1. #1
    .

    Reacties
    3.193
    29-09-2007

    Je dochter komt thuis

    en zegt: "papa/mama, ik heb een vriend en wij gaan pas over 5 jaar trouwen en niet zeggen dat het niet mag want jij en mama mochten ook zelf kiezen."

    Wat zeg je daarop?

    Ik persoonlijk zou een bitchslap uitdelen .



    Liedje dat bij het sfeertje past....
    Bebem iga el7oeb ie moon yiwie yemmam, neshin yogeeyanegh yeqqarenegh 7aram.


    http://silaa7-mocro.nl/home.php?p=afspelen&ID=3156

  2. #2
    Temsamane <3

    Reacties
    3.292
    24-06-2008

    Wat een vet nr zeg.

    Maaruh ik zou haar niet slaan, ik zou met haar praten. Want mama heeft ook geen relatie gehad met papa. Zo simpel s da.
    Ze gehoorzaamt hem als hij iets beveelt, ze maakt hem gelukkig als hij (naar haar) kijkt en ze beschermt zichzelf en zijn bezittingen voor hem.”

    Recepten tester. Tips? Plaats gerust in de topic.
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3399901


  3. #3
    .

    Reacties
    3.193
    29-09-2007

    Citaat Geplaatst door Kaoutar_ Bekijk reactie
    .
    Hihi!

    Citaat Geplaatst door ghallill Bekijk reactie
    Wat een vet nr zeg.

    Maaruh ik zou haar niet slaan, ik zou met haar praten. Want mama heeft ook geen relatie gehad met papa. Zo simpel s da.
    You feel me. Deze hele topic was fake. Ik doe dit om het liedje te kunnen plaatsen. Daarom moest ik dat drama-verhaal verzinnen.
    Daarommmmmmm, ik wil dat echt kunnen zeggen anders is het nogal schijnheilig vind ik.

  4. #4
    account overgenomen

    Reacties
    15.313
    08-12-2009

    mike tyson style
    "Het leven is wat je overkomt, terwijl je druk bezig bent andere plannen te maken."

  5. #5
    Temsamane <3

    Reacties
    3.292
    24-06-2008

    Citaat Geplaatst door DUCK_ Bekijk reactie
    Hihi!



    You feel me. Deze hele topic was fake. Ik doe dit om het liedje te kunnen plaatsen. Daarom moest ik dat drama-verhaal verzinnen.
    Daarommmmmmm, ik wil dat echt kunnen zeggen anders is het nogal schijnheilig vind ik.

    Is serieus een grappig nr, toepasselijk ook.

    Indeed, waarom een relatie nemen, brengt alleen maar slechte dingen met zich mee, spreek uit ervaring. Laten we vertrouwen op allah swt &alles wat dat betreft halal doen insha allah.
    Ze gehoorzaamt hem als hij iets beveelt, ze maakt hem gelukkig als hij (naar haar) kijkt en ze beschermt zichzelf en zijn bezittingen voor hem.”

    Recepten tester. Tips? Plaats gerust in de topic.
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3399901


  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    17.219
    02-01-2009

    Wat een super nummer.

  7. #7
    MS

    Reacties
    2.045
    27-11-2007

    Citaat Geplaatst door newhighlighter Bekijk reactie
    mike tyson style
    JIj hebt honger seg!! ieuwh!!


  8. #8
    .

    Reacties
    3.193
    29-09-2007

    Citaat Geplaatst door newhighlighter Bekijk reactie
    mike tyson style
    Gangster-mom wordt mijn bijnaam. Al haar vriendjes zullen me vrezen.

    Citaat Geplaatst door ghallill Bekijk reactie
    Is serieus een grappig nr, toepasselijk ook.

    Indeed, waarom een relatie nemen, brengt alleen maar slechte dingen met zich mee, spreek uit ervaring. Laten we vertrouwen op allah swt &alles wat dat betreft halal doen insha allah.
    Hahahaha. Zwaar! Die lyricssss a3ibadellah.

    Amien inshaAllah, ik heb het altijd zo gewild. Maar als ik om mij heen kijk denk ik soms. Kan het nog wel? Maar zoals je zegt we moeten op Allah swt vertrouwen..

    Citaat Geplaatst door Gezeur Bekijk reactie
    Wat een super nummer.
    Marginale irrifiyen-muziek is geweldig.

  9. #9
    account overgenomen

    Reacties
    15.313
    08-12-2009

    Citaat Geplaatst door DUCK_ Bekijk reactie
    en zegt: "papa/mama, ik heb een vriend en wij gaan pas over 5 jaar trouwen en niet zeggen dat het niet mag want jij en mama mochten ook zelf kiezen."

    Wat zeg je daarop?

    Ik persoonlijk zou een bitchslap uitdelen .



    Liedje dat bij het sfeertje past....
    Bebem iga el7oeb ie moon yiwie yemmam, neshin yogeeyanegh yeqqarenegh 7aram.


    http://silaa7-mocro.nl/home.php?p=afspelen&ID=3156
    altijd die stemvervormers waardoor ze gaan zingen als de Chipmunks
    "Het leven is wat je overkomt, terwijl je druk bezig bent andere plannen te maken."

  10. #10
    .

    Reacties
    3.193
    29-09-2007

    Citaat Geplaatst door newhighlighter Bekijk reactie
    altijd die stemvervormers waardoor ze gaan zingen als de Chipmunks
    Hahahaha. Ik vind het wel wat hebben hoor. Soms gaan ze erover maar vaak geeft het de muziek net dat ietsje meer.

  11. #11
    Temsamane <3

    Reacties
    3.292
    24-06-2008

    Citaat Geplaatst door DUCK_ Bekijk reactie
    Hahahaha. Zwaar! Die lyricssss a3ibadellah.

    Amien inshaAllah, ik heb het altijd zo gewild. Maar als ik om mij heen kijk denk ik soms. Kan het nog wel? Maar zoals je zegt we moeten op Allah swt vertrouwen..
    't Ie tegenwoordig zo erg dat ik niet eens meer om me heen wil kijken, maar op allah swt vertrouwen indeed.

    Staan ook andere mooie nummers op kwam ik achter.
    Ze gehoorzaamt hem als hij iets beveelt, ze maakt hem gelukkig als hij (naar haar) kijkt en ze beschermt zichzelf en zijn bezittingen voor hem.”

    Recepten tester. Tips? Plaats gerust in de topic.
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3399901


  12. #12
    account overgenomen

    Reacties
    15.313
    08-12-2009

    Citaat Geplaatst door DUCK_ Bekijk reactie
    Hahahaha. Ik vind het wel wat hebben hoor. Soms gaan ze erover maar vaak geeft het de muziek net dat ietsje meer.
    hoort er eigenlijk bij,zonder die vervormers is het ook niet leuk meer
    "Het leven is wat je overkomt, terwijl je druk bezig bent andere plannen te maken."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-04-2010

    Mocht mijn dochter of zoon echt met dit aankomen, dan is er zeker iets zwaars mislukt tijdens het opvoeden. Dus ik ga ervoor zorgen dat het nooit zo ver zal komen.
    De grote kracht van zelfrespect is dat het ons bevrijdt van de verwachtingen van anderen."

  14. #14
    Recht door Zee.

    Reacties
    404
    23-11-2008

    LOL! Het zou wel van toepassing zijn op heel veel mensen hahah.
    Gewoon vertellen dat je uitgehuwelijkt bent dan heb je dat excuus niet.

  15. #15
    .

    Reacties
    3.193
    29-09-2007

    Citaat Geplaatst door ghallill Bekijk reactie
    't Ie tegenwoordig zo erg dat ik niet eens meer om me heen wil kijken, maar op allah swt vertrouwen indeed.

    Staan ook andere mooie nummers op kwam ik achter.
    We moeten ons vergelijken met mensen die het beter doen dan ons, niet mensen die het slechter doen.

    Haha, je moet 's dat album van Salam Ayman beluisteren vooral het liedje Maghar a Karima, ZO niet normaal extreem.

    Citaat Geplaatst door MrKarteldarm Bekijk reactie
    Je dochter komt thuis.... met een hele knappe neger als ik en die nog eens 10 keer meer man is dan jij
    1. I'm a woman.
    2. Zolang hij moslim is maakt dat voor mij niet uit. Ik zou wel niet met een neger kunnen trouwen, maar als mijn dochter dat wil is dat haar keuze.



    Citaat Geplaatst door newhighlighter Bekijk reactie
    hoort er eigenlijk bij,zonder die vervormers is het ook niet leuk meer
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! So true. Maar als je de liedjes meezingt klinkt het dan wel niet.