1. #1
    ♥ mom

    Reacties
    629
    19-06-2010

    Rijbewijs in Marokko?

    Kan je die hier omruilen voor een Nederlandse rijbewijs.
    Ik weet wel dat dat mogelijk is in spanje?

    Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

    Wa salem

    I'm in ♥ with a man I dont even know
    He prays and fasts and lets his beard grow, He tells me sahabah stories as I lay down to sleep
    And awakes me for the night prayer with his hand on my cheek, Allah's ♥ and Mercy and saviour from the Fire
    Oh Allah I ask for this husband whom I already adore and desire ♥ .


  2. #2
    Maroccain

    Reacties
    101
    08-06-2006

    Asalaam walaikom,

    Nee, marokkaanse rijbewijs is niet geldig hier in Nl je kan hem ook niet verwisselen naar een Nederlandse rijbewijs. Maar klopt, ook in frankrijk kan je hem nog verwisselen. Volgens mij alleen in Nl kan je hem niet verwisselen.
    Lief klein meisje, Zo klein en Zo teer, Ze zetten je zomaar op de wereld neer!!!

    MADE BIJ BOTRAHHHH


  3. #3
    ♥ mom

    Reacties
    629
    19-06-2010

    Salem

    Shokran voor je reactie;
    Alleen had ik het volgende in gedachten.

    Laten we zeggen ik ruil mijn marokkaanse rijbewijs in frankrijk voor een franse; en ik kom naar nederland en ruil mijn franse rijbewijs in voor een nederlandse? zou dat mogen

    I'm in ♥ with a man I dont even know
    He prays and fasts and lets his beard grow, He tells me sahabah stories as I lay down to sleep
    And awakes me for the night prayer with his hand on my cheek, Allah's ♥ and Mercy and saviour from the Fire
    Oh Allah I ask for this husband whom I already adore and desire ♥ .


  4. #4
    Liefde Is Samen Zijn

    Reacties
    13
    07-07-2008

    zijn jullie zo dom nig wattt

    in nl moet je je nl rijbewijs halen
    ----------MIEYAK VAN DEZE TABDARST--------

    Be Sexy Be Hot Be a TABDARST

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    413
    20-11-2007

    waarom haal je hem niet gewoon in Nederland?

  6. #6
    Al Hoceimaaaaa!!!

    Reacties
    2.391
    23-11-2006

    Citaat Geplaatst door JaneDoe Bekijk reactie
    Salem

    Shokran voor je reactie;
    Alleen had ik het volgende in gedachten.

    Laten we zeggen ik ruil mijn marokkaanse rijbewijs in frankrijk voor een franse; en ik kom naar nederland en ruil mijn franse rijbewijs in voor een nederlandse? zou dat mogen
    Dat vraag ik me nou ook af.
    Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Salla Allahoe 3alayoe wasallam) zei: "Wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah!

  7. #7
    ♥ mom

    Reacties
    629
    19-06-2010

    louloutje; als je niet weet waarover ik het heb, dat lijkt het me verstandig om dan gewoon niet te reageren.

    Pareltje; blijkbaar ben je gewoon weg achterlijk, anders wist je wel dat dat in spanje en frankrijk etc mogelijk was! nadenken is moeilijk these days voor bepaalde mensen i know

    I'm in ♥ with a man I dont even know
    He prays and fasts and lets his beard grow, He tells me sahabah stories as I lay down to sleep
    And awakes me for the night prayer with his hand on my cheek, Allah's ♥ and Mercy and saviour from the Fire
    Oh Allah I ask for this husband whom I already adore and desire ♥ .


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    413
    20-11-2007

    Citaat Geplaatst door JaneDoe Bekijk reactie
    louloutje; als je niet weet waarover ik het heb, dat lijkt het me verstandig om dan gewoon niet te reageren.

    Pareltje; blijkbaar ben je gewoon weg achterlijk, anders wist je wel dat dat in spanje en frankrijk etc mogelijk was! nadenken is moeilijk these days voor bepaalde mensen i know
    De ramadan maakt jou blijkbaar prikkelbaar . Als je het ooit hebt gehaald in Marokko kan je het toch makkelijker een tweede keer halen maar dan in jouw land .

    Ik weet dat je hier in België je marokkaans rijbewijs mag inruilen voor een Belgisch als je geboren bent in Marokko. Maar vanaf dat je bijvoorbeeld naar België verhuist en je dan pas jouw examen aflegt in Marokko dan kan je het hier niet omruilen voor een geldig rijbewijs.

  9. #9
    ♥ mom

    Reacties
    629
    19-06-2010

    Maakt mij niet prikkelbaar; alleen domme reacties
    Het kan namelijk indd zijn; dat ik me rijbewijs al heb en dat het om iemand anders ging? of het kon zijn dat ik me rijbewijs in marokko heb gehaalt en of ik vroeg of ik hem hier in nederlad kan omruilen

    enfin

    bedankt voor je reactgie

    I'm in ♥ with a man I dont even know
    He prays and fasts and lets his beard grow, He tells me sahabah stories as I lay down to sleep
    And awakes me for the night prayer with his hand on my cheek, Allah's ♥ and Mercy and saviour from the Fire
    Oh Allah I ask for this husband whom I already adore and desire ♥ .


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    413
    20-11-2007

    Ik had begrepen dat je miserable werd, omdat het je niet lukte om je rijbewijs te halen en je dacht dat het op die manier misschien zou lukken, vandaar dat ik erom moest lachen. Je had me ook op een menselijkere manier kunnen duidelijk maken dat ik verkeerd dacht.

    Geen probleem.