1. #1
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    onschuldig verklaard

    De vier verdachten die vandaag voor de rechtbank zijn verschenen, zijn onschuldig verklaard.
    de vier waren opgepakt in rotterdam op verdinking van het beramen van aanslagen op usa doelen in nederland en europa.
    de rechter heeft gezegd dat het bewijs onrechtmatig is verzameld en dat het proces te vroeg is gestart.
    ook al was het bewijs op een gerechtmatige manier verzameld dan waren ze vrijgesproken volgens de rechter om dat het bewijs mager is, ze worden ook niet vevolgd voor het vervalsen van credit kaarten, dir hadden zij toegegeven.
    dit hoorde ik vanochtend op het nieuws.


    de engel deelt dit even mee

  2. #2
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: onschuldig verklaard

    Origineel gepost door tetouani79
    De vier verdachten die vandaag voor de rechtbank zijn verschenen, zijn onschuldig verklaard.
    de vier waren opgepakt in rotterdam op verdinking van het beramen van aanslagen op usa doelen in nederland en europa.
    de rechter heeft gezegd dat het bewijs onrechtmatig is verzameld en dat het proces te vroeg is gestart.
    ook al was het bewijs op een gerechtmatige manier verzameld dan waren ze vrijgesproken volgens de rechter om dat het bewijs mager is, ze worden ook niet vevolgd voor het vervalsen van credit kaarten, dir hadden zij toegegeven.
    dit hoorde ik vanochtend op het nieuws.


    de engel deelt dit even mee
    Terecht natuurlijk.
    De enigste reden voor het OM om hiervan een zaak te maken was
    de media-aandacht hiervoor en een beetje slijmen bij Bush.
    Kijk, wij doen ook ons best om hier terroristen in spe keihard aan te pakken in het landsbelang, bla bla bla.


    Peace

  3. #3
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    kan toch niet

    Origineel gepost door Corrie
    Slijmen???
    Ik denk dat het eerder met gigantische druk te maken heeft.........

    Vergis je niet hoe zwaar amerika de andere landen onder druk zet....

    ok, ik lees hier slijmen, onder druk gezet worden. ben je dan onafhankelijk als land, als je je onder druk laat zetten door een ander land voor wat dat ander land wil???
    de OM heeft de rechten van die mensen niet gerespecteerd en daarom staan ze nu buiten. en dan nog praten praten over de vrijheid van de mens in dit land.


    de engel is blij voor ze

  4. #4
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Corrie
    Slijmen???
    Ik denk dat het eerder met gigantische druk te maken heeft.........

    Vergis je niet hoe zwaar amerika de andere landen onder druk zet....
    Deze mensen (OM) hadden kunnen weten dat er geen zaak was tegen deze vermeende terroristen. (als ik een videoband heb thuis met Bin Laden erop en een Koran ernaast maakt dat mij nog geen terrorist)
    Dit zijn zogenaamd topjuristen waar naar nu blijkt weing top aan is!

    Vandaar mijn opmerking slijmen.

    groetjes

  5. #5
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    Grendel en Corrie,

    Als jullie goed nadenken kunnen jullie tot een concensus komen.
    Namelijk Nederland word onder druk gezet door Amerika en daarom gaat het bij Amerike slijmen.

    THE END
    schrijft het 16-jarige lid

  6. #6
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    klopt

    Origineel gepost door grendel
    Deze mensen (OM) hadden kunnen weten dat er geen zaak was tegen deze vermeende terroristen. (als ik een videoband heb thuis met Bin Laden erop en een Koran ernaast maakt dat mij nog geen terrorist)
    Dit zijn zogenaamd topjuristen waar naar nu blijkt weing top aan is!

    Vandaar mijn opmerking slijmen.

    groetjes
    ben het volkomen met je eens.
    ze willen alleen maar za3ma laten zien dat wij hier in nl ook terroristen oppakken en het(terrorisme) niet dulden om amerika tevreden te houden.
    nl is verkeerd bezig, zo krijg je pas eenslagen hier, als je laat zien dat je amerika steunt.


    de engel maakt zich zorgen

  7. #7
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door delila16
    Grendel en Corrie,

    Als jullie goed nadenken kunnen jullie tot een concensus komen.
    Namelijk Nederland word onder druk gezet door Amerika en daarom gaat het bij Amerike slijmen.

    THE END
    Hallo,

    Ik heb ook geen meningsverschil met Corrie.
    Wat er boven staat klopt ook.

    Doei

  8. #8
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: klopt

    Origineel gepost door tetouani79
    ben het volkomen met je eens.
    ze willen alleen maar za3ma laten zien dat wij hier in nl ook terroristen oppakken en het(terrorisme) niet dulden om amerika tevreden te houden.
    nl is verkeerd bezig, zo krijg je pas eenslagen hier, als je laat zien dat je amerika steunt.


    de engel maakt zich zorgen
    Precies, en als dit eventueel gaat uitlopen naar een soort klopjacht op terroristen hier (als die er al zijn ) en je gaat onschuldige mensen hiervoor oppakken (zoals in Amerika, je wil niet weten hoeveel mensen met een Arabisch uiterlijk er sinds 11/9 zijn opgepakt in Amerika vanwege EVENTUELE MOGELIJKE connecties met mensen die ook EVENTUEEL iemand kennen die bijvoorbeeld ooit met zijn onschuldige kop op vakantie geweest is in een land vanwaar het regime door de Amerikanen als mogelijke terroristenvriendelijke staat wordt aangemerkt )

    Zo creeer je terroristen.

  9. #9
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Re: Re: klopt

    Origineel gepost door grendel
    Precies, en als dit eventueel gaat uitlopen naar een soort klopjacht op terroristen hier (als die er al zijn ) en je gaat onschuldige mensen hiervoor oppakken (zoals in Amerika, je wil niet weten hoeveel mensen met een Arabisch uiterlijk er sinds 11/9 zijn opgepakt in Amerika vanwege EVENTUELE MOGELIJKE connecties met mensen die ook EVENTUEEL iemand kennen die bijvoorbeeld ooit met zijn onschuldige kop op vakantie geweest is in een land vanwaar het regime door de Amerikanen als mogelijke terroristenvriendelijke staat wordt aangemerkt )

    Zo creeer je terroristen.
    ik had het niet beter kunnen zeggen.
    nedelenad moet voorzichtig worden, terrorisme is een groot woord, maar het wordt hellaas gepas en ongepast gebruikt.
    ik zou graan wat menningen van anderen willen lezen hierover.



    de engel wil meer weten van jullie

  10. #10
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    nou nee

    Origineel gepost door AceChilla Q
    Het vrijspreken van die gasten is weer een bewijs dat iedereen in dit land gelijk berecht word.

    Het is heel moeilijk te bewijzen dat iemand een aanslag voorbereid, alleen als je echte plannen en explosief materiaal vind kun je het bewijzen.

    Ik hoop dat die gasten inderdaad onschuldig waren, anders lopen er nu vier potentieelen terroristen vrij rond.

    Als ik bovenstaande reacties goed begrijp mag Nederland niets doen waar Amerika het mee eens is anders kun je aanslagen verwachten.

    Dus aan de ene kant zeggen jullie dat terrorisme in Nederland niet voorkomt en dat al die ophef onzin is en aan de andere kan zeg je dat Nederland op moet passen anders komen en aanslagen.

    Een beetje dubbelzinnig vind je ook niet.

    Wazzup
    dubbelzinig vind ik het niet. wat ik wil zeggen is dat nedelnad niet als een hondje achte amerika moet gaan lopen. nederland is een afhankelijk land, het heeft een eigen rechtsysteem waar ik eerlijk gezged blij mee ben, zoals je zei iedereen wordt gelijk behandeld(in een rechtbank). dan moeten ze niet dingen doen die amerika zegt, nederland kan zelf onderzoek gaan verichten, waarom hoorde je een tijdje terug niks over terroristen in nl en nu in een keer wel, na dat amerika met een rapport kwam van alle landen waar terroristen zogenaamd aanwezig zijn.
    natuurlijk hoop ik dat er in nl nooit aanslagen komen. maar wat ik in mijne vorige reactie heb geplaatst is, als nederland amerika blijft steunen(kijk maar naar het kwestie irak), dan zullen de "terroristen nederland ook willn gaan straffen, en dat door aanslagen plegen.

    wat als je kijkt naar het onstaan van de haat jegens amerika dan zul je zien dat het door bemoeienis van amerika zelf komt, als amerika de wereld niet wou beheersen en de mens niet had onderdrukt, was er niks aan de hand.



    de engel geeft zijn kijk erop

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10
    14-12-2002

    yghsdfhsdhh

  12. #12
    Het Vroege Vogeltje

    Reacties
    1.063
    12-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb de hele thread niet gelezen, maar waar zitten de mensen die niet geloven in een eerlijke rechtspraak.

  13. #13
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    mens

    Origineel gepost door Fargh
    Ik heb de hele thread niet gelezen, maar waar zitten de mensen die niet geloven in een eerlijke rechtspraak.
    zou je niet eerst even lezen war we het over hebben hier??
    niemad zegt hier dat er geen rechtspraak in nl is. lees goed


    de engel wil een serieuse discusie