheiden die handel diezelfde nacht nog, kom op zeg een echtgenoot hoort je toch te vertrouwen of niet soms?
    Doe wat je moet doen, en niet laten kan

  13. #13
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    het kan zijn dat haar vliesje inderdaad is gescheurd maar ik heb vaak gelezen en gehoord dat je vliesje weer kan sluiten na een tijdje( na een aantal jaar ) en dat je dus dan weer zeg maar "maagd" bent. Je kan dan dus weer gaan bloeden mocht je ontmaagd worden.

    aangezien het een lange tijd geleden is is de kans groot dat het weer is gesloten en dat je zusje dus niet meer ontmaagd is... om maar met zulke terme te praten.

    maar mensen dit heb ik alleen gelezen en gehoord ik weet niet of het waar is.
    BD
    La vie est belle!

  14. #14
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Re: mijn zusje

    Origineel gepost door charming20
    toen we klein waren een jaar of 7/10 stoeiden we vaak, soms ging het er heftig aan toe en dan raakte ik haar tegen me wil ergens waar ik haar nie wil raken ewa dat was bij mij gebeurd. ik schopte mijn zusje keihard tussen haar benen mskiena en toen ze naar de toilet ging zei ze tegen me dat het ging bloeden.
    kan het zijn dat haar maagdvliesen gescheurd zijn doordat

    aub serieuze reacties shokran

    Door jou zal je zusje nooit meer kunnen trouwen.
    Nee = Nee!!

  15. #15
    Bloed-serieus!

    Reacties
    885
    13-05-2004

    Re: Re: Re: mijn zusje

    Origineel gepost door AMAR421
    dit breekt mij hart ten zeerste

    K heb spijt...
    Nee = Nee!!