1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    "Geachte mevrouw Ayaan Hirsi Ali,

    Allereerst betreurt mij wederom weer de manier waarop u de Islam in de media brengt. Echter doet mij nu het vermoeden steeds sterker worden dat het u niet heel veel doet op wat voor manier de Islam in de media wordt verbeeldt, zolang deze verbeelding maar negatief is.

    Er brandt constant de volgende vraag in mijn hoofd: "Waar bent u op uit, wat is uw positie in deze samenleving, waar strijdt u naar en waar strijdt u voor".

    Het enige antwoord wat ik op bovenstaande vragen kan bedenken is het zaaien van haat en het verdelen van dit democratisch land in een gedeelte Moslims en een gedeelte Niet-Moslims.

    Ik zie gaarne uw reactie zo spoedig mogelijk tegemoet en een verduidelijking van uw standpunten en gedachten zodat er een discussie kan worden aangegaan.


    Hoogachtend, "

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door Sidie_Hmed
    "Geachte mevrouw Ayaan Hirsi Ali,

    Allereerst betreurt mij wederom weer de manier waarop u de Islam in de media brengt. Echter doet mij nu het vermoeden steeds sterker worden dat het u niet heel veel doet op wat voor manier de Islam in de media wordt verbeeldt, zolang deze verbeelding maar negatief is.

    Er brandt constant de volgende vraag in mijn hoofd: "Waar bent u op uit, wat is uw positie in deze samenleving, waar strijdt u naar en waar strijdt u voor".

    Het enige antwoord wat ik op bovenstaande vragen kan bedenken is het zaaien van haat en het verdelen van dit democratisch land in een gedeelte Moslims en een gedeelte Niet-Moslims.

    Ik zie gaarne uw reactie zo spoedig mogelijk tegemoet en een verduidelijking van uw standpunten en gedachten zodat er een discussie kan worden aangegaan.


    Hoogachtend, "
    Reactie was te voorspellen:

    "Hartelijk dank voor uw email.

    Door de grote hoeveelheid electronische- en andere post die ik dagelijks ontvang
    is het niet mogelijk dit allemaal persoonlijk te beantwoorden. Uiteraard neem ik
    wel kennis van de inhoud. Als u behoefte heeft aan een gesprek kunt u contact
    op nemen met mijn medewerker op nummer 070 318 2909.

    Met vriendelijke groet,
    Ayaan Hirsi Ali"

    Even afwachten dus maar.

  3. #18
    Rabatie 4 Life

    Reacties
    635
    08-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ze heeft je op je plaats gezet

    hewatk a zin hewatk
    Just hate the game not the player.!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door Tyfoon
    ze heeft je op je plaats gezet

    hewatk a zin hewatk
    Verklaar ?

  5. #20
    MerCi=Fijn

    Reacties
    2.168
    02-08-2004

    Ik heb haar boek gelezen die ze heeft geschreven daar staan heel veel verkeerde dingen over moslims ik kwam haar een keer tegen toen sprak ik haar daar op aan toen ze ze tegen maar of ik een afspraak met er wou maken om er over te praten..

  6. #21
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Die vrouw werkt gewoon op afspraak damn...

    Maar ze zou de moslim vrouw toch gaan bevrijden, of werkt ze dan ook met afspraak?
    'Fashions fade, style is eternal!'

  7. #22
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Sidie_Hmed
    Haar e-mailadres had je bij wijze van spreken ook kunnen verzinnen .

    Het e-mailadres van mevrouw Ayaan Hirsi Ali is ... trommel trommel trommel ... spannendddddd .......


    Hirsi Ali A. <A.HirsiAli@tweedekamer.nl>

    en het eventuele telefoonnummer van haar medewerker of medewerkster is:

    070 318 2909


    zo makkelijk stom van me thx anyway

    Alhamdulillah


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    29
    10-08-2003

    Origineel gepost door yasmin2
    Ik heb haar boek gelezen die ze heeft geschreven daar staan heel veel verkeerde dingen over moslims ik kwam haar een keer tegen toen sprak ik haar daar op aan toen ze ze tegen maar of ik een afspraak met er wou maken om er over te praten..
    Meen je dat werkelijk ? Waar ben je haar tegengekomen als ik vragen mag ?