1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.421
    22-06-2004

    pas bevallen welke dieet is goed!!

    De titel zegt het al ben 2 maanden geleden bevallen ben alleen veel aangekomen, en dat wil ik graag kwijt, wie heeft er voor mij een goede dieet, ben bij me heupen en billen veel aangekomen , ik kan pas binnenkort beginnen met sporten wil alvast wel beginnen met dieten inshallah

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.303
    07-11-2007

    ik heb t zelfde probleem
    ik ga gewoon erg gezond eten en sporten
    je kan gewoon sporten hoor
    maar rustig opbouwen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    576
    10-02-2010

    Volgens mij moet je juist goed eten na de bevalling. Dan heb je goede moedermelk!

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    352
    29-04-2008

    hier nog een, 2 mnd geleden.
    zulle we samen beginnen??
    gewoon minder etyetn en geen snoep ed

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.421
    22-06-2004

    inshallah zuster anijs,
    dan houden we elkaar op de hoogte in deze topic inshallah, begin morgen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  6. #6
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Ik ben zeven maanden geleden bevallen en ik ben net pas begonnen met op mijn eten te letten.

    Jullie ingesteldheid is al verkeerd: 'ik begin morgen'
    waarom niet vandaag?

    Zo dacht ik namelijk ook vroeger

    Tot ik nu besef dat ik echt NU NU NU moet afvallen (8 kg) en niet morgen of maandag .

    Ik eet nix zoets meer, eet drie maaltijden en drie tussendoortjes.

    En het schiet aardig op moet ik zeggen
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  7. #7
    IkHouVanMijnMan♥

    Reacties
    1.006
    17-03-2010

    hoeveel zijn jullie afgevallen na je bevalling?
    MohammedAmine&Maysam

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    164
    14-03-2008

    hey ik ben ook bijna 8maand geleden bevallen en een mmand na de bevalling was ik zo een beetje bezig met opletten wat ik eet en ben in 6maand al 10 kilo af,ik weet tis niet veel in zoveel maand maar ik sport er ook niet bij.ik ben nog altijd bezig en wil graag erbij fitnessen maar gaat niet op dit moment en is bijna ramadan,ik wil er nog 10 kilo af ik weeg nu t gewicht wat ik voor de zwangerschap woog maar ga door ,ik zit met een buikje van de keizersnee
    <

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.579
    10-07-2009

    Ik was 18 kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap en ben nu 23 kilo kwijt dus weeg nu minder dan voor mn zwangerschap.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    ik ben direct thuis aangekomen van ziekenhuis beginnen dieten omdat ik toch geen zin meer had in eten enzo. was gewoon gestopt met snoepen, sauzen, fruitsap en drank met prik. en friet ook mee gestopt toen.
    en was zo een 7 kilo afgevallen na 6 weken. als je gewoon water drinkt bij alles merk je al een verschil

  11. #11
    IkHouVanMijnMan♥

    Reacties
    1.006
    17-03-2010

    ik was 12 kilo aangekomen en ben 10 kilo kwijt, alleen wanneer mag je gaan sporten na je bevalling en wanneer gaat die zwangerschapsstreep weg weet iemand dat?
    MohammedAmine&Maysam

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.579
    10-07-2009

    Je mag 6 weken na je bevalling gaan sporten. En die streep zit er bij mij nog steeds...echt lelijk he. Hoop wel dat ie weggaat...

    O en voor ts: om af te vallen moet je proberen zo veel mogelijk je koolhydraatinname te beperken. Dan gaat het het snelst. En heel veel water drinken zo ongeveer 2,5 liter per dag.

  13. #13
    ----------

    Reacties
    11.667
    27-11-2007

    Gewoon gezond eten, geen chips, snoep, koekjes, chocolade etc. Niet meer eten na 8 uur s avonds. Niet te grote porties. Ook geen frisdrank, minder of geen suiker in je koffie en thee. Dat in combinatie met borstvoeding geven, dan vliegen de kilo's eraf. Na 2 maanden kun je weer gaan sporten erbij.

    Ik was in de vorige zwangerschap 8 kilo aangekomen en na de bevalling was er in 2 maanden 10 kilo af.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.573
    13-05-2010

    salaam

    ik heb altijd gehoord van de vk en kraamhulp dat je als je borstvoeding geeft je niet te veel in korte tijd mag afvallen omdat er dan afvalstoffen/gifstoffen in de melk komen

    wa salaam

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.421
    22-06-2004

    Dankjullie voor jullie adviezen en commentaar.

    Ik ben van plan om morgen inshallah te beginnen!!!!
    ik ben veel aangekomen en dat moet er echt af. Iedereen begint het nu op te merken en dat vind ik persoonlijk echt erg. inshallah lukt het me snel om op me oude gewicht te komen