1. #1
    EIGENWIJS

    Reacties
    109
    14-12-2009

    Hoe weet je wanneer een jongen je leuk vindt

    Ik weet even niet hoe of wat en ik kan ook niet helder na denken.
    IK ben zoooo verliefd!! Niet normaal. Maar mijn vraag is..


    Hoe kan je nou weten wanneer een jongen jou leuk vind ??
    MIsschien een stomme vraag voor jullie maar voor mij is het handig

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    574
    08-01-2006

    Als hij je vaakt belt/sms't.. Veel aandacht geeft..
    Elke traan die je laat vallen voor het vrezen van Allah swt kan een hele oceaan van vuur doven..Laat tranen vallen voor Allah swt..en als je nie kan huilen Huil dan omdat je niet kan huilen

  3. #3
    In het ♥ van H

    Reacties
    1.091
    29-08-2010

    Citaat Geplaatst door Watermannetje Bekijk reactie
    Als hij je vaakt belt/sms't.. Veel aandacht geeft..

    Dat hoeft niet altijd zo te zijn.
    Misschien verveelt ie zich en begint ie veel te bellen en smsen.
    Hij kan je ook veel aandacht geven omdat hij iets van jou wilt hebben.
    Je weet dat hij je leuk vindt wanneer jou hart sneller klopt als je met hem bent en andersom.
    En wanneer hij veel over de toekomst met je praat.
    Zoiets voel je gewoon aan.


    Ik hou van H





  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    574
    08-01-2006

    Citaat Geplaatst door Zijn_Vrouwtjuh Bekijk reactie
    Dat hoeft niet altijd zo te zijn.
    Misschien verveelt ie zich en begint ie veel te bellen en smsen.
    Hij kan je ook veel aandacht geven omdat hij iets van jou wilt hebben.
    Je weet dat hij je leuk vindt wanneer jou hart sneller klopt als je met hem bent en andersom.
    En wanneer hij veel over de toekomst met je praat.
    Zoiets voel je gewoon aan.


    Hoe voel je dat? Sommige kunnen ook heel goed spelen dat zij je te gek vinden.. Dus volgens mij weet je het nooit echt zeker of een jongen je echt leuk vindt.. De tijd samen zijn zal het leren denk ik
    Elke traan die je laat vallen voor het vrezen van Allah swt kan een hele oceaan van vuur doven..Laat tranen vallen voor Allah swt..en als je nie kan huilen Huil dan omdat je niet kan huilen

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    4.474
    31-10-2006

    Citaat Geplaatst door Watermannetje Bekijk reactie
    Als hij je vaakt belt/sms't.. Veel aandacht geeft..

    meid dat zijn juist de players die daar hun job van maken , ik bedoel maar dat wil niets zeggen, hij wil je miss dan gewoon stapel gek maken , of hij wil iets van jou

  6. #6
    In het ♥ van H

    Reacties
    1.091
    29-08-2010

    Citaat Geplaatst door Watermannetje Bekijk reactie
    Hoe voel je dat? Sommige kunnen ook heel goed spelen dat zij je te gek vinden.. Dus volgens mij weet je het nooit echt zeker of een jongen je echt leuk vindt.. De tijd samen zijn zal het leren denk ik
    Lieve schat, als ze spelen dan hebben ze zij zich zelf ermee.
    Ooit zal een andere komen die hen ook zal flashen.
    Het is een heel aparte gevoel, moeilijk te beschrijven.
    Je voelt je dan zo op je gemak.
    Hij neemt en waardeert je om hoe en wie je bent.
    En sowieso weet je het pas 100% als men de grote stap neemt en samen onder 1 dak woont.


    Ik hou van H





  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    574
    08-01-2006

    Citaat Geplaatst door idd Bekijk reactie
    meid dat zijn juist de players die daar hun job van maken , ik bedoel maar dat wil niets zeggen, hij wil je miss dan gewoon stapel gek maken , of hij wil iets van jou




    Dus de jongens die één keer in de zoveel tijd bellen en zeggen '' ik heb je gemist '' of '' schatje'' vallen onder welke categorie? Of die zijn niet verliefd of vinden je noch leuk

    tegenwoordig weet ik het allemaal niet meer met de marokkaanse man
    Elke traan die je laat vallen voor het vrezen van Allah swt kan een hele oceaan van vuur doven..Laat tranen vallen voor Allah swt..en als je nie kan huilen Huil dan omdat je niet kan huilen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    70
    05-09-2010

    Als ze aan je zitten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    818
    29-08-2010

    Mijn definitie;
    liefde is liefde en kan op verschillende manieren worden bezien en uitgedrukt.

    Men spreekt over liefde tussen twee 'soulmates' als men bij elkaar zichzelf kan zijn. Als men zich veilig voelt bij zijn of haar partner en men alles kan zeggen zonder beschaamd te zijn of zonder bang te zijn dat het verkeerd overkomt of dat hij of zij jou gaat uitlachen. Liefde begint in het hart en wordt uitgedrukt in woorden of gebaren. Je kan dankzij je partner lachen, je kan hem of haar vertrouwen en plezier maken met z'n twee.

    Een vertrouwde band moet er zijn, een relatie begint met het vertrouwen. Wat is een relatie waard zonder vertrouwen ?
    Niets, een relatie is niets waard zonder vertrouwen. Men maakt er soms een illusie van en zegt dat het vertrouwen er is terwijl diegene toch veel dingen gaat controleren en er achter zien te komen.
    Is dat vertrouwen ? Noemt men dat vertrouwen?

    Samen herinneringen ophalen en samen die herinneringen maken. Als je nog maar de neiging krijgt om aan je partner te denken al een glimlach krijgt en men krijgt meteen het gevoel bij diegene van 'dit is hem of haar.' 'Hij is het.' Heb je dat niet, doe geen moeite het zal niet komen.

    Misschien komt het dan wel, maar dan is het niet ware liefde.
    Want ware liefde begint bij het begin en heeft geen einde. Ware liefde doorstaat alles. Men weet dat het leven geen sprookje is en dat ons pad niet rechtstreek naar onze eindbestemming brengt. Maar ware liefde doorstaat dit pad; Alle afdalingen en alle hellingen. Alle bochten en alle hindernissen.

    We mogen hem of haar pas dé ware noemen, als jou hart sneller begint te kloppen bij zijn/haar verschijning. Als hij/zij jou vlindertjes in je buik bezorgd. En als diegene jou doet zweven.
    Samen zijn we sterker dan alleen.

    Liefde is prachtig en speciaal, dus behandel het goed. We kunnen niet zonder en soms zijn we ook beter af zonder. Maar toch, ons leven is begon in liefde op verschillende manieren en zal eindigen met/in liefde.
    Dit komt van een andere topic van me.
    Als je dit ervaart en meemaakt, dan ben je verliefd en is hij verliefd op jou. ^_^

    can't touche.


  10. #10
    In het ♥ van H

    Reacties
    1.091
    29-08-2010

    Citaat Geplaatst door Onvoorspelbaar. Bekijk reactie
    Dit komt van een andere topic van me.
    Als je dit ervaart en meemaakt, dan ben je verliefd en is hij verliefd op jou. ^_^
    We mogen hem of haar pas dé ware noemen, als jou hart sneller begint te kloppen bij zijn/haar verschijning. Als hij/zij jou vlindertjes in je buik bezorgd. En als diegene jou doet zweven.
    Samen zijn we sterker dan alleen.


    Ik hou van H





  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    818
    29-08-2010

    Citaat Geplaatst door Zijn_Vrouwtjuh Bekijk reactie
    We mogen hem of haar pas dé ware noemen, als jou hart sneller begint te kloppen bij zijn/haar verschijning. Als hij/zij jou vlindertjes in je buik bezorgd. En als diegene jou doet zweven.
    Samen zijn we sterker dan alleen.
    ^_^

    can't touche.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    49
    09-09-2010

    Jah moeilijk

  13. #13
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Als hij het je vertelt?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    746
    11-09-2010

    Dat verschilt denk ik per persoon.. de een gaat proberen je aandacht te trekken en de ander kan heel verlegen worden en je ontwijken (terwijl die mss bijna nooit verlegen is), waardoor je denkt dat ie je niet ziet zitten?
    maar ik denk wel dat als een jongen echt voor je wil gaan dat ie vroeg of laat wel de stap zal durven te nemen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    352
    23-03-2005

    Maar wat nou als een jongen je weleens
    In de nacht belt en of msn't is dat ook een teken.