1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    607
    18-03-2008

    Mamas klik eff

    Wie van jullie mamas gebruikt een draagzak en waar kan ik ze vinden.
    En zou het handig zijn om er mee te reizen met de trein want ik vind de kinderwagen heel lastigg.

    Als er iemand weet waar ik ze kan krijgen kun je me ermee helpen

  2. #2
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb het gebruikt bij mijn eerste, en was onzettend handig vooral als je met de trein reist en of ergens snel naar heen moet met openbaar vervoer ofzo..
    Ik heb het gewoon via marktplaats gekocht , mijn zusje heeft het ook gebruikt en die heeft ze gewoon gekocht bij een babyzaak.
    Je kan ze bij alle babyzaken wel kopen, zoals prenatal, babydump, of gewoon net als mij via marktplaats het is wat jezelf fijn vind

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    607
    18-03-2008

    oke dan maar ik moet ongeveer 4 uur reizen is dat dan niet te lang of als ik in de trein zit moet ik haar dan gwn op schoot dragen

  4. #4
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    zeker handig, kijk bij prenatal, of babysuperstore winkels
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  5. #5
    Offline!!!!!!

    Reacties
    951
    22-02-2009

    Je kan je kindje dan evt uit de draagzak halen en op je schoot zetten!
    Lijkt me beter voor je kleine

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    607
    18-03-2008

    ok ik zal dat dan maar doen want met de kinderwagen zal erg zwaar zijn en kmoet al alleen reizen. Prenatal hebben ze hier niet in belgie iemand die winkels kent in belgie

    en bedankt voor jullie reactiess

  7. #7
    Tmazost 'n yemma

    Reacties
    5.749
    04-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Prémaman, baby2000, bjork, ...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.540
    30-06-2009

    Citaat Geplaatst door Iwzan18 Bekijk reactie
    Wie van jullie mamas gebruikt een draagzak en waar kan ik ze vinden.
    En zou het handig zijn om er mee te reizen met de trein want ik vind de kinderwagen heel lastigg.

    Als er iemand weet waar ik ze kan krijgen kun je me ermee helpen
    Ik heb geen draagzak gebruikt maar deze hier:



    De doek is zo'n 6 meter lang of zo maar hij voelt goed aan. Ik droeg mijn dochter op de manier zoals nummer 9 of de foto hieronder.



    Je kan die ook gebruiken zoals ze in marokko doen


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    607
    18-03-2008

    ja die lijken me inderdaad heel handig maar voor met de trein te reizen denk ik niet.

    Ik heb er eentje op kapaza gezien ik ga snel eff bellen want ik kan de stad niet in krijg bezoek en morgen moet ik al vertrekken dus ik hoop dat ze dienog heeft dan stuur ik gwn meman op

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.540
    30-06-2009

    Citaat Geplaatst door Iwzan18 Bekijk reactie
    ja die lijken me inderdaad heel handig maar voor met de trein te reizen denk ik niet.

    Ik heb er eentje op kapaza gezien ik ga snel eff bellen want ik kan de stad niet in krijg bezoek en morgen moet ik al vertrekken dus ik hoop dat ze dienog heeft dan stuur ik gwn meman op

    Dat valt mee hoor, in de trein liet ik mijn dochter daar gewoon in zitten als zij sliep. Waarom ik deze vooral goed vind is dat je zelf de maat kunt nemen die je wilt, en je rug wordt op de een of ander manier ook niet zwaar belast. Ik heb daar nooit last van gehad.

    Ik zal even een foto van mezelf zoeken met zo'n draagzak en hier plaatsen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    je babytje is echt nog veels te klein voor een draagzak ; ze mogen er pas in wanneer ze hun hoofdje op kunnen houden ; nu hebben ze daar nog ondersteuning voor nodig

    je kunt ook een doek gebruiken maar dat vind ik weer zo gevaarlyk ivm stikkingsgevaar

    het is knap lastig als ze nog zo jong zyn maar je kunt niet anders dan de kinderwagen mee te nemen ; dat is comfortabeler voor je kindje & daar hebben ze nu nood aan


  12. #12
    Knowledge

    Reacties
    2.140
    20-02-2010

    Citaat Geplaatst door Miss_Tashel7it Bekijk reactie

    Stikt dat kind niet? Dan heb ik het over baby's helemaal ingepakt in zo'n draagzak.
    The Last Prophet (PBUH) said: "Verily the one who recites the Qur'an beautifully, smoothly, and precisely, he will be in the company of the noble and obedient angels. And as for the one who recites with difficulty, stammering or stumbling through its verses (because he doesn't know how to read it but is trying to), then he will have TWICE that reward."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    607
    18-03-2008

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    je babytje is echt nog veels te klein voor een draagzak ; ze mogen er pas in wanneer ze hun hoofdje op kunnen houden ; nu hebben ze daar nog ondersteuning voor nodig

    je kunt ook een doek gebruiken maar dat vind ik weer zo gevaarlyk ivm stikkingsgevaar

    het is knap lastig als ze nog zo jong zyn maar je kunt niet anders dan de kinderwagen mee te nemen ; dat is comfortabeler voor je kindje & daar hebben ze nu nood aan

    DENKJE dat ze er te klein voor is. pfff met de kinderwagen is egt lastig zelfs metmij en me man was het lastiggg ik kan niet anders ik ga het proberen trouwens me man heeft er eentje kunnen regelen als ik in nl ben morgen ga ik langsde prenatal bedankt dames

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.540
    30-06-2009

    Citaat Geplaatst door al-9owwah Bekijk reactie
    Stikt dat kind niet? Dan heb ik het over baby's helemaal ingepakt in zo'n draagzak.
    de doek die ik heb is vrij lucht doorlatend dus een kind zal daar niet zo gauw in stikken. maar deze manier heb ik zelf nooit gebruikt, gewoon aan de voorkant.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    607
    18-03-2008

    Citaat Geplaatst door Miss_Tashel7it Bekijk reactie
    Ik heb geen draagzak gebruikt maar deze hier:



    De doek is zo'n 6 meter lang of zo maar hij voelt goed aan. Ik droeg mijn dochter op de manier zoals nummer 9 of de foto hieronder.



    Je kan die ook gebruiken zoals ze in marokko doen

    Die zijn inderdaad wel fijn omdat je die op verschillende manieren kunt dragen ik ga zien welke me man heeft geregeld ben benieuwd