1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Maagden vlies correctie

    Citaat Geplaatst door DeBeste
    Hey meiden,hoe denken jullie over maagdenvlies correctie ik ben er wel benieuwd na...zijn er hier meiden die dat gedaan hebben enzo?of kennen jullie iemand die het gedaan heeft...ik zelf vind het niet kunnen,zo kan iedereen doen wat ze willen en voor hun man schijnheilig spelen dat ze nog maagd zijn enzo maarja ik wil jullie mening hierover wel horen
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-07-2004

    ach meid kom toch uit het stenentijdperk

    ten eerste kan een man nooit precies aanvoelen of een vrouw wel/geen maagd is

    ten tweede is het maagdenvlies niet een afgesloten vlies maar een randje in de vagina, wat ook al kan doorscheuren bij ballet/turnen/zwemmen enz enz ENZ

    ik persoonlijk geef marokkaanse ouders de schuld die hun kinderen niet fatsoendelijk kunnen voorlichten over seks
    Miss Wild Thing Temptation Is a Game...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    198
    05-05-2004

    wallahilaaaaa

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-07-2004

    lieve meid toch, hoe weet jij zo zeker wat een man voelt? spreek je uit ervaring.....
    Miss Wild Thing Temptation Is a Game...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-07-2004

    ja ja we kijken allemaal programma's meid, fictie heet dat
    Miss Wild Thing Temptation Is a Game...

  6. #6
    Queen of Damned

    Reacties
    123
    12-06-2004

    Re: Maagden vlies correctie

    Origineel gepost door DeBeste
    Hey meiden,hoe denken jullie over maagdenvlies correctie ik ben er wel benieuwd na...zijn er hier meiden die dat gedaan hebben enzo?of kennen jullie iemand die het gedaan heeft...ik zelf vind het niet kunnen,zo kan iedereen doen wat ze willen en voor hun man schijnheilig spelen dat ze nog maagd zijn enzo maarja ik wil jullie mening hierover wel horen
    Ik ken er 2 die het hebben gedaan.
    Het schijnt wel meer zeer te doen de 2e keer.

    Een van de twee had trouwens nooit iets met een man gehad zei ze en ik geloof dat wel maar zij liet een controle doen door een tante ofzo en die zei dat ze geen maagd meer was.

    Ze heeft het toen laten doen, ze heeft nu wel een goed huwelijk, een man vind het vaak toch heel belangrijk (ook al zegt hij van niet) dat zijn bruid duidelijk maagd is.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7
    25-02-2004

    Hoe heeft die tante dat kunnen controleren?Wat een bullshit zeg
    Islam is de verlossing van de mensheid!!!

  8. #8
    Queen of Damned

    Reacties
    123
    12-06-2004

    Origineel gepost door Fidjoest321
    Hoe heeft die tante dat kunnen controleren?Wat een bullshit zeg
    Weet ik ook niet, het was wat vaag en ik heb niet echt over de details doorgevraagd omdat het me ook niet echt interesseerde.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    676
    30-09-2002

    kan je tante dat zomaar controleren.Hoe dannn??
    Trouwens dan zeggen heel veel meisjes dat ze naar de dokter gaan om het te controleren maar een dokter gaat er toch helemaal in poeren. Dus dan ben je zeker ontmaagd OF is daar een andere manier voor. want het lijkt mij wel een geruststelling als je weet dat het goed zit. Ik weet van mezelf dat ik maagd ben maar toch je weet maar nooit of het niet tijdens het springen of sporten of weet ik veel wat is kapot gegaan. Wejooo dit is echt ziekkk man maken we ons druk terwijl bijna al die eikels geen maagd meer zijn.

  10. #10
    LTMY

    Reacties
    176
    11-04-2004

    precies ...we maken ons zorgen terwijl bijna alle manen ontmaagd zijn.........maaar om maagd te zijn vooor het heuwelijk blijft altijd spannend
    setiti sittat ya sharkiya ya siti Sitaaat

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    676
    30-09-2002

    Ja het is inderdaad spannend. Daar heb je helemaal gelijk in maar het feit dat wij bang moeten zijn dat er mischien wel geen bloed uitkomt. En hun zich nergens zorgen over hoefen te maken. Dat is toch te bizar voor woorden.

  12. #12
    Queen of Damned

    Reacties
    123
    12-06-2004

    Origineel gepost door najima_i
    Ja het is inderdaad spannend. Daar heb je helemaal gelijk in maar het feit dat wij bang moeten zijn dat er mischien wel geen bloed uitkomt. En hun zich nergens zorgen over hoefen te maken. Dat is toch te bizar voor woorden.
    Het verschilt gelukkig per man. De een maakt het niet uit of je maagd bent, de ander kropt zijn frustraties op als je niet gebloed hebt. Als je in Nederland bent opgegroeid heb je een beetje de naam natuurlijk ook er maar wat op los te leven.

    Doe ik trouwens ook

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    166
    23-05-2003

    HEY MAAR SOMMIGE MEIDEN ZIJN NOG MAAGD DAT ZEGGEN ZE DAN MAAR BLOEDEN NIET
    EN STRAKS DENKT DE MAN DAT ZE NIE MEER MAAGD IS EN HAAR AANSPREEKT OVER DAT ZE BIJV. HEEFT GELOGEN EN BLA BLA BLA

    MAAR ZE IS ECHT MAAGD

    DAT LIJKT ME ERG

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-08-2004

    Origineel gepost door elhousaima_girl
    HEY MAAR SOMMIGE MEIDEN ZIJN NOG MAAGD DAT ZEGGEN ZE DAN MAAR BLOEDEN NIET
    EN STRAKS DENKT DE MAN DAT ZE NIE MEER MAAGD IS EN HAAR AANSPREEKT OVER DAT ZE BIJV. HEEFT GELOGEN EN BLA BLA BLA

    MAAR ZE IS ECHT MAAGD

    DAT LIJKT ME ERG

    Een vraag wie heeft ooit gezegd dat vrouwen moeten bloeden bij de eerste keer.

    Ik weet van mijn zelf toen ik het voor het eerst deed met mijn man ging ik niet eens bloeden dus ik maakte me niet druk want ik wist dat het helemaal niet hoefde en mijn man ja die wist wel dat ik maagd was.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2
    06-08-2004

    hahahahaha grappig allemaal