1. #1
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Wink De mama topic

    Na de De Zwangere Dames Topic gaan we door op de mama topic.
    Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie kleine gaat en hoe jullie het doen!
    Verder kunnen we elkaar hier adviseren en steunen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.603
    30-03-2010

    ik kom hier binnekort ook meekletsen insha Allah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    is daar de baby&dreumes topic niet voor?
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  4. #4
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Citaat Geplaatst door Oemmie1 Bekijk reactie
    ik kom hier binnekort ook meekletsen insha Allah


    Spannend, het is bijna zo ver.... moge allah jouw een gemakkelijke bevalling geven.

  5. #5
    Um Noor, S & A

    Reacties
    20.897
    19-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    noti voor later

    Heel onverwacht............maar met alles erop en eraan
    ben je van ons heengegaan.
    Je hebt dapper gevochten..........maar je kans was zo klein
    wij zijn heel trots..........dat we jouw papa en mama mochten zijn.
    mijn Noor ra7imaki allah11/06/09


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.726
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door Ladyx1983 Bekijk reactie
    Na de De Zwangere Dames Topic gaan we door op de mama topic.
    Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie kleine gaat en hoe jullie het doen!
    Verder kunnen we elkaar hier adviseren en steunen.


    slm, mijn dochtertje is een dag na jouw zoontje bevallen , maarre wat ik je wilde vragen geef jij borstvoeding?? pfff kvind het zo zwaar joh zo vermoeiend dat voeden, en k eet en drink heel slecht, pfff denk er serieus over om te stoppen dr mee plus de ramadan die dr aankomt

    so what to do??

  7. #7
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Citaat Geplaatst door aylock Bekijk reactie
    slm, mijn dochtertje is een dag na jouw zoontje bevallen , maarre wat ik je wilde vragen geef jij borstvoeding?? pfff kvind het zo zwaar joh zo vermoeiend dat voeden, en k eet en drink heel slecht, pfff denk er serieus over om te stoppen dr mee plus de ramadan die dr aankomt

    so what to do??


    Salaam,


    Ik heb maar een paar dagen bv gegeven. Het lukte niet echt, veel te weinig melk, veel te veel pijn en te vlakke tepels. Ik geef dus gewoon Nutrilon Hypoallergeen melk.

  8. #8
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Mijn zoontje is sinds vandaag zo hangerig ik heb vannacht geen oog dicht gedaan hij werd om de 2 uur wakker. Volgens oei ik groei maakt hij een ontwikkelingssprong mee waardoor hij zo hangerig kan zijn. Hij heeft ook sinds een paar dagen uitslag op zijn gezicht, volgens de dokter zijn dat mijn hormonen die er nu uit komen. Vind het zo zielig voor hem

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    37
    04-08-2010

    Citaat Geplaatst door Ladyx1983 Bekijk reactie
    Mijn zoontje is sinds vandaag zo hangerig ik heb vannacht geen oog dicht gedaan hij werd om de 2 uur wakker. Volgens oei ik groei maakt hij een ontwikkelingssprong mee waardoor hij zo hangerig kan zijn. Hij heeft ook sinds een paar dagen uitslag op zijn gezicht, volgens de dokter zijn dat mijn hormonen die er nu uit komen. Vind het zo zielig voor hem

    ja dat had mijn dochtertje ook die uitslag en daar had een lid van marokko.nl iets voor effe erbij pakken hoor.
    atopicare heet dat komt uit belgie... de desbetreffende lid heet koppig_rammetje..

    En geen dingen gebruiken voor in bad, alleen met water wassen en met zwitsal haarlotion deed ik wel op haar haartjes en kleertjes zodat ze toch lekker kon ruiken naar zwitsal hahaha... maar op zich ruiken baby's heel erg lekker


    Succes

  10. #10
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Citaat Geplaatst door bur-berry1 Bekijk reactie
    ja dat had mijn dochtertje ook die uitslag en daar had een lid van marokko.nl iets voor effe erbij pakken hoor.
    atopicare heet dat komt uit belgie... de desbetreffende lid heet koppig_rammetje..

    En geen dingen gebruiken voor in bad, alleen met water wassen en met zwitsal haarlotion deed ik wel op haar haartjes en kleertjes zodat ze toch lekker kon ruiken naar zwitsal hahaha... maar op zich ruiken baby's heel erg lekker


    Succes

    Dank je wel! Verkoopt zij dit? Ik heb hem net in bad gedaan en het zat nu ook al een beetje op zijn buikje en rugje. Hoe lang had je dochter er last van?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    37
    04-08-2010

    Citaat Geplaatst door Ladyx1983 Bekijk reactie
    Dank je wel! Verkoopt zij dit? Ik heb hem net in bad gedaan en het zat nu ook al een beetje op zijn buikje en rugje. Hoe lang had je dochter er last van?

    nee ze komt uit belgie en had het daar gekocht (onze kids schelen een paar dagen) had het mij opgestuurd. woon je trwns hier in rdam?DAn kan je het wel van mij krijgen.
    Ik zag laatst bij de kruidvat ook iets voor atopisch eczeem.... dermalex..

    misschien daar even vragen of het geen kwaad kan bij een kindje van 3 weken.. wat ik eerst gebruikte was na de eerste keer dat ik het zag pure vaseline op haar gezichtje smeren.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    37
    04-08-2010

    Ze had het ook op haar rugje buikje en inhaar nek.. ze had er wel 3 tot 4 weken last van

  13. #13
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Citaat Geplaatst door bur-berry1 Bekijk reactie
    nee ze komt uit belgie en had het daar gekocht (onze kids schelen een paar dagen) had het mij opgestuurd. woon je trwns hier in rdam?DAn kan je het wel van mij krijgen.
    Ik zag laatst bij de kruidvat ook iets voor atopisch eczeem.... dermalex..

    misschien daar even vragen of het geen kwaad kan bij een kindje van 3 weken.. wat ik eerst gebruikte was na de eerste keer dat ik het zag pure vaseline op haar gezichtje smeren.

    O zo, misschien kan ik het bij een online apotheek bestellen? Ik ga even googlen. Ik woon helaas niet in de buurt van Rotterdam, maar heel lief van je

    Bij de dorgist zeiden ze dat ik er niks op mag smeren en dat het van zelf uitdroogt. Hij heeft er zelf geen last van, maar ik vind het gewoon zo zielig

  14. #14
    Proud Mom

    Reacties
    8.625
    06-04-2003

    Citaat Geplaatst door bur-berry1 Bekijk reactie
    Ze had het ook op haar rugje buikje en inhaar nek.. ze had er wel 3 tot 4 weken last van

    Aaa, dat is best wel lang

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    37
    04-08-2010

    Citaat Geplaatst door Ladyx1983 Bekijk reactie
    O zo, misschien kan ik het bij een online apotheek bestellen? Ik ga even googlen. Ik woon helaas niet in de buurt van Rotterdam, maar heel lief van je

    Bij de dorgist zeiden ze dat ik er niks op mag smeren en dat het van zelf uitdroogt. Hij heeft er zelf geen last van, maar ik vind het gewoon zo zielig
    niet naar luisteren naar die dombo's... klopt zelf had ze er geen last van,Maar ik vond het geen gezicht dus vandaar dat iktoch wel iets ging smeren vond het zielig met al die pukkeltjes.. en het zag er niet uit op een gegeven moment.

    oooh ja en niet iedere dag in bad, om de dag ... en niet te warm aankleden anders gaat het broeien.

    Schat heel veel succes ermee en geef je kleine prins een dikke kus van mij