1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.335
    07-10-2007

    De goeie tips van marokko.nl

    welke tips die jij op marokko.nl hebt gelezen heb je uitgeprobeerd???

    ik heb er tot nu 2 uitgeprobeerd die ik echt goede tips vond

    1. tegen kalkaanslag in de waterkoker beetje azijn erin doen en de water koker aanzetten.... ik schrok van het resultaat hij leek wel nieuw!! echt goeie tip!!

    2. voor een lekker geurtje in je huis, gordijnen of stoffen bankstel enz enz.. beetje wasverzachter in een spuitflesje doen mengen met beetje water en dan op de gordijnen of iets anders spuiten MMMM het huis ruikt zo lekker fris !! dat vond ik ook een goede tip!!

    welke tips hebben jullie uitgeprobeerd waarbij jullie denken van hey dat is een slim truucje

  2. #2
    Little Daredevil

    Reacties
    4.316
    02-03-2005

    Wasverzachter koken voor een lekker geurtje in huis. Gatverdamme, ik stikte bijna van de gassen die vrijkwamen. Nooooooit meer. Echt een schadelijke tip was dat.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.335
    07-10-2007

    Citaat Geplaatst door Kortjakje Bekijk reactie
    Wasverzachter koken voor een lekker geurtje in huis. Gatverdamme, ik stikte bijna van de gassen die vrijkwamen. Nooooooit meer. Echt een schadelijke tip was dat.

    wasverzachter koken?? ik denk dat iemand je in de maling heeft genomen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.335
    07-10-2007

    Citaat Geplaatst door Haraba Bekijk reactie
    De 2de tip moet je niet meer doen,op den duur gaan je banken stinken omdat er je bank die vocht intrekt.
    Vooral als je het vaak doet gaat je bank sneller stinken.
    Ik heb dit ook om de maand gedaan en nu vind ik m'n bank best begint te stinken.

    nee op de bank deed ik al niet meer heb het 1x gedaan en volgens mij had ik teveel gedaan en de bank voelde nat aan de hele tijd doe het wel op de vloerkleed en gordijnen... niet te vaak natuurlijk

  5. #5
    Little Daredevil

    Reacties
    4.316
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door KHouVanA Bekijk reactie
    wasverzachter koken?? ik denk dat iemand je in de maling heeft genomen
    Geloof me, het werd door meerdere leden gepromoot. Waarschijnlijk nog helemaal lijp van al die gassen geloofden ze er heilig in

    En er zullen in deze topic zeker leden komen zweren bij deze tip

  6. #6
    Little Daredevil

    Reacties
    4.316
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door Haraba Bekijk reactie
    Je kan beter een zakje of 2 vanilliesuiker met beetje water aan de kook zetten dan ruikt je huisje ook heerlijk van.(als je van vanillie houd)
    Kijk, dit had ik ook eens op tv gezien bij een Engelse makelaar die tips gaf hoe je huizenbezichtigers een soort van thuis gevoel kon geven als ze kwamen kijken. DIe deed dan vanillestokjes in de oven om een heerlijke geur te verspreiden alsof er een lekkere taart werd gebakken. Maar vanillesuiker is praktischer, die dingen heb ik altijd thuis.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.335
    07-10-2007

    Citaat Geplaatst door Haraba Bekijk reactie
    Oh dan is het wel goed,de gordijnen kan je in de was stoppen en vloerkleed een wasbeurt geven maar een bank niet.
    Ik koop echt nooit meer een stoffenbank,worden snel vies en moeilijk schoon te maken helaas.
    klopt man ik heb er ook een grote vlek op die ik e rniet uit krijg... iemand een tip?
    Citaat Geplaatst door Kortjakje Bekijk reactie
    Geloof me, het werd door meerdere leden gepromoot. Waarschijnlijk nog helemaal lijp van al die gassen geloofden ze er heilig in

    En er zullen in deze topic zeker leden komen zweren bij deze tip
    !!!

  8. #8
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haraba Bekijk reactie
    De 2de tip moet je niet meer doen,op den duur gaan je banken stinken omdat je bank die vocht intrekt.
    Vooral als je het vaak doet gaat je bank sneller stinken.
    Ik heb dit ook om de maand gedaan en nu vind ik m'n bank best begint te stinken.
    Onzin tips dus, ik wou net zeggen dat je die eerste niet moet doen. Je waterkoker etc ziet er daarna wel goed uit, maar de kalk komt steeds sneller terug. Gewoon een ontkalker gebruiken.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    437
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door Haraba Bekijk reactie
    Oh dan is het wel goed,de gordijnen kan je in de was stoppen en vloerkleed een wasbeurt geven maar een bank niet.
    Ik koop echt nooit meer een stoffenbank,worden snel vies en moeilijk schoon te maken helaas.
    ik doe meestal 2x per jaar een tapijtreiniger huren bij praxis/gamma, daar kun je je stoffen bank goed mee schoonmaken, voor 15 euro ongeveer. Maar als je tussendoor vlekken krijgt is dat inderdaad niet fijn, krijg je dr moeilijk uit, ben nog steeds op de gouden tip aan het wachten
    maar ja volgende keer een donkere kleur kopen denk ik..

  10. #10
    testosteron

    Reacties
    118
    18-12-2008

    wat ik aan marokko.nl heb over gehouden is een sex relatie.
    madam in kwestie is getrouwd, en zolang ik geen vaste relatie of getrouwd ben waarom niet.

  11. #11
    dankbaar

    Reacties
    2.493
    14-06-2008

    Citaat Geplaatst door Kortjakje Bekijk reactie
    Wasverzachter koken voor een lekker geurtje in huis. Gatverdamme, ik stikte bijna van de gassen die vrijkwamen. Nooooooit meer. Echt een schadelijke tip was dat.

    vond ik dus ook.. jakkes
    Allah is de almachtige de vergevensgezinde
    Is over alles op de hoogte...
    Allah is de meest barmhartige..
    Ya'Allah wijs me de goede pad,
    Leid me en bescherm me tegen het kwaad
    En behoed me van alle slechte dingen..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.278
    26-10-2006

    ik heb last van kalk aanslag op de grond van de douche wat kan ik eraan doen??

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    341
    30-05-2010

    Citaat Geplaatst door lekkeremeisje Bekijk reactie
    ik heb last van kalk aanslag op de grond van de douche wat kan ik eraan doen??
    Ik oook, tips graag

  14. #14
    ........

    Reacties
    7.074
    23-02-2009

    Citaat Geplaatst door Kortjakje Bekijk reactie
    Wasverzachter koken voor een lekker geurtje in huis. Gatverdamme, ik stikte bijna van de gassen die vrijkwamen. Nooooooit meer. Echt een schadelijke tip was dat.

    Deze had ik ook gebruikt Mijn moeder zei van wie heb je deze onzin nou weer
    Mijn prins zit niet op een paard maar op een schildpad en daarom duurt het zolang voordat hij bij me is.

  15. #15
    Al-Ghorabaa

    Reacties
    7.099
    21-02-2009

    Meel op de hele kip smeren zodat die haartjes snel en makkelijk weg gaan. Idd, werkt het.

    Islamitische betrouwaar boeken Nederlands, Engels, frans, Arabisch
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post108645811

    Info, Manhadj Assalafiyya

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4285653