1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    748
    03-03-2004

    wanneer leren de marokkanen nou....

    dat ze toch nooit kunnen slagen bij het nederlands elftal dries boussata moet ik nog meer zeggen???
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    Bismillah

    Reacties
    504
    06-11-2003

    Dries Boussatta daar noem je ook iemand

    Een marokkaan zal 2 keer zo hard moeten werken als ie voor het Nederlands elftal kiest. Bij twijfelgevallen zal natuurlijk altijd de Hollander boven de marokkaan worden verkozen, maar dat is niet meer dan normaal. Maar als een jongen als Boutahar gewoon duidelijk een paar klasse beter is dan zijn directe concurrent dan zal het Nederlands elftal niet meer om hem heen kunnen.
    Volgens mij is het voor jongens als Boutahar, Boukhari enz. moeilijker om in het marokkaans elftal te komen dan in het nederlands elftal. Het is allemaal zo corrupt en hypocriet tegenwoordig

  3. #3
    Bismillah

    Reacties
    504
    06-11-2003

    Re: Re: wanneer leren de marokkanen nou....

    Origineel gepost door luister
    Ik ben bang dat ze het nooit zullen leren. GELD , daar doen marokkanen alles voor.
    Geld heeft hier volgens mij niks mee te maken

    Volgens mij is het meer het sportieve aspect dan het financiele

  4. #4
    Bismillah

    Reacties
    504
    06-11-2003

    Re: Re: Re: Re: wanneer leren de marokkanen nou....

    Origineel gepost door luister
    Ik weet het niet zo zeker Maroc1984, Als ik als voetballer moest kiezen, dan wist ik het wel.

    Om grote successen met behalen moet het gevoel ook goed zijn, ik bedoel voor Marokko ben je meer gemotiveerd, ( vanaf het moment dat je de volkslied hoort), dan voor Nederland.

    Een marokkaan heeft geen enkel band met nederland, behalve het feit dat hij hier woont.
    Daar sluit ik me helemaal bij aan, maar wat is nu de kans dat jongens als Boutahar en Boukhari een plek krijgen in het marokkaans elftal.

  5. #5
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    als de spelers nou in een andere competitie gaan spelen krijgen ze misschien wel een kans ik denk dat de frmf de eredivisie te laag vind en dat ze daarom de spelers mijden
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek