1. #1
    Moeder van 6

    Reacties
    819
    20-03-2008

    Doe3a voor umm.meryem

    Salamoe alaikoem

    Ik wil jullie allemaal vragen om doe3a te doen voor umm.meryem. Ze heeft eergisteren namelijk haar baby verloren. Haar baby (meisje) werd doodgeboren. Ik weet verder ook bijna niks...ik had haar namelijk paar dagen niet op marokko.nl gezien en op msn en dus besloot ik haar te bellen....ik kreeg haar man aan de lijn en we hielden het dus kort maar dit is dus wat hij mij vertelde en ze zou me terugbellen wanneer ze dat kon...

    inchallah komt alles goed met haar en krijgt haar dochtertje een plek in jennah. amien.

  2. #2
    mijn meisje.

    Reacties
    15.273
    20-04-2004

    Verschrikkelijk voor de ouders msakien..

    Allahirhmha en sterkte voor umm meryem

    Moge allah swt hun sbar geven.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

  3. #3
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Wat erg.... wat moet dat vreselijk pijnlijk zijn voor de ouders, je kijkt 9 maanden lang uit naar de komst van je kindje en dan gebeurd er zoiets tragisch, moge allah de ouders heel veel sbar geven en hun dochtertje een plekje in jennah geven

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    12.652
    02-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Soubh'aan-Allaah, wat erg!

    Moge Allaah Subhanahoe Wa T'ala haar verdriet een bron van taqwa en tawakoel maken. Moge Hij haar kindje een plaats in het Paradijs geven en hen daar verenigen. Ameen

  5. #5
    _ida

    Reacties
    22.369
    26-01-2009

    verschrikkelijk, allah i rzaqloem sbar

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    210
    23-02-2009

    ya rabbi meskina, allah je3tilha sbar
    Where is my love,where is my hope, where is my reason to live?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    526
    02-01-2010

    Allaahouma sabbarhoem!

    Wat een zware beproeving.. inshae Allaah zullen ze er voor slagen! En zal hen dochtertje op hen wachten in het paradijs.
    [/url]

  8. #8
    Oum Chaima

    Reacties
    3.622
    25-09-2006

    Allah Yerzakhaa Assabber

    Ina LLAH ma2a Sabireen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    963
    22-07-2006

    allah ya galifla meskiena
    heb geduld wees sterk
    en allah doet het verdere werk

  10. #10
    Jeblia

    Reacties
    890
    22-09-2009

    Allahirhmha en sterkte voor umm meryem

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.685
    16-10-2004

    Citaat Geplaatst door Wasima_82 Bekijk reactie
    Salamoe alaikoem

    Ik wil jullie allemaal vragen om doe3a te doen voor umm.meryem. Ze heeft eergisteren namelijk haar baby verloren. Haar baby (meisje) werd doodgeboren. Ik weet verder ook bijna niks...ik had haar namelijk paar dagen niet op marokko.nl gezien en op msn en dus besloot ik haar te bellen....ik kreeg haar man aan de lijn en we hielden het dus kort maar dit is dus wat hij mij vertelde en ze zou me terugbellen wanneer ze dat kon...

    inchallah komt alles goed met haar en krijgt haar dochtertje een plek in jennah. amien.


    aah meskiena.. Inna ilahi wa inaillahi radjoen

    Geef haar maar een dikke knuffel en een dikke zoen van ons allen..

  12. #12
    Moeder van 6

    Reacties
    819
    20-03-2008

    amien op jullie doe3a dames..

  13. #13
    Tetouan(L)

    Reacties
    632
    23-02-2010

    Ina lilahie wa ina ilajhie raji3oen..

    meskiena.. sabr voor de ouders toegewenst

  14. #14
    xxxxxx

    Reacties
    1.519
    22-12-2004

    Ina lilahie wa ina ilajhie raji3oen.
    ik wens de ouders veel Sbar inshallah

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    20.488
    19-04-2008

    allah yrezqa sbar, incha allah worden ze verenigd in het paradijs met zijn allen. inna lilahi wa inna ilayhie razjie3oen




    hogedrukreinige