Poll resultaten: Welke talen spreek/lees jij?

Stemmers
65. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Nederlands

    62 95,38%
  • Arabisch

    28 43,08%
  • Amazigh

    21 32,31%
  • Engels

    61 93,85%
  • Frans

    34 52,31%
  • Duits

    36 55,38%
  • Spaans

    13 20,00%
  • Andere taal

    13 20,00%
Meerkeuze vragen
  1. #31
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Saffiya_AA
    Ik ken alleen de Fryske Folksliet ...maar och

    ik bin een marokkaanse die een bietjen fries kan proaten mar as ik Marokko.nl site zo duurniem dan likt dat fries van mai narregens op.ik dink ur dan ok starrek over noa om mar een cursus proaten bai de imam te goan vollegen.oant sjen

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  2. #32
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Erwin
    Ned, Eng, Dui, Fries & een beetje Hongaars


    Gronings en Brabants zijn geen talen.

    Ik bin bliid dat dyn Hollansk better is.
    mm, een fries hoekje.... Is er nog iemand die mantgum kent, er geboren is of er woont

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  3. #33
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Bloemendans
    Kaatsdorp ken ik.

    Ergens tussen Leeuwarden en Sneek.
    :boogie: Ik ben er geboren en de eerste 13 jaar heb ik er gewoond

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  4. #34
    Op verzoek "niets".

    Reacties
    4.292
    20-01-2004

    Kaaskoppen.

  5. #35
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Bloemendans
    En hoe is de herstel verlopen sinds je daar weg bent
    Tegenwoordig ben ik homo

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  6. #36
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Bloemendans
    Nee Kaatskoppen Ik hoop touwens nog 8 kransen van die periode


    GOED HÉ!?
    Top, gefeliciteerd

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  7. #37
    Bagdadees

    Reacties
    672
    06-06-2004

    Arabisch: Goed praten, goed begrijpen, iets meer moeite met lezen en schrijven, maar het lukt wel aardig. Kan bijvoorbeeld de arabische ondertiteling van een engelse film wel volgen.
    Nederlands: Op alle vlakken goed beheerd.
    Engels: Op alle vlakken goed beheerd, behalve de grammatica heb ik soms beetje moeite mee.
    Frans: Lezen lukt me aardig, begrijpe ook. Praten en schrijven gaat iets moeilijker.
    Duits: Lezen, begrijpen, en schrijven gaat goed. Maar zelf praten duurt beetje lang voordat ik het over heb gebracht aan de andere persoon.
    Farsi(Andere Taal): Ik begrijp het wel, maar lezen schrijven, en praten gaat wat moeilijker.
    Amazigh: Kan paar woordjes, geleerd van paar vrienden . (eghyoer, ze3ma, zemmer, tagna, ebshun enzo )
    Latijn: Ik heb 3 jaar latijn gehad, maar ik heb wel wat beetje meegekregen. Ik kan gelijk zien bijvoorbeeld dat het om een latijnse naam of tekst gaat. En ik ken nog paar woorden en zinnen.
    En Turks, kan ik ook klein beetje.
    En natuurlijk kan ik de Arabische dialecten, die per land sterk verschillen.

  8. #38
    Op verzoek "niets".

    Reacties
    4.292
    20-01-2004

    Origineel gepost door rnaj
    Tegenwoordig ben ik homo
    Gewoon ff langs je huisarts, waarschijnlijk vitamine gebrek.

  9. #39
    Bagdadees

    Reacties
    672
    06-06-2004

    Origineel gepost door Bloemendans
    Ow dat wordt dan op een hele andere manier kaatsen
    Hahha...

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    320
    10-05-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Commentaar?..
    Najibsri-Abou_batata

  11. #41
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Saffiya_AA
    Commentaar?..
    Nee hoor, veel te gevaarlijk.... Vond alleen grappig dat een marokkaan er over nadenkt om bij de imam een cursus fries te gaan doen.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  12. #42
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    De imam een cursus Fries geven is een beter plan. De meerderheid zit op vrijdagmiddag voor spek en bonen naar een Arabische preek te luisteren waar ze niks van verstaan.
    *** Tot lering ende vermaak ***

  13. #43
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Nederlands, Engels, Frans en Duits vloeiend.

    Spaans kan ik begrijpen maar niet zo goed spreken. Italiaans kan ik begrijpen maar niet goed spreken.

    Latijn de basis.

    Berbers kan ik redelijk begrijpen en redelijk spreken.

  14. #44
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    Origineel gepost door Bloemendans
    Wat dacht je van Keninklik Frysk Genoatskip foar IslamKultuer?

    Ynteresse foar de foarsitter plak Erwin ?

    In tiige goed plan en ik soe it ek wol organisearje kinne, mar ik bin van miening dat in foursitter geef Frysk praatte kinne moat. En dat is by mij nog net it gefal.

    Opmerkelijk trouwens, dat er meer mensen zijn die Engels (40) aanvinken dan Nederlands (39)...

    Iedereen mist mij zo dat ze anderen voor najib gaan zien.
    *** Tot lering ende vermaak ***

  15. #45
    the granny

    Reacties
    12.307
    13-07-2003

    Talking

    Moi mmmm hollands tja ut geet.

    Duits ein biske

    Enlisch its enough for my

    Ja taler liter swenska

    paar woordjes in het maleis( apa?)

    Nog steeds ruzie met de franse taal Une petitpeutje


    Tja ou l ana ten kelem derija casouia, oeini l ketiba ma telemsji.
    Ook het fonetisch(schrijven) zal best wel vol fouten zitten. Maar op de markt ken ik mijn groenten enzv. kopen en zo
    Handen zijn er om te werken. Verstand is er om te denken.

    Gebruik ze allebeide goed, want er zal niemand jouw wat schenken.