1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    zoontje

    mijn zoon van elf drinkt achter mijn rug en ik weet niet wat ik moet doen nu
    ik dagt eerst sluit ik hem op in zen kamer maar ik heb paar dage gelede ontddekt dat hij de raam op ze kamer stuk heeft gemaakt en uit het huis is gegaan van 11 uur tot 5 uur s ogtends.
    we wonen op de 2de verdieping dus dat is hel raar ik weet niet hoe hij deze heeft gedaan.
    wat moeten wij nu doen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    978
    17-03-2010

    Meen je dit? 11 jaar pas?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Ess. Bekijk reactie
    Meen je dit? 11 jaar pas?
    ja hij is echt gek geworden sinds mijn man 1 jaar geleden weg was gegaan naar marokko om daar te werken ik weet echt niet wat ik moet doen
    ik ging ook eergister naar zijn kamer en ik heb daar een condoom gevonden
    ik schrok mij dood en heb hem toen gevraagd hoe hij eraan kwam hij zei school maar dat gelof ik niet

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-07-2010

    wollah dat is erg ff oplossign versinnen voor je

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-07-2010

    is hij al weer terug of nie

    wollah ik zou zijn kleine pik er af haken als ik jou was

    mijn soon doet ook dingen als u soon is egt niet nrmaal meer de jeugt, ik denk wij gaan trug naar marokko

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Lorem Bekijk reactie
    is hij al weer terug of nie
    nee hij werkt bij een telecompany daar best hoog maar hij blijf daar nog een tijdje

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-07-2010

    Citaat Geplaatst door Mocro_LovertJ Bekijk reactie
    nee hij werkt bij een telecompany daar best hoog maar hij blijf daar nog een tijdje
    ok ok hoe hb je gevraagt over die kondoom ik snap niet hij is toch nu werk? hoe jij hem bellen dan?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door MokroMolen Bekijk reactie
    Echt erg voor je, ik zou hem in een hok opsluiten waar geen raam is enzovoorts, netzolang tot hij alles bekend.
    hij belde gister een vriend en ik nam op en ik hoorde hem praten over dat hij een nederlands meisje had g.e.v.i.n.g.e.r.t ik werd zo bos op hem maar hij is sterker dan mij want hij is een jongen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Lorem Bekijk reactie
    ok ok hoe hb je gevraagt over die kondoom ik snap niet hij is toch nu werk? hoe jij hem bellen dan?
    mijn zoontje had een condoom niet mijn man

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-07-2010

    Citaat Geplaatst door Mocro_LovertJ Bekijk reactie
    mijn zoontje had een condoom niet mijn man
    wollah je moet hulp vragen van onse allah, aleen hij lost dit op!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Lorem Bekijk reactie
    wollah je moet hulp vragen van onse allah, aleen hij lost dit op!!
    ik bid iedere dag voor hem en dat allah zijn zonden vergeeft, inshallah stopt hij hiermee

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door MokroMolen Bekijk reactie
    Als hij iemand heeft gevingert hij zal daar boeten voor. Zijn nagels gewoon doen af knippen, en dan leert dat kind he twel af.
    maar ik ben bang dat zen vader hier achterkomt en hij boos wordt op mij en dan vreemd gaat in marokko met een vieze kahba

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    maar ik denk dat jullie nu aan het liegen zijn en nepe berichten sturen ik wil echte hulp, ik zit hier te huilen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    up ik heb jullie hulp nodig help mij of allah zal jullie straffen omdat jullie mij niet helpen als ik hulp nodig heb

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-03-2010

    Viese Kahba Hoere Op Dit Forum Help Mij Dan Ik Ben Hier Alleen Zonder Man Egt Kahba Hoeren Zijn Jullie Met Kahba Ouders