1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium

    indalings weeën

    wanneer kregen jullie daar last van?? en vanaf hoe lang duurde het toen dat je ging bevallen??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.384
    14-01-2010

    Wil ik ook wel weten, hoor veel dat dames rond de 35/36 weken als voor weeën hebben, maar ik heb tot nu toe nergens last van..


  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb bij de 1e nog nooit weeën gehad.. maar bij deze zwangerschap heb ik sinds een paar dagen al voor weeën,,''weet niet zo goed wat ik er van moet denken enzo

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.210
    14-03-2008

    Ik heb nooit echt voorweeen gehad, of ik verwarde het gewoon met buikpijn ofzo?


    Ik heb wel gehoord, dat je al vanaf 30 weken voorweeen kan krijgen, en dat het niet betekent dat je een vervroegde bevalling zal hebben.


    Bubbels: Is het niet zwaar met ook nog Heba erbij en zwanger zijn?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.384
    14-01-2010

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    ik heb bij de 1e nog nooit weeën gehad.. maar bij deze zwangerschap heb ik sinds een paar dagen al voor weeën,,''weet niet zo goed wat ik er van moet denken enzo
    Ik heb heel af en toe een menstruatie achtige pijn, maar dat houd heel kort aan en is eens in de week ofzo dus denk niet dat dat het is. Had nu wel net hele hevige pijn/steken daar beneden dus maybe is dat het?


  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Madame_Louisa Bekijk reactie
    Ik heb nooit echt voorweeen gehad, of ik verwarde het gewoon met buikpijn ofzo?


    Ik heb wel gehoord, dat je al vanaf 30 weken voorweeen kan krijgen, en dat het niet betekent dat je een vervroegde bevalling zal hebben.


    Bubbels: Is het niet zwaar met ook nog Heba erbij en zwanger zijn?

    geestelijk is het niet zwaar tot nu toe, alleen lichamelijk kan ik nu wat minder en dat is soms erg vervelend, omdat ik overdag toch alleen thuis ben met haar..

    na de bevalling ben ik weer wat fitter en kan ik weer wat meer hebben, ben benieuwd of het dan ook redelijk goed gaat zoals nu

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ik_Saartje Bekijk reactie
    Ik heb heel af en toe een menstruatie achtige pijn, maar dat houd heel kort aan en is eens in de week ofzo dus denk niet dat dat het is. Had nu wel net hele hevige pijn/steken daar beneden dus maybe is dat het?
    denk wel dat het nu indalings weeën/ voor weeën zijn voor jou

    ik moet morgen weer naar de vk, dus ik ga het morgen ook aan haar vragen..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    526
    07-03-2003

    ik ben benieuwd wanneer je indalingsweeen krijgt.. heb zelf nog nergens last van..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.384
    14-01-2010

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    denk wel dat het nu indalings weeën/ voor weeën zijn voor jou

    ik moet morgen weer naar de vk, dus ik ga het morgen ook aan haar vragen..
    Vorige week was de kleine al met de bovenkant van het hoofdje ingedaald en de steken die ik toen had zijn heek anders als nu dus misschien toch voorweeen. Ik heb toevallig ook morgen en ga het ook meteen navragen.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    Mijn zoontje was met 30 weken al ingedaald, deze nog niet. Ze zeggen ook dat het bij een tweede veel later kan gebeuren, zelfs tijdens de bevalling pas. Voorweeen heb ik wel al 'n tijdje en harde buiken ook veel.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door leila90 Bekijk reactie
    ik ben benieuwd wanneer je indalingsweeen krijgt.. heb zelf nog nergens last van..

    ik heb dat denk ik nu al sinds een paar dagen

    Citaat Geplaatst door Nounousa Bekijk reactie
    Mijn zoontje was met 30 weken al ingedaald, deze nog niet. Ze zeggen ook dat het bij een tweede veel later kan gebeuren, zelfs tijdens de bevalling pas. Voorweeen heb ik wel al 'n tijdje en harde buiken ook veel.
    dat harde buiken heb ik ook vaak, en die wat ik denk voorweeën/ indalingsweeën ook

    Citaat Geplaatst door ik_Saartje Bekijk reactie
    Vorige week was de kleine al met de bovenkant van het hoofdje ingedaald en de steken die ik toen had zijn heek anders als nu dus misschien toch voorweeen. Ik heb toevallig ook morgen en ga het ook meteen navragen.
    ik weet niet of mijn kindje al is ingedaald, was 5 weken geleden voor het laatst bij de vk, en nu morgen weer..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    149
    02-03-2009

    Ik heb over de hele dag last van harde buiken... Mijn kindje ligt al lange tijd met het hoofdje naa beneden vorige week zei de verloskundige dat ze nog wat meer kan indalen. Die harde buiken gaan soms gepaard met steken. Maar het is mijn eerste zwangechap dus ik heb geen vergrlijkingsmateriaal..
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    Bij indalingsweeen voel je echt een flinke druk beneden zeg maar.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.364
    30-10-2003

    ik weet niet echt wat ik me bij indalingsweeen moet voorstellen. Als ik veel loop heb ik wel het gevoel dat de baby zo eruit kan vallen door de druk die ik tussen mijn benen voel zeg maar.

    Volgens de Verloskundige was de baby wel al een beetje ingedaald.
    Peace out!

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nounousa Bekijk reactie
    Bij indalingsweeen voel je echt een flinke druk beneden zeg maar.

    dat heb ik heel soms, dan lijkt het net of de baby de baarmoedermond wil openschoppen het doet niet echt heel erg pijn maar wel heel vervelend gevoel