1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.850
    31-01-2010

    Hoe kom ik er achter of een basisschool goed is?

    Hoe hebben jullie de keuze gemaakt voor een basisschool?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.250
    12-09-2009

    Lastig, ik ben zelf niet helemaal tevreden met de school van mijn zoontje. Ik zou op hun site kijken, je kan soms ook de inspectierapport vragen, die kreeg ik wel mee op een school, kijk even naar de uitstroom percentages, wat voor soort school het is: zwart, wit, gemengd, openbaar of niet...
    En mensen vragen die bekend zijn met die school.
    Eens in je leven heb jij al je kennis en kunde nodig die je ooit hebt geleerd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.104
    22-02-2005

    praat met moeders die al kids op school hebben zitten, vraag naar hun ervaring
    kijk op de site van scholen, kijk bij jou in de buurt en anders afwijken naar een andere buurt
    succes
    de zoon van mijn vriendin zal al bij tarik op school dus voor mij was de keus makkelijk en alhamdo lilah ben nog steeds zeer tervreden

  4. #4
    Alhamdoelilah!

    Reacties
    885
    21-03-2005

    Ik heb gekeken op de site van de onderwijsinspectie. Maar ik heb niet alleen hierop mijn keuze gebaseerd. Sommige onderzoeken zijn namelijk wel gedateerd.
    Ik heb gekeken naar de ligging van de school, het uitstroomniveau en mening van verschillende mensen (waarvan de kinderen op verschillende scholen zitten).
    Het is en blijft moeilijk hoor, maar neem overal een kijkje en je gevoel zal je incha allah ook wel bij je uiteindelijke keuze helpen. Succes meid
    En wees zachtmoedig voor beiden en nederig en liefdevol en zeg: O mijn Heer, schenk hun Genade zoals zij mij hebben opgevoed toen ik klein was (17:24)

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.850
    31-01-2010

    Bedankt voor jullie antwoord dames.

  6. #6
    PHOK KAI

    Reacties
    431
    27-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    kijk hier eens op http://www.onderwijsconsument.nl/
    kan je misschien een beetje op gang helpen
    Romeo take me away...Iam yours forever.. yes forever i will follow...anywhere in anyway... I never gonna let go.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.850
    31-01-2010

    Citaat Geplaatst door miss_blaaa Bekijk reactie
    kijk hier eens op http://www.onderwijsconsument.nl/
    kan je misschien een beetje op gang helpen
    precies wat ik zocht! dank je.