1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-12-2002

    Henna keek me aan voor dat ze het doekje aannam...met een heese stem zei ze: menouwja eijdzie ienno (wat is dat, mijn kind) ik vertelde haar het hele verhaal... Henna had niet veel kracht maar met dat beetje kracht dat ze had, heeft ze me duidelijk gemaakt dat ik er niet goed aan had gedaan het doekje aan te nemen... Waarom zou henna nu een doekje geven aan een vrouwtje en dat daarna terugwillen???
    Henna dwong me het doekje meteen weg te gooien s'avonds in een beekje. Ik snapte het niet maar ik zag dat henna moe was en wou haar niet met andere vragen belasten dus stopte ik het doekje in mijn zak om het s'avonds weg te gooien.
    Ik was nog steeds niet bekomen van mijn jetlag en had al veel meegemaakt dus besloot ik een dutje te gaan doen....ik kon het oud vrouwtje moeilijk uit mijn hoofd zetten en allerlei vragen hielden me bezig...wat was dat doekje nou? wat wil ze van Henna? waarom moet ik dat doekje nou precies s'avonds weggooien en waarom in een beekje? ...met al die vragen in gedachte viel ik in slaap...

    Een krijsend geluid maakte me wakker, ik stond meteen op en zag dat iedereen aan het huilen was..oh jeee, het ergste kwam in me op...ik Liep meteen naar de woonkamer waar henna lag...Mijn tantes en ooms die ik nog niet had gezien, zaten allemaal in de woonkamer waardat mijn henna lag.De woonkamer was vol, ik zag mijn moeder niet zitten. oh nee zeg niet dat het waar is....henna is dood!!!nee!!!ik wil het niet geloven!!! Net was henna nog aan de beterhand. Ze heeft zelfs met mij gesproken. Waarom moest ik net nou gaan slapen?? Ik wist niet wat ik moest doen, iedereen schreeuwde en huilde erop los. mijn moeder riep : eYemma innou!!eyemma innou!!! Ik liep naar mijn moeder en zei: Yemma!!yemma en huilde met haar mee!!Mijn allerliefste henna was weg, ik zou haar nooit meer kunnen spreken, nooit meer naar haar verhaaltjes kunnen luisteren.....Het deed pijn, zo pijn...
    Bewaar een geheim en het is uw slaaf, vertel het verder en het is uw meester

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16
    16-12-2002

    hallo mensen,
    ik heb nog geen tijd gehad om mijn verhaal verder te maken...blijkbaar hebben jullie ook geen tijd gehad om het te lezen...

    Morgen schrijf ik verder ik moet nu vlug door... je weet wel FAMILIEbezoek..

    Tot morgen dan maar
    groetjes mounira
    Bewaar een geheim en het is uw slaaf, vertel het verder en het is uw meester