1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2004

    Rare droom over de salaah

    Een zuster die heeft een rare droom gehad over de salaah.Zij verricht de salaah niet , omdat het volgens haar komt door de waswaas van de shaytaan.Maar zij droomde dus dat ze met haar ouders in de auto zat en tegen een boom knalde.Haar ouders leefde nog maar zij was opslag dood.Volgens haar kwamen 'ze' haar toen meenemen.En toen begon ze te schreeuwen van neeee ik waarom heb ik de salaah niet verricht ! ik moet mijn salaah nog verrichten.En toen werd ze wakker.

    Heeft iemand ook een soortgelijke droom gedroomt?

  2. #2
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ja ikke. ik was in een boksring en ik ging in mijn hoek zitten. de scheidsrechter kwam met een noteblok en ging vervolgens een aantal punten af:

    -ramadan gedaan 2 hasanat
    -elke dag naar al ishaa gegaan 3 hasanat
    -salaat verricht 200000000 hasanat

    oh nee sorry die heb je niet gedaan die krijg je niet.



    en toen werd ik meegenomen door wat gedaantes.
    kick in the door, wavin the FO-FO

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2004

    Origineel gepost door batata112
    ja ikke. ik was in een boksring en ik ging in mijn hoek zitten. de scheidsrechter kwam met een noteblok en ging vervolgens een aantal punten af:

    -ramadan gedaan 2 hasanat
    -elke dag naar al ishaa gegaan 3 hasanat
    -salaat verricht 200000000 hasanat

    oh nee sorry die heb je niet gedaan die krijg je niet.



    en toen werd ik meegenomen door wat gedaantes.
    Vind je dit grappig? Deze zuster zit er heel erg mee hoor.Dus als je niet normaal kan reageren reageer dan ook vooral niet!

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    ik heb ook zoiets gehad een keer..

    Toen bidde ik nog niet en kon ik het ook niet.
    Ik droomde dat het einde van de wereld nabij was, iedereen was aan het schreeuwen. Het enige wat ik toen dacht was ik moet bidden ik moet bidden. En in mijn droom kon ik het ook nog niet, dus toen pakte ik een matje en buigde ik gewoon wat..
    Nadat ik wakker was geworden heb ik elhamdoulilah zo snel mogelijk geleerd bidden..


    De droom van je vriendin is denk ik een waarschuwing van Allah dat zij moet bidden...

  5. #5
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Moeltazemaa
    Vind je dit grappig? Deze zuster zit er heel erg mee hoor.Dus als je niet normaal kan reageren reageer dan ook vooral niet!
    ...........................................

    ze vroeg toch om dromen van anderen. deze droom heb ik gehad.
    kick in the door, wavin the FO-FO

  6. #6
    Marrakechia

    Reacties
    136
    27-07-2004

    Origineel gepost door Juf_Nora



    De droom van je vriendin is denk ik een waarschuwing van Allah dat zij moet bidden...

    Ja klopt

    Shemkara


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    223
    05-07-2004

    Origineel gepost door Juf_Nora
    ik heb ook zoiets gehad een keer..

    Toen bidde ik nog niet en kon ik het ook niet.
    Ik droomde dat het einde van de wereld nabij was, iedereen was aan het schreeuwen. Het enige wat ik toen dacht was ik moet bidden ik moet bidden. En in mijn droom kon ik het ook nog niet, dus toen pakte ik een matje en buigde ik gewoon wat..
    Nadat ik wakker was geworden heb ik elhamdoulilah zo snel mogelijk geleerd bidden..


    De droom van je vriendin is denk ik een waarschuwing van Allah dat zij moet bidden...
    Djazaakie Allah

  8. #8
    oegtkoum fi dien

    Reacties
    978
    30-05-2004

    ik heb ook zo een droom gehad. ik zal hem aan jullie vertellen;

    ik liep samenmet mijn moeder over de markt en we gingen een winkel binnen. toen brak daar brand uit. we renden naar de uitgang en ik kwam vertraptte zitten tussen twee deuren jeweetwel net als bij de v en d, de eerste en tweede deur. als gevolg van de brand werden beiden geblokkeerd ik kon niet terug in de winkel waar brand was en ook niet naar buiten. echter als de voordeur niet openging zou ik gaan sterven. toen begon ik te huilen en ik smeekte allah, ik zei...ik kan niet doodgaan ik heb zoveel dingen niet gedaan die ik moest doen voor u..( salaat en zakaat) zo huilde ik en toen ging de vuur weg en de deuren open en alles werd weer normaal. Later dat jaar beviel ik van een kind en het was een heel moeilijke bevalling. heb in het ziekenhuis gelegen en ik denk dat dat het was, ik was tussen leven en dood maar ik heb mogen leven om alsnog te gaan bidden.

  9. #9
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door casawomen
    Ja klopt
    ?? dus jij weet of die droom een waarschuwing van Allah Taala was? ook hier bewijs voor? want dit zou zeer zeker kunnen maar je stelt het alsof je het zeker weet. vind ik beetje gevaarlijkj


    Allah hoe Alim
    kick in the door, wavin the FO-FO