+ Reageer
Pagina 768 van 768 EersteEerste ... 718 743 758 766 767 768
11.506 tot 11.514 van 11514
    ~ I Wanna Be..

Reacties
    158
    17-05-2006

DIegene zit/zat in de Wa jong. Zit nu in een reintergratie traject. Werkt gewoon nu maar zit onder t minimumloon. Dus vroeg me af of daar uitzonderingen voor zijn. Je krijgt dus pas vrijstelling als iemand tussen de 80-100% arbeidsongeschikt is?

beautifull lliar..

MVC Lid

Reacties
    412
    15-04-2012

Citaat Geplaatst door Miss_Avant Bekijk reactie
    DIegene zit/zat in de Wa jong. Zit nu in een reintergratie traject. Werkt gewoon nu maar zit onder t minimumloon. Dus vroeg me af of daar uitzonderingen voor zijn. Je krijgt dus pas vrijstelling als iemand tussen de 80-100% arbeidsongeschikt is?
    Klopt, als je tussen de 80 en 100 procent afgekeurd bent dan pas krijg je vrijstelling voor het bedrag dat je minimaal moet verdienen om je partner naar NL te halen. Maar de nieuwe en oude wajong is ook weer een verschil. Het is allemaal echt niet makkelijk.
    Event: Muslims with disabilities connected!

Ben of ken je iemand met een beperking en wil je aanwezig zijn? like dan mijn pagina en meld je aan. Zo blijf je ook op de hoogte van alle ontwikkeling. https://www.facebook.com/muslimswith...ref=ts&fref=ts

Ask me nothing!

Reacties
    5.945
    04-02-2007

Citaat Geplaatst door Miss_Avant Bekijk reactie

Wrm s diegene gaan werken als ie werkt voor n onder Bijstandsnorm?
    Wajong is dan beter toch... niet zo handig dit..

Klopt diegene kan het vergeten om een partner binnen te halen

Je moet oude Wajong hebben voor 2010
    En volledig arbeidsongeschikt
    En keuring arts laten zien etc
    Is inderdaad absoluut niet makkelijk allemaal

MVC Lid

Reacties
    412
    15-04-2012

Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Wrm s diegene gaan werken als ie werkt voor n onder Bijstandsnorm?
    Wajong is dan beter toch... niet zo handig dit..

Klopt diegene kan het vergeten om een partner binnen te halen

Je moet oude Wajong hebben voor 2010
    En volledig arbeidsongeschikt
    En keuring arts laten zien etc
    Is inderdaad absoluut niet makkelijk allemaal
    Hoe bedoel je een keuringsarts laten zien? IND neemt genoegen met het besluit van UWV als in de brief duidelijk staat dat je geen werkvermogen hebt oftewel duurzaam bent afgekeurd....

Het is indd niet slim om een traject in te gaan. Want ken verhalen van meiden die daardoor dus nu tussen wal en schip vallen. Ze verdienen veel te weinig om hun partner binnen te halen, maar afgekeurd worden ze never.

Het is helaas echt niet makkelijk allemaal tegenwoordig.... Moge Allah subhan wa ta3la het voor ons allen vergemakkelijken.

Ik ben Alhamdoulilah vandaag gebeld met de mededeling dat ik geen werkvermogen heb. Ben er blij mee omdat ik gewoon echt niet kan werken helaas.... en zo in de toekomst mijn partner makkelijker hierheen kan halen want ik maakte mij daar ook heel erg zorgen om

Ben of ken je iemand met een beperking en wil je aanwezig zijn? like dan mijn pagina en meld je aan. Zo blijf je ook op de hoogte van alle ontwikkeling. https://www.facebook.com/muslimswith...ref=ts&fref=ts

Ask me nothing!

Reacties
    5.945
    04-02-2007

Citaat Geplaatst door Moslimaa1990 Bekijk reactie
    Hoe bedoel je een keuringsarts laten zien? IND neemt genoegen met het besluit van UWV als in de brief duidelijk staat dat je geen werkvermogen hebt oftewel duurzaam bent afgekeurd....

Het is indd niet slim om een traject in te gaan. Want ken verhalen van meiden die daardoor dus nu tussen wal en schip vallen. Ze verdienen veel te weinig om hun partner binnen te halen, maar afgekeurd worden ze never.

Het is helaas echt niet makkelijk allemaal tegenwoordig.... Moge Allah subhan wa ta3la het voor ons allen vergemakkelijken.

Ik ben Alhamdoulilah vandaag gebeld met de mededeling dat ik geen werkvermogen heb. Ben er blij mee omdat ik gewoon echt niet kan werken helaas.... en zo in de toekomst mijn partner makkelijker hierheen kan halen want ik maakte mij daar ook heel erg zorgen om

Lees de voorwaarden de kleine letters
    De eisen!

Er staat duidelijk dat ze een laatste herkeuring willen zien van de arts
    Waarin staat hoe en wat er in je keuring geconstateerd is.

Dus als jij een papiertje hebt waarop staat dat jij geen werkvermogen hebt
    Die is afkomstig van een arts
    Voila

MVC Lid

Reacties
    48
    26-09-2008

Hallo allemaal.

Wat is een goede to do list als je partner eindelijk hier is?

Hoor graag van jullie

Salam alaikoem.

...

Reacties
    1.554
    25-12-2006

Salam dames,

Weet iemand hier hoe het zit als iemand met een belgische verblijfsvergunning. Hij is in het bezit van een elekstronische B kaart of hij ook naar nederland mag verhuizen? Welke regels zijn hieraan verbonden?

MVC Lid

Reacties
    412
    15-04-2012

Selaam o3laykom.

Ik zit met het volgende probleem. Mijn partber en ik zijn allebei vaiueel beperkt. Hij is volledig blind en ik ernstig slechtziend. Nu hoeft hij daarom Alhamdoulilah het examen Nederlands niet te doen. Echter wil hij wel heel graag de taal leren. De boeken kopen is geen is geen optie want ja we zien het beide niet. Ik heb al uitgevers gebeld delft gebeld en zelfs NT2 zelf maar niemand heeft een oplossing. Hij kan het om laten zetten in Braille maar dan moet hij eerst woonachtig zijn in Nederland. Heeft iemand van jullie toevallig een PDF bestand van een boek of zo? Eventueel tegen betaling uiteraard! Dan kan ik alles voor hem overschrijven in word. Nu zul je denken waarom koop je niet de online cursus? Ook die is helaas niet toegankelijk.

Help me out please! Moge Allah subhan wa ta3la jullie belonen.

MVC Lid

Reacties
    422
    20-11-2012

weet iemand wat je nodig hebt voor logiesverstrekking?