1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    122
    01-03-2002

    Meiden check deze site voor jullie

    Salaam oe aleikoem mensen,

    Tot mijn grote verbazing is de thread die ik geplaatst had over die meiden site verdwenen....dus hier krijgen jullie die link nogmaals:

    Http://communities.msn.nl/Onlyformoslimmeisjes

    het beste wat je kunt doen is je aanmelden ,zodat je lekker actief mee kan doen.Je hebt er ook een prikbord.En je kunt lekker chatten met andere moslimzusters....
    Het ziet er nogt eegjes uit,maar dat komt doordat ik pas een paar daagjes begonnen ben.
    Mochten jullie zelf ook ideetjes hebben,of leuke artikeltjes,mail me dan zodat we gezamelijk de site vol kunnen krijgen (hier kunnen we ook broeders bij gebruiken).

    wa aleikoem salaam!
    wa aleikoem salaam wa rahmatoe Alah wa Barakatoe.....

    Voor de zusters..Klik hieronder:
    http://communities.msn.nl/ONLYFORMOSLIMMEISJES

  2. #2
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Thumbs up

    Salamu alaikuum sis.......leuk dat er nu een chtbox voor moslimmeisjes is..heb het adres opgeschreven en ga de andere zusters mailen, wie weet chatten?......mocht je hulpt nodig hebben, mail me je weet maar nooit hoe ik je kan helpen, Insha Allah zal Allah jou belonen voor datgene wat je doen.........ma'assalama Sahira.......

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    122
    01-03-2002

    wa aleikie salaam lieve zuster van me,

    Ik kan inderdaad wel wat hulp gebruiken...als je leuke onderwerpen hebt die ik kan plaatsen mail me dan,of als je zelf ook een artikle voor me hebt..Verder kom ik ook heel ver..als jij je ook aanmeldt...MOge ALLAH je belonen ya oegtie..en djazakkalah dat je het adres door zal geven.,..Masha'allah oegtie!
    Misschien kunnen we het ooit zo regelen dat we ooit een middagje regelen waar alle moslimmeisjes die zich aan hebben gemeld samen kunnen gaan bidden en daarna allemaal leuke dingen doen.
    Inshallaah,want ik barst van de ideeen...

    Broeders als jullie ook een goede artikel hebben,mail me dan..

    wa aleikoem salaam
    wa aleikoem salaam wa rahmatoe Alah wa Barakatoe.....

    Voor de zusters..Klik hieronder:
    http://communities.msn.nl/ONLYFORMOSLIMMEISJES

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    53
    16-02-2003

    lieve zuster,

    het is een mooie site

    jazaki allaho gajran voor het delen hiervan.

    als ik maar niet verslaafd raak he!


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    79
    06-01-2003

    Hihihi Masha'allah...
    Straight to the point...Straight to your heart....

  6. #6
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    Re: Meiden check deze site voor jullie

    Origineel gepost door moslima_17
    Salaam oe aleikoem mensen,

    Tot mijn grote verbazing is de thread die ik geplaatst had over die meiden site verdwenen....dus hier krijgen jullie die link nogmaals:

    Http://communities.msn.nl/Onlyformoslimmeisjes

    het beste wat je kunt doen is je aanmelden ,zodat je lekker actief mee kan doen.Je hebt er ook een prikbord.En je kunt lekker chatten met andere moslimzusters....
    Het ziet er nogt eegjes uit,maar dat komt doordat ik pas een paar daagjes begonnen ben.
    Mochten jullie zelf ook ideetjes hebben,of leuke artikeltjes,mail me dan zodat we gezamelijk de site vol kunnen krijgen (hier kunnen we ook broeders bij gebruiken).

    wa aleikoem salaam!

    salaam aleikoem

    :blauwkus: :stoer:

    leuk man zo toffffffffffff

    klasse

    wa aleikoem salaam
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.

  7. #7
    Kaaskopje

    Reacties
    254
    07-11-2002

    ik heb me bij je aangemeld!!! TOP MAN!!! (ik bedoel vrouw ;-) )
    Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven, terwijl jullie levenloos waren en Hij jullie toen tot leven bracht; waarop Hij jullie deed sterven, daarna doet Hij jullie herleven, en tenslotte zullen jullie tot Hem terugkeren.

    Soerah 2, vers 28

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.599
    28-12-2002

    Salam moslima
    Bedankt voor deze site, Hij is zeker mooi.
    Wa 3alaikoem salam

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    79
    06-01-2003

    Thanx meiden...
    Tallah aanmelden meiden en ook wat plaatsen he!

    Kom op met jullie kennis..en plaats alles wat je in je hartje en hoofdje hebt!
    Straight to the point...Straight to your heart....