1. #1
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Hoeveel kost de bedevaart naar Mekka.

    Hoeveel kost dat nou per persoon ? Iemand een schatting ongeveer?

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  2. #2
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Niemand een familielid die gaat?

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.115
    13-09-2008

    Ter info: prijzen verschillen per reisorganisatie en je eigen wensen uiteraard, hier krijg je een idee over de gangbare prijzen voor de Hadj 2010:

    http://www.gazelle-travel.com/nl/cat...hadj-pakketen/


    wassalam.

    Een man vroeg de Boodschapper van Allah: “Welk aspect van de Islam is het beste?” Hij antwoordde: “Voed en groet degenen die je kent en degenen die je niet kent."”Niemand van u is een ware gelovige, totdat hij voor zijn broeder of zuster wenst wat hij ook voor zichzelf wenst."



  4. #4
    Red rose.

    Reacties
    1.245
    17-04-2005

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Hoeveel kost dat nou per persoon ? Iemand een schatting ongeveer?
    Mijn zus en haar man hebben 7000 euro betaald ook met twee kinderen.
    en dit is van twee jaar geleden prijzen stijgen jaarlijks.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    576
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door cleopatrix Bekijk reactie
    Ter info: prijzen verschillen per reisorganisatie en je eigen wensen uiteraard, hier krijg je een idee over de gangbare prijzen voor de Hadj 2010:

    http://www.gazelle-travel.com/nl/cat...hadj-pakketen/


    wassalam.
    Ik vind dat eigenlijk heel goedkoop. Is die organisatie betrouwbaar, en wat is het exacte verschil tussen de paketten??????? Iets andere data, maar voor de rest?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.115
    13-09-2008

    Citaat Geplaatst door Muslim_NL Bekijk reactie
    Ik vind dat eigenlijk heel goedkoop. Is die organisatie betrouwbaar, en wat is het exacte verschil tussen de paketten??????? Iets andere data, maar voor de rest?

    Het verschil zit in de gebruikte accomodatie in de verschillende pakketten in Medina en de gebruikte tenten.Alleen de budjet Hadj is korter van reisduur. Ik ken deze reisorganisatie niet persoonlijk, helaas. Dus kan ik niets zeggen ter aanbeveling. Wellicht iemand anders wel. Of je kan ze eens bellen voor nog meer info of nog beter bij ze langs gaan voor een eigen indicatie om tot een oordeel te kunnen komen over deze reisorganisatie. Ik heb de site overigens alleen als indicatie voor de gehanteerde Hadj prijzen geplaatst.

    Een man vroeg de Boodschapper van Allah: “Welk aspect van de Islam is het beste?” Hij antwoordde: “Voed en groet degenen die je kent en degenen die je niet kent."”Niemand van u is een ware gelovige, totdat hij voor zijn broeder of zuster wenst wat hij ook voor zichzelf wenst."



  7. #7

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    576
    10-02-2010

    Citaat Geplaatst door cleopatrix Bekijk reactie
    Het verschil zit in de gebruikte accomodatie in de verschillende pakketten in Medina en de gebruikte tenten.Alleen de budjet Hadj is korter van reisduur. Ik ken deze reisorganisatie niet persoonlijk, helaas. Dus kan ik niets zeggen ter aanbeveling. Wellicht iemand anders wel. Of je kan ze eens bellen voor nog meer info of nog beter bij ze langs gaan voor een eigen indicatie om tot een oordeel te kunnen komen over deze reisorganisatie. Ik heb de site overigens alleen als indicatie voor de gehanteerde Hadj prijzen geplaatst.
    Ik vind die prijzen dus niet representatief zoals eerder gezegd, maar dank je wel :-).

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.115
    13-09-2008

    Citaat Geplaatst door Muslim_NL Bekijk reactie
    Ik vind die prijzen dus niet representatief zoals eerder gezegd, maar dank je wel :-).

    Graag gedaan hoor! TS wilde een indicatie voor de Hadj van 2010 dus zodoende. Het is voor een ieder weer anders wat deze of gene te besteden heeft om toch op bedevaart te kunnen gaan. Ghair insha `Allah.Hopelijk vind je een goed en betrouwbare reisorganisatie!

    Een man vroeg de Boodschapper van Allah: “Welk aspect van de Islam is het beste?” Hij antwoordde: “Voed en groet degenen die je kent en degenen die je niet kent."”Niemand van u is een ware gelovige, totdat hij voor zijn broeder of zuster wenst wat hij ook voor zichzelf wenst."



  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    576
    10-02-2010

    Je hebt pakketten en je hebt pakketten

    Wat zit er in het ene en wat zit er in de ander?

  11. #11
    Knowledge

    Reacties
    2.140
    20-02-2010

    Citaat Geplaatst door kzroosje Bekijk reactie
    Mijn zus en haar man hebben 7000 euro betaald ook met twee kinderen.
    en dit is van twee jaar geleden prijzen stijgen jaarlijks.
    7000 euro de bedevaart naar mekka? Dat geloof ik niet.
    The Last Prophet (PBUH) said: "Verily the one who recites the Qur'an beautifully, smoothly, and precisely, he will be in the company of the noble and obedient angels. And as for the one who recites with difficulty, stammering or stumbling through its verses (because he doesn't know how to read it but is trying to), then he will have TWICE that reward."

  12. #12
    Red rose.

    Reacties
    1.245
    17-04-2005

    Citaat Geplaatst door al-9owwah Bekijk reactie
    7000 euro de bedevaart naar mekka? Dat geloof ik niet.
    Jawel dat hebben ze echt betaald het gaat wel om twee volwassenen en twee kinderen.