1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    visrestaurant Antwerpen

    Citaat Geplaatst door naima1978
    Dames ik had begrepen dat er in de handelsstraat een visrestaurant zit. Echter kennen jullie nog andere vistentjes en hoe heet die in de handelstraat. Graag naam of eventuele website....

    By the way kent iemand ook nog andere lekkere visrestaurants hier in NL...

    Er zal eentje ooit in Amsterdam die was super maar die is jaren al weg..

    groet N
    .

  2. #2
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Even denken.

    zitten er namelijk 2 in handelsstraat..de meeste bekende heet lóceaan. en die andere, ik ben mijn hersens aan het kraken maar kom niet op de naam..

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    531
    18-04-2010

    Ik heb afgelopen week bij visreastaurant Amina gegeten. Dat was ook in de handelstraat.
    Het eten smaakte heerlijk en er heerste een gezellige nette sfeer.

  4. #4

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    Citaat Geplaatst door 3eWonder Bekijk reactie
    Ik heb afgelopen week bij visreastaurant Amina gegeten. Dat was ook in de handelstraat.
    Het eten smaakte heerlijk en er heerste een gezellige nette sfeer.
    Daar ga ik zo eten met mijn man. Heeeeeeeeerlijk eten daaro .
    ©®™

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13
    20-02-2008

    er is ook eentje in antwerpen borgerhout in turnhoutsebaan ze hebben echt lekkere vis en restaurant is echt schoon de naam van de resto ken ik niet meer die is naast wibra

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    13
    20-02-2008

    en ook eentje in antwerpen abdijstraat is ook lekker

  7. #7
    :)

    Reacties
    3.050
    11-12-2008

    Handelstraat;

    Vis Amine.
    Calamaris.


    ,

    Turnhoutsebaan,

    Andalucia (topper)
    Zeeparel


    Als jullie vis willen gaan eten dan kunnen jullie dat best op een woensdag of donderdag gaan doen, dan is de vis het verst aangezien elke woensdag vis wordt geleverd.

    _


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    19-07-2010

    Calamaris en vis amine (is nieuw)

    Ik had 3 weken terug bij vis amine gegeten en ik moet je zeggen dat ik het niet zo lekker vond. Vis was waterig en het had niet echt een smaak. Dan heb ik het over de visschotel. De charmila was btw ook niet smakelijk. Het was niet pittig, waterig en ook smaakloos.

    Ik raad je calamaris aan. Is en blijft de beste