1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    E-mailadres Ayaan Hirsi Ali

    Via de VVD heb ik het e-mailadres van mevrouw Ayaan Hirsi Ali kunnen bemachtigen. Ik wil met haar de discussie aangaan omtrent haar "provocaties" tegen de Islam. Allereerst wil ik een e-mail samenstellen en naar mevrouw Ayaan Hirsi Ali sturen.

    Indien jullie goede argumenten of opmerkingen hebben, post deze dan, wellicht kan ik ze in de e-mail verwerken.


    Hou het netjes a.u.b., dus als je met iets komt, bewijs en keiharde beargumentatie.


    Bedankt !

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door Mangin
    Geef haar een 2 thumbs up van mij.

    Wat denk jezelf ? .... denk het namelijk niet !

  3. #3
    LeQra3

    Reacties
    1.959
    08-02-2002

    En geen virtuele poeder opsturen he
    Man Qana3a Shaba3a, wa man Shaba3a Aghnahoe Allah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door Asri
    En geen virtuele poeder opsturen he

    Nee, dat zal niet gebeuren

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Stuur je dit effe mee door naar Hirshi?

    Goed gedaan meid, zo verder gaan.
    En trek je maar niks aan van sommige neanderthalers.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door Pista
    Stuur je dit effe mee door naa Hirshi?

    Goed gedaan meid, zo verder gaan.
    En trek je maar niks aan van sommige neanderthalers.
    Denk je nu werkelijk dat ik dat naar Hirsi Ali ga sturen. En wie bedoel je met "Neanderthalers" ?

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Origineel gepost door Sidie_Hmed
    Denk je nu werkelijk dat ik dat naar Hirsi Ali ga sturen. En wie bedoel je met "Neanderthalers" ?
    Deze misschien..
    http://forums.marokko.nl/showthread....73#post6115273

    Maar ok, ik zal het zelf wel doen, dank je voor het e-mail adres.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    533
    25-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    waarom zo agresief als ze verkeerd bezig is zal op de dag des oordeels door allah swt worden gestraft. wij mogen haar niet straffen want dan ben je even verkeerd bezig als haar je kan er wel op er plaats zetten door een brief ofso.
    of heb ik het verkeerd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door pancrase
    waarom zo agresief als ze verkeerd bezig is zal op de dag des oordeels door allah swt worden gestraft. wij mogen haar niet straffen want dan ben je even verkeerd bezig als haar je kan er wel op er plaats zetten door een brief ofso.
    of heb ik het verkeerd
    Hoogstwaarschijnlijk weet je wat de straf is voor het beledigen van de profeet (vzmh) en de straf voor het beledigen van de Islam en van de Koran.

    Ik probeer haar ook door middel van argumenten en een discussie op haar plaats te zetten.

    Aan de ene kant heb je gelijk en is ze onze aandacht niet eens waard en zal ze in het Hiernamaals wel degelijk gestraft (en dat zal geen lichte straf zijn).

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    533
    25-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    dank je wel

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door pancrase
    dank je wel
    Dat neemt niet weg dat we deze belediging zomaar moeten accepteren !

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    533
    25-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    daar geef ik je gelijk in. maar wat wil je doen ik bedoel in nedereland is zij een hoge pief en je kan haar moeilijk gaan slaan of iets dergelijke maar je kan haar op haar plaats zetten dmv woorden alsof die haar zullen raken of haar anders zullen laten denken ik denk het niet maar je kan het proberen ik bedoel je hebt de macht niet om iemand in nederland de zwijgen op te leggen of zie ik het verkeerd

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door pancrase
    daar geef ik je gelijk in. maar wat wil je doen ik bedoel in nedereland is zij een hoge pief en je kan haar moeilijk gaan slaan of iets dergelijke maar je kan haar op haar plaats zetten dmv woorden alsof die haar zullen raken of haar anders zullen laten denken ik denk het niet maar je kan het proberen ik bedoel je hebt de macht niet om iemand in nederland de zwijgen op te leggen of zie ik het verkeerd
    Dat zie je goed. Want als we in een Islamitisch land leefden dan was ze al een kopje kleiner gemaakt. Maar we leven in Nederland en we leven in een Democratisch land. Dus inderdaad door middel van woorden. Echter deze woorden zullen haar niet raken, dat neemt niet weg dat ze niet uitgesproken moeten worden.

    Ik ben ook voor een discussie met deze vrouw. Hopen dat ze reageert op mijn e-mail!

  14. #14
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    paas haar mailadres dan..pm 't van mij part ik wil ook wel een praatje met haar maken namelijk ...

    Gegroet

    Berkania

    Alhamdulillah


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door LadyBerkania
    paas haar mailadres dan..pm 't van mij part ik wil ook wel een praatje met haar maken namelijk ...

    Gegroet

    Berkania
    Haar e-mailadres had je bij wijze van spreken ook kunnen verzinnen .

    Het e-mailadres van mevrouw Ayaan Hirsi Ali is ... trommel trommel trommel ... spannendddddd .......


    Hirsi Ali A. <A.HirsiAli@tweedekamer.nl>

    en het eventuele telefoonnummer van haar medewerker of medewerkster is:

    070 318 2909