1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    36
    13-08-2004

    in ieder cultuur heb je jongens die goed zijn en jongens die slecht zijn dus het is maar wie je tegen komt. en o ja salwa 23 met jou ben ik het dus helemaal niet mee eens.ik ken veel marokaanse jongens en die zijn heel goed bezig met de islam. dounja your friend four live dikke knuffel
    ben er vaak wel maar vaak ook weer niet

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    283
    27-04-2003

    reactie op sweetzorro

    He Sweetzorro,

    Thanks jongen, bedankt voor het reageren. Jij bent in ieder geval een goed voorbeeld van de marokkaanse jongens. Ik ben trots op je.
    He thalla en tot de volgende keer.

    Veel liefs
    Dounia

  3. #18
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Marokkaanse jongens.....

    ik heb al zoveel dingen ingetikt en weer verwijderd, het komt er op neer dat ik ze een apart volk vind en ontiegenlijk schijnheilig overal zit wel iets achter..zelfs de jongens waarvan ik dacht hey deze lijkt normaal..NEE onmogelijk!!
    'Fashions fade, style is eternal!'

  4. #19

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Origineel gepost door Moeskiela
    Marokkaanse jongens.....

    ik heb al zoveel dingen ingetikt en weer verwijderd, het komt er op neer dat ik ze een apart volk vind en ontiegenlijk schijnheilig overal zit wel iets achter..zelfs de jongens waarvan ik dacht hey deze lijkt normaal..NEE onmogelijk!!
    Zo jij hebt t zwaar gehad.

  5. #20
    Qalob inta (L)!

    Reacties
    20.725
    24-04-2004

    Marokkaanse jongens....ze kunnen dom doen....maar als jij respectvol tegen ze doet...dan zijn het meestal schatten...

    Marokkaanse jongens.....ik vindt ze toppie ....
    I refuse to judge you based on your sin because it can be wiped out in a flash. I'd rather search for the good you've done and appreciate it - Mufti menk

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    36
    13-08-2004

    moeskila je bent gewoon de verkeerde tegen gekomen maar ja ieder zijn geluk. en dounia ik en goede voorbeeld voor marokaanse jongens ahahahha thanks das echt lief van je thella.en ik spreek je snel weer hoop ik
    ben er vaak wel maar vaak ook weer niet

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    254
    05-12-2003

    Re: Dames opgelet

    Origineel gepost door Dounia24
    Salaam dames,

    Wat vinden jullie eigenlijk van de marokkaanse jongens?

    Graag serieuze reacties


    Veel liefs
    Dounia
    Salaam,

    Marokkaanse jongens kun je niet in een paar woorden omschrijven . Maar over het algemeen zijn het wel goede jongens..alhamdoelilah. Dat je een aantal hebt die niet goed bezig zijn zul je altijd hebben. Maar ja moge Allah die dan op het rechte pad doen komen.


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    54
    27-11-2003

    Re: Re: Dames opgelet

    Origineel gepost door Oegtkomfiedien
    Salaam,

    Marokkaanse jongens kun je niet in een paar woorden omschrijven . Maar over het algemeen zijn het wel goede jongens..alhamdoelilah. Dat je een aantal hebt die niet goed bezig zijn zul je altijd hebben. Maar ja moge Allah die dan op het rechte pad doen komen.

    Salaamoe alaikoem,

    Heel goed gezegd Oegtkomfiedien, ben ik helemaal met je eens!Incha-allah komen onze broeders en zusters die niet goed bezig zijn op het rechte pad!!
    Een vrouw is net als een diamant, ze is alleen mooi als er weinig handen aan hebben gezeten.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    283
    27-04-2003

    reactie op oegtkomfiedien

    Hoi meid,

    Je hebt het heel mooi gezegd. Ik hoop inscha allah dat allah iedereen op rechte pad helpt en niet alleen maar jongens. Amien en tot de volgende keer inscha allah.

    Veel liefs
    Dounia

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    347
    18-08-2003

    He het moet maar duidelijk zijn, ze zijn en blijven onze marokkaanse jongens goed of slecht we moeten het er maar mee doen.
    leven om te overleven....

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    54
    27-11-2003

    Origineel gepost door Ghair
    ze zijn ( meeste marokaanse jongens ) te veel bezig met hun cultuur dan met hun Geloof dus je zal heel weinig praktiserende marokaanse vinden...

    Ghair inshallah
    Incha-allah!!!
    Een vrouw is net als een diamant, ze is alleen mooi als er weinig handen aan hebben gezeten.