1. #1
    Jeblia Pur Sang

    Reacties
    13.153
    01-04-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Respect voor werkende moeders.

    [Dan heb ik het echt alleen maar over moeders die niet anders kunnen.
    Die alleenstaand zijn of een klootzak van een man hebben die zelf niet kan werken.

    Heb deze afgelopen 2 weken thuis gezeten en voor mijn drie kleine zusjes gezorgd omdat mijn mams ziek was.
    Nou ik begrijp dus helemaaal niet hoe sommige vrouwen er zelf voor kiezen om te werken als dat niet hoeft.
    Alleen al aan het ophalen en brengen naar school, schoonmaken, koken enz ben je de hele dag mee bezig.
    Soms heb je niet eens alles af.

    Dus ladies waarom zou jij willen werken als je kinderen hebt?]

    Girls want attention,
    Women want respect .


  2. #2
    Jeblia Pur Sang

    Reacties
    13.153
    01-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Hallo aandacht

    Girls want attention,
    Women want respect .


  3. #3
    Jeblia Pur Sang

    Reacties
    13.153
    01-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miracle_ Bekijk reactie
    Ik zou parttime willen werken dan. Thuis zitten is niets voor mij.
    Je ruimt op, maakt schoon, doet boodschappen, gaat koken, doet de kinderen in bad en naar bed. En dat elke dag. Nee dat is niets voor mij. Als je zorgt dat alles in de avond opgeruimt is, en je kinderen gaan de volgende dag naar school, en jij & je man naar werk ; hoe kan er dan rommel ontstaan ? Fulltime zou niet kunnen nee, maar 2 of 3 ochtenden in de week .. Lijkt me heerlijk !
    Ik zou het echt niet weten hoor.
    Zelfs die driedagen werken lijkt me te druk dan kom je tijd te kort.
    Als je hebt gewerkt kom je moe naar huis ga je snel eten maken voordat manlief thuiskomt.
    Kinderen maken een giga grote rommel aan het eind van de avond wil je alleen je bed induiken i guess en dan blijft die rommel

    Girls want attention,
    Women want respect .


  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    2.305
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door Miracle_ Bekijk reactie
    Ik zou parttime willen werken dan. Thuis zitten is niets voor mij.
    !
    klopt ik ben nu werkloos begin echt depri te worden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.786
    24-05-2009

    Citaat Geplaatst door kenner Bekijk reactie
    klopt ik ben nu werkloos begin echt depri te worden
    Dat had ik dus ook. Alleen had ik vakantie genomen, poeh werd gek. Ongelovelijk, ik was weer blij wanneer ik kon beginnen..
    Ik zit bij jou achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee. Ik besluit de angsten van me af te slaan en voor altijd met je mee te gaan. Mijn hoofd tegen je rug gedrukt en mijn armen om je heen

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    2.305
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door Herresz Bekijk reactie
    Dat had ik dus ook. Alleen had ik vakantie genomen, poeh werd gek. Ongelovelijk, ik was weer blij wanneer ik kon beginnen..
    ik heb vrijdag ontslag genomen, ben nu gek aan het worden, er valt gewoon nix te doen ow ik ken die gevoel ik mag terug werken joepie hahah

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    2.384
    01-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Pff ik moet wel werken dat is echt hartpijn voor mij, maarja ben zwanger geraakt terwijl de omstandigheden nog niet anders toelaten

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.786
    24-05-2009

    Citaat Geplaatst door kenner Bekijk reactie
    ik heb vrijdag ontslag genomen, ben nu gek aan het worden, er valt gewoon nix te doen ow ik ken die gevoel ik mag terug werken joepie hahah
    Hahah als jou was zou ik zo snel mogelijk werk gaan zoeken hoowr! Ik ken het gevoel maar al te goed..
    Ik zit bij jou achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee. Ik besluit de angsten van me af te slaan en voor altijd met je mee te gaan. Mijn hoofd tegen je rug gedrukt en mijn armen om je heen

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    2.305
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door Herresz Bekijk reactie
    Hahah als jou was zou ik zo snel mogelijk werk gaan zoeken hoowr! Ik ken het gevoel maar al te goed..
    zeker maar ik mis die leerlingen echt pff ik was het echt gewoon al die leerlingen waren gek op me ik mis vooral mounier hahaha die gekke toch plus ik een heel mooie maandloon voor een 20jarige dame

    hahah ik schrijf me overal in hahaha

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    2.305
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door Miracle_ Bekijk reactie
    hahaha jaa, je voelt je zo nutteloos.
    klopt ik werd wakker en dacht hmm wat ga ik doen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.786
    24-05-2009

    Citaat Geplaatst door kenner Bekijk reactie
    zeker maar ik mis die leerlingen echt pff ik was het echt gewoon al die leerlingen waren gek op me ik mis vooral mounier hahaha die gekke toch plus ik een heel mooie maandloon voor een 20jarige dame

    hahah ik schrijf me overal in hahaha
    Hoezo neem je dan ontslag joh gekkie! Ahhh.. je moet dan afentoe langs gaan, dat doe ik ook maar dan bij een stageplek.

    Beter dan thuis blijven, wordt je zo suf van, ik weet niet, gekke gevoel mn.
    Ik zit bij jou achter op de fiets. We gaan steeds iets harder. Ik zie bijna niets. Ik sta voor de keuze: nu eraf of voor altijd mee. Ik besluit de angsten van me af te slaan en voor altijd met je mee te gaan. Mijn hoofd tegen je rug gedrukt en mijn armen om je heen

  12. #12
    Jeblia Pur Sang

    Reacties
    13.153
    01-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Prachtig.. Bekijk reactie
    Vroeger hadden vrouwen 10 kinderen en dan waren ze nog eens zwanger en dan moesten ze nog eens binnen en buitenshuis zwaar werk verichtten. Tegenwoordig van alle luxes voorzien en nog doen alsof opvoeden een zwaar taak is..vertel wat je ons nu vertelt aan een vrouw van de eerste generatie..ze zal je vierkant uitlachen.
    Toevallig had ik een discussie met mijn oma en wonder boven wonder werd ik niet vierkant uitgelachen.
    Vroeger hielpen de buurtvrouwen elkaar met het werken en met de kids.
    Er bestonden echte mannen die al het zware werk deden en het lichte werk voor de vrouwen lieten.

    Citaat Geplaatst door Miracle_ Bekijk reactie
    Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel kinderen je krijgt, neem 10 kinderen dandenk je er niet eens aan om te werken maar als je 2 kinderen hebt, kan prima. en ze worden toch niet 9 maanden na elkaar geboren ? misschien als je eerste kindje 3 is dat je dan je volgende krijgt (klinkt beetje raar allemaal maar je snapt me wel hahaha). dan is je 2e kind geboren gaat de 1e naar school. Ik denk dat als je het echt wilt, dat het dan wel lukt haha
    Ik denk ook wel dat het lukt zo ben ik ook opgevoed mijn mams moest werken omdat ze als alleenstaande ouder ook niet anders kon.
    Probleem is dan dat je kinderen opgroeien op school ,bso , of naschoolse opvang.
    Citaat Geplaatst door Lady__b Bekijk reactie
    Pff ik moet wel werken dat is echt hartpijn voor mij, maarja ben zwanger geraakt terwijl de omstandigheden nog niet anders toelaten
    Kijk das wat anders als je niet anders kan heb ik alleen maar respect voor je dat je het allemaal aankan.

    Girls want attention,
    Women want respect .


  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    2.305
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door Herresz Bekijk reactie
    Hoezo neem je dan ontslag joh gekkie! Ahhh.. je moet dan afentoe langs gaan, dat doe ik ook maar dan bij een stageplek.

    Beter dan thuis blijven, wordt je zo suf van, ik weet niet, gekke gevoel mn.
    ja ik vond het ook heel jammer, laatste tijd praten ze gewoon over sex en zitten te geilen sturen ze sms'jes ik heb een heerlijke droom gehad
    bekijken me van top tot teen voel me ongemakkelijk

  14. #14
    Jeblia Pur Sang

    Reacties
    13.153
    01-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miracle_ Bekijk reactie
    Dat hoeft geen 'probleem' te zijn. Het is zelfs goed voor de kinderen om ze van jongs af aan met andere te laten spelen & delen. Zo leren ze omgaan met andere en dat ze niet altijd alles krijgen wat ze willen, en het is goed voor hun sociale ontwikkeling. Zelf ben ik er niet tegen, misschien 2 halve dagen in de week en omalief(inshAllaah kan zij zich later oma noemen) vindt het geweldig om op te passen
    Hmm dat leren ze meestal op school hoeft niet per se bij naschoolse opvang.
    Ik weet niet meschien dat ik was ouderwets ben ingesteld maar ik zou het heerlijk vinden mijn kinderen te zien opgroeien.
    Zelfs die krasjes die ze tekeningen noemen zou mijn hele dag opvrolijken

    Oma's vinden het altijd leuk om op te passen.

    Girls want attention,
    Women want respect .


  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    2.305
    05-12-2009

    Citaat Geplaatst door Miracle_ Bekijk reactie
    Hahah ja precies
    wrm heb je eigenlijk ontslag genomen ?
    zie boven je schat