Poll resultaten: Ik...

Stemmers
1145. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ben een stille lezer.

920 80,35%
  • lees mee en reageer periodiek.

165 14,41%
  • lees mee en ben een frequent poster.

60 5,24%
+ Reageer
Pagina 572 van 572 EersteEerste ... 522 547 562 570 571 572
8.566 tot 8.567 van 8567
    MVC Lid

Reacties
    4.868
    28-09-2009

“Geef een boek uit!” Het is iets dat ik de afgelopen jaren best wel vaak heb gehoord van mijn lezers, maar tegelijkertijd is het nooit echt een ambitie geweest. Ik stond en sta daar nog steeds erg twijfelachtig tegenover. Persoonlijk denk ik niet dat mijn publiek al groot genoeg is om van de verkoop een succes te maken en ik weet ook niet of mijn schrijfkunsten zo goed zijn waardoor onbekenden geneigd zijn om mijn boek te kopen. Daarnaast twijfel ik eraan of ‘in stilte schrijven’ iets voor mij is. De lezersreacties tijdens het schrijven hebben toch altijd een beetje mee mijn verhalen gemaakt.

Eerlijk, ik dacht en denk dat ik nog lang niet op het niveau zit van een professioneel schrijver. Hoe dan ook heb ik recent een leuk berichtje ontvangen van iemand die professioneel bezig is met literatuur en me op basis van een aantal fragmenten die ze had gelezen aanraadde om toch eens een manuscript in te sturen.

Maar zelfs daar komt veel bij kijken. Tijd en energie, maar ook geld. Een manuscript zou ik toch het liefst professioneel laten nakijken. Kortom, alvorens ik ook maar iets onderneem wil ik toch even goed bekijken of dit echt wel allemaal de moeite loont. Na een kleine oppervlakkige opiniepeiling op Facebook en Instagram kreeg ik op een dag tijd toch al een kleine honderd positieve stemmen. Daar werd ik natuurlijk erg blij van en daarom heb ik dus besloten om het toch iets grondiger te onderzoeken en er al mijn websiteleden bij te betrekken.

Op mijn website vinden jullie vanaf vandaag een poll met een aantal gerichte vragen waarvan ik hoop dat ze door zoveel mogelijk lezers beantwoord worden. De poll is anoniem omdat ik vooral wil dat jullie eerlijk zijn. Aan het eind heb jullie wel de mogelijkheid om jullie e-mailadres in te geven als jullie op de hoogte willen worden gehouden.

Mijn website telt 1500 geregistreerde leden. Pas na 750 positieve antwoorden zal ik geneigd zijn om er ook echt iets mee te doen. Kortom, de kans is klein dat jullie ooit een boek van mij in de winkels zien liggen. Zelfs al stuur ik een manuscript in dan is het nog niet gezegd dat er een uitgever is die er ook echt potentieel in ziet. Maar hey, soms kan het geen kwaad om te dromen.

Klik hier om naar de poll te gaan

Bedankt alvast voor jullie deelname!

MVC Lid

Reacties
    1
    02-12-2017

Hey meid,

Je schrijft echt prachtig! Labyrinth wordt zeker ook een hit, ik kan nu al niet meer wachten op een vervolg!

Tags voor deze discussie

Stap nu over!