+ Reageer
Pagina 769 van 769 EersteEerste ... 719 744 759 767 768 769
11.521 tot 11.525 van 11525
    MVC Lid

Reacties
    39
    19-03-2017

Wie kan me helpen. Nu moet je een interview doen dan kunnen ze kijken of het een schijnhuwelijk is.
    Welke vragen stellen ze allemaal. Kan ik ergens een vragenlijst vinden op internet. Weet iemand welke vragen ze allemaal.stellen.

MVC Lid

Reacties
    424
    20-11-2012

Citaat Geplaatst door Elis Bekijk reactie
    Wie kan me helpen. Nu moet je een interview doen dan kunnen ze kijken of het een schijnhuwelijk is.
    Welke vragen stellen ze allemaal. Kan ik ergens een vragenlijst vinden op internet. Weet iemand welke vragen ze allemaal.stellen.
    bij de gemeente ?

MVC Lid

Reacties
    424
    20-11-2012

Handleiding TEV (MVV-VVR) procedure

Zorg dat je dossier er netjes uitziet en dat alle vereiste documenten erbij zitten.
    Lever je aanvraag in zonder nietjes paperclips of iets dergelijks. Zorg er ook voor dat je NOOIT originele documenten mee stuurt met je aanvraag.

Kopieën zijn toegestaan.
    Controleer ook dat als je kopieën van je originele documenten maakt, dat je de achterkant ( mits deze bedrukt zijn) ook kopieert.
    Gebruik geen tipp-ex, correctielint o.i.d in de documenten
    In bv: De werkgeversverklaring, arbeidsovereenkomst of wat voor document dan ook.
    De IND ziet dit als fraude en keurt de documenten dan ook gegarandeerd af, gevolg hiervan wellicht een negatief besluit.

Inleveren op een IND unit zo zijn voordelen, ipv opsturen naar Almelo (scanbureau)
    Persoonlijk inleveren heeft als voordeel dat de balie medewerker de aanvraag nog even controleert
    ( geeft geen garanties voor de toekomst) en je krijgt alvast een inlever ontvangst bevestiging mee.
    De IND unit zorgt dan dat jou dossier in Almelo terecht komt.

Bij enkele IND units is het mogelijk om de leges alvast te betalen (voordeel je hoeft niet meer te wachten op de leges brief.)
    Officieel wordt het dossier pas in behandeling genomen nadat de leges administratief zijn verwerkt door de IND administratie. Maar hier wordt weleens vanaf geweken (zie uitleg later)

Maak een voorblad waarop vermeld wat er aan documenten en papieren (bijlage) in je dossier zitten.
    Leg alles netjes op volgorde en gebruik tabbladen ( simpele A 4 model zonder uitsteeksel) tussen de verschillende documenten..
    Hieronder een voorbeeld van een voorblad
    ( dit is een indicatie zoals je het bv zou kunnen inleveren, het is geheel aan jullie hoe je dit wilt doen)

TEV AANVRAAG

Referent: ……………….
    Vreemdeling: .………………
    V nummer …………………….

Het voorblad…………………………………… ………...........1 pagina
    Formulier TEV aanvraag………………………………...... ......6 pagina
    Werkgeversverklaring………………………… ………............1 pagina
    Arbeidsovereenkomst…………………………

~ I Wanna Be..

Reacties
    159
    17-05-2006

Als je positief hebt gekregen. Binnen hoeveel tijd moet je in Nederland melden? Ik hoorde 3 maanden? Klopt dit?

MVC Lid

Reacties
    3.030
    10-09-2005

Ja. Alles staat op de website van IND

https://ind.nl/Familie/Paginas/Echtg...)-partner.aspx
    And He is with you wherever you are. - Al Hadid (57:4)