Poll resultaten: Ik...

Stemmers
1149. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ben een stille lezer.

    924 80,42%
  • lees mee en reageer periodiek.

    165 14,36%
  • lees mee en ben een frequent poster.

    60 5,22%
  1. #8551
    MVC Lid

    Reacties
    371
    22-02-2010

    In een woord prachtig!
    Je kan super mooi schrijven en heel duidelijk. Je laat de spanning er zeker in maar maakt het elke keer goed!
    Ik ben al zeker fan en krijg er geen genoeg van!
    Wauw..
    Gr. Naiiima
    Yuu

  2. #8552
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door Naiiima Bekijk reactie
    In een woord prachtig!
    Je kan super mooi schrijven en heel duidelijk. Je laat de spanning er zeker in maar maakt het elke keer goed!
    Ik ben al zeker fan en krijg er geen genoeg van!
    Wauw..
    Gr. Naiiima
    Dankjewel voor het mooie compliment, leuk om te lezen. Hoop wel dat je niet heel de topic hebt lopen door scrollen.
    Al mijn verhalen zijn als E-book te downloaden op mijn website.
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  3. #8553
    MVC Lid

    Reacties
    371
    22-02-2010

    Eigenlijk heb ik wel zitten door scrollen. Het was de moeite waard! Maar ik zal eens een kijkje nemen op de site. Dank je wel moet nog een paar andere verhalen van je lezen.
    Yuu

  4. #8554
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Degenen die zichzelf altijd al hebben afgevraagd hoe het de personages uit dit verhaal en 'Verleid door de illusie' vergaan is, krijgen daar een antwoord op in mijn meest recente verhalen 'Terechtgestelde onschuld' en 'Vrijgesproken onschuld'. Deze twee verhalen (en al mijn oude verhalen) zijn te downloaden als E-book op mijn website: Allround writings Elena




  5. #8555
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    je bent een geweldige schrijfster heb al je verhalen gelezen via je website helaas alleen je laatste verhaal heb ik niet knnen lezen omdat ik me moest aanmelden en dan krijg ik een code maar helaas nooit gehad

    moet je wel zeggen dat ik een stille lezer
    ga zo verder met nog meer verhalen,ik verdwaal en leef me helemaal in je verhalen

  6. #8556
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door hhv Bekijk reactie
    je bent een geweldige schrijfster heb al je verhalen gelezen via je website helaas alleen je laatste verhaal heb ik niet knnen lezen omdat ik me moest aanmelden en dan krijg ik een code maar helaas nooit gehad

    moet je wel zeggen dat ik een stille lezer
    ga zo verder met nog meer verhalen,ik verdwaal en leef me helemaal in je verhalen

    Je krijgt die code vanzelf toegestuurd als je een inhoudelijke reactie hebt geplaatst over deel 1. Je hoeft je verder nergens extra aan te melden ofzo. Als je natuurlijk niet reageert kan ik ook niet weten dat je interesse hebt in het verhaal en je vervolgens een code sturen.

    Bedankt voor de complimenten, laat af en toe bij van je horen zou ik zeggen, dan kan je ook mijn nieuwe verhalen meevolgen.
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  7. #8557
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    He dankje wel heb de code ontvangen en gisteren wollah alle vervolgen gelezen achter elkaar. Ben pas rond half twee naar bed
    gegaan ik kon niet meer stoppen. Ik kijk uit naar volgende vervolgen.

  8. #8558
    MVC Lid

    Reacties
    62
    22-04-2014

    Ik ga ook maar aan je verhalen beginnen. Heb me aangemeld en ga nu beginnen met lezen. Ben benieuuwdd!!

  9. #8559
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe verifieer ik mijn mailadres om in te kunnen loggen?
    -

    True.


  10. #8560
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door hhv Bekijk reactie
    He dankje wel heb de code ontvangen en gisteren wollah alle vervolgen gelezen achter elkaar. Ben pas rond half twee naar bed
    gegaan ik kon niet meer stoppen. Ik kijk uit naar volgende vervolgen.
    Heel leuk om te lezen! Hoop snel een nieuw vervolg te plaatsen.


    Citaat Geplaatst door tamghat_2014 Bekijk reactie
    Ik ga ook maar aan je verhalen beginnen. Heb me aangemeld en ga nu beginnen met lezen. Ben benieuuwdd!!
    Welkom, en veel leesplezier toegewenst!


    Citaat Geplaatst door ZAKENVROUW__ Bekijk reactie
    Hoe verifieer ik mijn mailadres om in te kunnen loggen?
    Om jezelf te registreren op de website moet je niets anders doen dan je via die aanmeld/inlogknop op de startpagina registreren. Vanaf dan heb je meteen toegang tot alle pagina's.

    Om te reageren is het wel nodig dat je je e-mailadres verifieert, tenzij je reageert als gast. Normaal gezien heb je een mailtje ontvangen van Disqus. In dat mailtje staat een link en daar moet je op klikken om te verifiëren. Kan wel zijn dat dat mailtje in je spam map is terechtgekomen.
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  11. #8561
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Nieuw verhaal: Labyrint


    Hoewel ik nog volop bezig ben met het afronden van mijn verhaal 'Vrijgesproken onschuld' ben ik ondertussen al de grote lijnen van mijn nieuw verhaal aan het uitwerken. Een verhaal dat ik eigenlijk al jarenlang heb willen schrijven, maar waar ik me nu ook echt pas klaar voor voel.

    Bij deze laat ik dan ook met veel plezier de trailer van 'Labyrint' op jullie los! Het verhaal zal eind maart, begin april van start gaan. Met het lanceren van deze trailer kunnen jullie je ook alvast beginnen inschrijven voor de lezersgroep @ http://allroundwritings.wix.com/elena/labyrint

    Eenmaal aangemeld ontvang je als eerste bericht wanneer het verhaal van start gaat en ontvang je notificaties van nieuwe vervolgen. Ook dit verhaal zal beschermd worden met een paswoord. Alleen leden van de lezersgroep krijgen en behouden toegang tot het verhaal op voorwaarde dat ze minstens één keer per maand een inhoudelijke reactie plaatsen.

    Tot slot wil ik degenen die gestemd hebben bedanken om mee te denken over de namen voor de voornaamste personages. Deze namen zijn het uiteindelijk geworden: Mila, Finn, Reda, Qasim, Noor en Alain. Binnenkort zullen jullie ontdekken welke karakters er achter de namen schuilgaan en hoe ze jullie een jaarlang van leesplezier zullen voorzien!

    Ik hoop dat jullie zullen genieten van de trailer en ik kijk er naar uit om jullie eerste bedenkingen te lezen!


    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  12. #8562
    MVC Lid

    Reacties
    1
    30-11-2016

    Hey meid,

    Ik wil je even zeggen dat je echt prachtig schrijft. Iedereen kan zich in de hoofdpersoon inleven en dat is echt goed van je. Ik ken geen mensen die zo goed kunnen schrijven echt mooi. Je kunt door hoe je schrijft zelfs boeken schrijven want het is echt goed!!
    Je mag trots zijn op je talent werkelijk waar ik ben echt onder de indruk.

    Ga zo door!!

    Ik reageer normaal nooit en ben een Stille lezer maar jou moest ik echt even zeggen dat je prachtig schrijft!! Ma Shaa Allah echt prachtig gewoon!!

  13. #8563
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door BoeffGipsyy Bekijk reactie
    Hey meid,

    Ik wil je even zeggen dat je echt prachtig schrijft. Iedereen kan zich in de hoofdpersoon inleven en dat is echt goed van je. Ik ken geen mensen die zo goed kunnen schrijven echt mooi. Je kunt door hoe je schrijft zelfs boeken schrijven want het is echt goed!!
    Je mag trots zijn op je talent werkelijk waar ik ben echt onder de indruk.

    Ga zo door!!

    Ik reageer normaal nooit en ben een Stille lezer maar jou moest ik echt even zeggen dat je prachtig schrijft!! Ma Shaa Allah echt prachtig gewoon!!
    Dankjewel voor je mooie reactie! Echt superleuk om te lezen.
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  14. #8564
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Aan degenen die er hun dagbezigheid van maken om voortdurend dit - en mijn andere verhalen - naar Wattpad te kopiëren en dan vervolgens mij blokkeren in de veronderstelling dat ik de verhalen niet kan zien: Voortaan dien ik meteen een copyright claim in met alle gevolgen van dien. Internet is nooit anoniem, bij misbruik kan je identiteit altijd achterhaald worden.

    HET IS NIET TOEGESTAAN OM DIT VERHAAL TE KOPIEREN EN ELDERS TE PUBLICEREN, OOK NIET MET VERMELDING DAT HET VAN MAROKKO.NL KOMT. ZONDER MIJN TOESTEMMING MAG ER NIETS GEKOPIEERD WORDEN.

    Wie geïnteresseerd is in mijn verhalen, ze zijn allemaal als E-book te downloaden op mijn website.
    http://allroundwritings.wixsite.com/elena
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  15. #8565
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009



    “Geef een boek uit!” Het is iets dat ik de afgelopen jaren best wel vaak heb gehoord van mijn lezers, maar tegelijkertijd is het nooit echt een ambitie geweest. Ik stond en sta daar nog steeds erg twijfelachtig tegenover. Persoonlijk denk ik niet dat mijn publiek al groot genoeg is om van de verkoop een succes te maken en ik weet ook niet of mijn schrijfkunsten zo goed zijn waardoor onbekenden geneigd zijn om mijn boek te kopen. Daarnaast twijfel ik eraan of ‘in stilte schrijven’ iets voor mij is. De lezersreacties tijdens het schrijven hebben toch altijd een beetje mee mijn verhalen gemaakt.

    Eerlijk, ik dacht en denk dat ik nog lang niet op het niveau zit van een professioneel schrijver. Hoe dan ook heb ik recent een leuk berichtje ontvangen van iemand die professioneel bezig is met literatuur en me op basis van een aantal fragmenten die ze had gelezen aanraadde om toch eens een manuscript in te sturen.

    Maar zelfs daar komt veel bij kijken. Tijd en energie, maar ook geld. Een manuscript zou ik toch het liefst professioneel laten nakijken. Kortom, alvorens ik ook maar iets onderneem wil ik toch even goed bekijken of dit echt wel allemaal de moeite loont. Na een kleine oppervlakkige opiniepeiling op Facebook en Instagram kreeg ik op een dag tijd toch al een kleine honderd positieve stemmen. Daar werd ik natuurlijk erg blij van en daarom heb ik dus besloten om het toch iets grondiger te onderzoeken en er al mijn websiteleden bij te betrekken.

    Op mijn website vinden jullie vanaf vandaag een poll met een aantal gerichte vragen waarvan ik hoop dat ze door zoveel mogelijk lezers beantwoord worden. De poll is anoniem omdat ik vooral wil dat jullie eerlijk zijn. Aan het eind heb jullie wel de mogelijkheid om jullie e-mailadres in te geven als jullie op de hoogte willen worden gehouden.

    Mijn website telt 1500 geregistreerde leden. Pas na 750 positieve antwoorden zal ik geneigd zijn om er ook echt iets mee te doen. Kortom, de kans is klein dat jullie ooit een boek van mij in de winkels zien liggen. Zelfs al stuur ik een manuscript in dan is het nog niet gezegd dat er een uitgever is die er ook echt potentieel in ziet. Maar hey, soms kan het geen kwaad om te dromen.

    Klik hier om naar de poll te gaan

    Bedankt alvast voor jullie deelname!

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

Tags voor deze discussie