1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    861
    02-03-2004

    Talking celta de vigo wil boukhari

    he,


    Niet alleen NAC Breda maar ook Celta de Vigo heeft volgens De Telegraaf interesse in de diensten van Ajax' Nourdin Boukhari. Zoals het zich eerst liet aanzien zou de vleugelaanvaller opnieuw op huurbasis naar NAC gaan dit seizoen, echter door het wegvallen van een Nicolea Mitea hield Koeman Boukhari in Amsterdam.

    Onlangs speelde de speler een sterke wedstrijd tegen FC Twente, waardoor verhuur (voorlopig) geen optie meer was. In de wandelgangen ging echter al wel het gerucht dat zijn overgang naar NAC al rond zou zijn, en dat deze pas tot stand zou komen na Ajax - NAC van zondag.

    Onlangs heeft nu dus ook het Spaanse Celta de Vigo zich gemeld bij Ajax voor de speler, die meerdere keuzes lijkt te hebben.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    2.807
    06-07-2002

    Zozo, dus we hoeven ons geen zorgen te maken om boukhari

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    861
    02-03-2004

    niet echt

    anders blijft hij wel bij ajax of hij gaat naar nac

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    zorgen maken om hem hoeven we zeker niet. Hij verdient meer dan genoeg de komende jaren.

    Maaruh Celta speelt nu niet meer in de Primera division. Dan kan hij beter het gewoon bij Ajax blijven proberen.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door RaZer
    zorgen maken om hem hoeven we zeker niet.
    Dat Was Precies Mijn Reactie

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    1.746
    07-01-2004

    Ook Celta de Vigo heeft interesse voor Boukhari
    Gepost door peter 20-08-2004 10:25:53

    Niet alleen NAC Breda maar ook Celta de Vigo heeft volgens De Telegraaf interesse in de diensten van Ajax' Nourdin Boukhari. Zoals het zich eerst liet aanzien zou de vleugelaanvaller opnieuw op huurbasis naar NAC gaan dit seizoen, echter door het wegvallen van een Nicolea Mitea hield Koeman Boukhari in Amsterdam.

    Onlangs speelde de speler een sterke wedstrijd tegen FC Twente, waardoor verhuur (voorlopig) geen optie meer was. In de wandelgangen ging echter al wel het gerucht dat zijn overgang naar NAC al rond zou zijn, en dat deze pas tot stand zou komen na Ajax - NAC van zondag.

    Onlangs heeft nu dus ook het Spaanse Celta de Vigo zich gemeld bij Ajax voor de speler, die meerdere keuzes lijkt te hebben.

    Bron: Voetbalzone.nl

  7. #7
    The Devil Inside

    Reacties
    1.301
    13-12-2003

    hij gaat bank branden voor ze leven daar.

    He who chases after death


  8. #8
    Just Happy

    Reacties
    490
    05-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Beter dat hij terug gaan naar NAC, ajax heeft naar mijn idee zijn vertrouwen flink geschaad..eerst kon hij vertrekken en nu willen ze hem hebben...?? Hij blijft toch hetzelfde verdienen of hij naar nac gaat of bij ajax blijft!!! laat hem maar lekker naar breda komen!!!!

    En wat celta de vigo betreft....ROT OP!! nu pas??

  9. #9
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Waar maak je je druk om meid? ik snap niet waar mensen druk om maken jij zal van zijn geld toch niks zien dus ja maak je niet druk.

  10. #10
    Just Happy

    Reacties
    490
    05-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Boukhari is een kennisje en goja fi din!! Dus ik maak me er druk om als hem onrecht word aangedaan.

    Geld is niet alles beste meneer.

  11. #11
    100% Contra FC Porco

    Reacties
    1.591
    02-04-2004

    Boukhari is mijn maatje sinds me 4e en ik maak me niet druk want hij is prof en verdiend goed geld dus waar moet ik me druk om maken??

  12. #12
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    boukhari is gewoon goed en hij heeft echt een hele goede pass
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  13. #13
    Just Happy

    Reacties
    490
    05-08-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Fijn voor je, abdelhakeem...

    Als je je niet zo druk maakte als je zelf wil doen laten blijken dan ben je op deze forum op de verkeerde plek!
    Wij geven hier onze meningen en jij mag dat op ieder manier interperteren. maar val me aub niet lastig met je domme opmerkingen