1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.057
    18-02-2010

    Jaaahh!! wil je a.u.b nog een plaatsen?

  2. #17
    Appelsienboom

    Reacties
    373
    28-12-2009

    Morgen weer inshallah als er meer reacties komen!

    Bismillah.



    2 gebruikers!

  3. #18
    2x Gebruikers!!

    Reacties
    95
    05-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Nee ga doorr!!

    Begint goed!!

    Uuupppp

    ‘Een man moet eruit zien alsof hij zijn kleding met zijn verstand heeft gekocht,
    met zorg heeft aangetrokken en vervolgens compleet is vergeten’


  4. #19
    Appelsienboom

    Reacties
    373
    28-12-2009

    Oke ik schrijf nu een vervolg! blijf uppen!

    Bismillah.



    2 gebruikers!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.112
    15-09-2007

    nieuwe
    fan ga snel verder

  6. #21
    Appelsienboom

    Reacties
    373
    28-12-2009

    3.1


    We zaten aantafel te eten. Soufian zat naast me en nabil tegenover mij. ‘ik hoop dat we geen voedselvergiftiging oplopen.’ zei nabil sarcastisch. ‘Ik kook beter dan wie dan ook. Je moet blij zijn met mij.’ grapte ik. De spanning tussen mij en Soufian heerste nog. Ik voelde dat hij zijn hand op me been legde. Uit schrik stoot ik mijn knie tegen de tafel. ‘ah fuck!’ Nabil keek me vragend aan. Ik trok een pijnig gezicht. Soufian die vroeg wat er aan de hand was alsof hij het niet wist. ‘Nee het gaat wel. Ik wilde opstaan maar me knie kwam tegen de tafel.’

    Nabil ging naar boven, hij werd gebeld. Ik trok mijn schoenen aan en keek naar Yasmine die tegen de muur leunde. ‘Bedankt voor het lekkere eten.’ ik knipoogde naar haar. Ik opende de deur, maar voor dat ik nog weg ging gaf ik haar een kus en liep weg. Ze legde haar vingers op haar lippen en stond verstijfd. Ik liet haar achter. Bij hem.

    ‘Hij is weg.’ Riep ik naar nabil en liep de trap op naar boven. Hij trok aan me arm en duwde zijn lichaam tegen de mijne. ‘Schoonheid.’ ik keek snel de andere kant op, want ik bloosde. Ik legde mijn hand op zijn blote bovenlichaam. Hij duwde me de badkamer in en opende de knoopjes van mijn blouse. Langzaam trokken we elkaars kleren uit Het moest zo snel mogelijk gebeuren. Ik kon toch niet meer terug. Ik wil de ervan af zijn. Het deed pijn om mezelf over te geven aan een man waarvan ik niet hield,maar ik was tenslotte getrouwd met hem. Daar stond ik dan naakt voor hem. Ik duwde snel mijn lichaam tegen de zijne zodat hij mij niet zag. Samen gingen we in bad. ‘Wacht even.’ Met zijn blote kont rent hij naar de lamp en zet hem uit. Hij had een paar kaarsen aangestoken. Hij trok mij op zijn schoot. Ik durfde niet naar hem te kijken, maar hij tilde mijn kin omhoog. ‘Je hoeft je niet te schamen. We worden samen 1.’ Hij kuste me. En verkende elke plek van mijn lichaam. De water in de badkuip overstroomde. ‘ Mag ik?’ Opgewonden, maar met gevulde ogen knikte ik moeilijk ja. Hij keek me teleurgesteld aan en stond op en sloeg een badhanddoek om zijn onderlichaam. Had ik nou iets verkeerds gedaan?

    Bismillah.



    2 gebruikers!

  7. #22
    Appelsienboom

    Reacties
    373
    28-12-2009

    Citaat Geplaatst door Sousiia_N Bekijk reactie
    nieuwe
    fan ga snel verder
    heb een vervolgje geplaatst xx

    Bismillah.



    2 gebruikers!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    465
    11-07-2010

    Leuk verhaal meid!
    Up Up

    I can't believe it took me quite so long,
    to take the forbidden step
    Is this something that I might regret?


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    644
    16-06-2010

    Uup meid leuk verhaal!

  10. #25
    Appelsienboom

    Reacties
    373
    28-12-2009

    Ik schrijf nu een verolg, plaats hem vanavond inshallah als er meer reacties komen. Ik heb het idee dat weinig mensen mijn verhaal leuk vinden

    Bismillah.



    2 gebruikers!

  11. #26
    Mosliema

    Reacties
    2.476
    13-05-2007

    heey meid ik meld me!!
    ik kan niet echt zeggen dat ik je nieuw Fan ben want ik las je verhaal gelijk toen je die had geplaatst ga snel verder met schrijven.

    ik wil wel dit even zeggen....
    schrijf en plaats gewoon er zijn genoeg mensen die je verhaal lezen en vergeet niet dat veel verhaaljes lezers opvakantie zijn dus je moet het nu alleen met ons doen:$




    Uppppppppppppppppppp

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-09-2009

    Upp!
    NIEUWE FAN!
    ik wil NU NU NU NU NUU EEN BIGH VERVOLG!!!
    Pleas
    Rock it!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-09-2009

    Citaat Geplaatst door Sugarfree- Bekijk reactie
    Ik schrijf nu een verolg, plaats hem vanavond inshallah als er meer reacties komen. Ik heb het idee dat weinig mensen mijn verhaal leuk vinden

    wat jou verhaal niet leuk!!

    HIJ IS GEWELDIG!
    yallah plaats een vervolgje anders red ik het niet!!

    Rock it!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.057
    18-02-2010

    uuupppp ga snel verder je hebt helemaal gelijk nador_chika ga gwn verder Sugerfree!!!!
    xxjes je nieuwe fannetje!!

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    1.455
    12-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Up.
    Leuke verhaal!