1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    115
    27-12-2009

    Hoe kan dit met de pil?? Wie weet??

    Nou ben sinds bijna 2 weken begonnen met de pil, omdat ik eind sept ga trouwen. Ik moest starten op de eerst dag van mijn menstratie, maar sinds mijn start is het nu al 11 dagen dat ik ongesteld ben... Normaal heb ik nooit problemen gehad met mijn menstratie, maar sinds de pil

    Stel dat mijn lichaam moet wennen, nou eerste volgende menstruatie is in ramadan, normaal ben ik klaar met 5 en max 6 dagen, maar als dit zo gaat is heel mijn ramadan verpest!

    Wie weet wat er gaande is met mij. Zowiezo ga ik morgen huisarts bellen hierover.
    LA*ILAHE*ILALLAH*MOEHAMEDEN*RASOEL*ALLAH

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.394
    11-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ben je er na 3 weken wel een week mee gestopt of ben je er mee doorgegaan? Ik had die fout per ongeluk ook een keer gemaakt op het begin.

    And there goes the last fuck i gave..


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    115
    27-12-2009

    Nee lieverd ben pas begonnen, dus mijn eerste strip is nog niet klaar. Ben nog op het helft, maar sinds dat ik hem slik ben ik ongesteld :S
    niet afgelopen woensdag, maar woensdag daarvoor ben ik begonnen met de pil en dus op mijn eerste menstruatie dag
    LA*ILAHE*ILALLAH*MOEHAMEDEN*RASOEL*ALLAH

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.394
    11-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ow sorry had niet goed gelezen! 11 dagen is wel erg lang. Menstrueer je zwaar? Het kan zijn dat je lichaam er nog aan moet wennen of dat de pil te licht voor je is. Als ik jou was zou ik gewoon even langs de huisarts gaan en op zijn aanraden spoedig beginnen aan een nieuwe pil, mocht dat nodig zijn. Eind september is het al zover en je staat er niet op te wachten om zwanger te worden op die speciale nacht neem ik aan.

    And there goes the last fuck i gave..


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    115
    27-12-2009

    hahah nope indd, wil nog even geen kinderen bi idnillah...

    klopt as woensdag is het twee weken! Nee normaal is het echt 5 dagen en altijd op tijd nooit te laat of te vroeg... heb eerder nooit problemen gehad, maar nu sinds de pil heb ik dit :s

    Morgen bel ik gelijk de huisarts sowieso...
    LA*ILAHE*ILALLAH*MOEHAMEDEN*RASOEL*ALLAH

  6. #6
    Hamdoelilaah...

    Reacties
    504
    27-05-2010

    Je lichaam is aan het wennen aan de pil, maar als je je toch zorgen maakt kan je best je huisarts contacteren. Chair insha allah
    ]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    303
    17-06-2006

    He meid!
    Dat had ik ook, normaal ben ik 5 á 6 dagen maar ik was de eerste maand ook bijna anderhalve week onge! Mijn dokter zei ook dat je ook last kan hebben van tussentijdse bloedingen.. Khair inchallah!!

    xx

    En gefeliciteerd met je trouwen!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    68
    08-11-2013

    Ik ben begonnen met de pil op de laatste dag van mijn menstruatie.. Volgens mij is dat ook juist, alleen durf het niet met zekerheid te zeggen.

  9. #9
    no woman, no cry

    Reacties
    8.400
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door Oeghtkhadija Bekijk reactie
    Nou ben sinds bijna 2 weken begonnen met de pil, omdat ik eind sept ga trouwen. Ik moest starten op de eerst dag van mijn menstratie, maar sinds mijn start is het nu al 11 dagen dat ik ongesteld ben... Normaal heb ik nooit problemen gehad met mijn menstratie, maar sinds de pil

    Stel dat mijn lichaam moet wennen, nou eerste volgende menstruatie is in ramadan, normaal ben ik klaar met 5 en max 6 dagen, maar als dit zo gaat is heel mijn ramadan verpest!

    Wie weet wat er gaande is met mij. Zowiezo ga ik morgen huisarts bellen hierover.
    wellicht is je lichaam aan het wennen zoals hier gezegd is.
    de pil stopt de menstruatie, zolang je de pil slikt zul je niet ongesteld zijn.
    let wel, ik bedoel niet zolang je het pilletje elke dag slikt, nee, zolang je maandelijks slikt, ook de dagen als je niet slikt heb je omdanks het bloeden geen echte mestruatie
    Qoer’aan 17: 81
    En zeg: “De waarheid is gekomen en de leugen is vernietigd; de leugen is inderdaad vergankelijk”.
    “En zegt niet over datgene wat jullie tongen aan leugens beschrijven: ,,Dit is Halaal en dit is Haraam”, om (daarmee) leugens over Allah te verzinnen.”(Soerat an-Nahl: 116)
    Everyone is heading for the top But tell me how far is it from the bottom